10.3.2012

make up

Noniin nyt sitä meikkivideoo. Jouduin kuvaa tänään uuden videon ku se eilen kuvattu vähä epäonnistu. Hyvänä aamuna mulla menee 10 minuuttia meikkaamiseen, huonona aamuna voi mennä parikymmentä... Huonot aamut on niitä ku rajaukset ei onnistu millään tai joku meikki on kateissa. Video on siis kaksinkertasella nopeudella, paitsi rajausten laitto vielä nopeemmalla ku oon niin hidas tekee rajauksia:D Ainiin ja tiedän kyllä että mun silmäpussit on kamalat, koittakaa olla välittämättä.

Videolla näkyyki hyvin toi mun kulmakarvojen ongelma mistä oon maininnu. Oikeen puolen kulmakarvat on tollanen viiru, jolle en oo saanu ikinä tehtyä mitään. Yksinkertasesti toi puoli kulmakarvoista on alempana ku toinen, ja kaikki keinot oon koittanu että saisin kulmakarvoista samanlaiset. Oon pariki kertaa joskus ajat sitten ajanu kulmakarvat kokonaan pois siinä toivossa että ne kasvais takas samanlaisina:D Oon kans käyny ammattilaisella nypityttämässä noi, mut ei ne vaan tosta muutu mihinkään. Siks olisinki valmis käyttämään vaikka plastikkakirurgiaa kulmakarvojen samanlaisiks saamiseks, kuitenki toi on niin iso ongelma mulle ja suurin syy sille miksen luovu otsahiuksista.


kappale videolla havana brown ft. pitbull - we run the night

Musiikki loppuu vähän kesken ja toi kuva tossa on kamala mut ei se mitään:D

Tässä on perusmeikit mitä yleensä tulee käytettyä. Oon ottanu tän kuvan joskus viime kuussa, nii tosta puuttuu toi videolla käytetty kullanhohtonen luomiväri (merkki loreal) ja nyt en käyttäny tota lumenen korostuspalettia ollenkaan.

Tässä näkyy vielä luomivärit jotka yleisimmin on käytössä. Omistan tsiljoona luomiväriä enkä tiiä miks ku kuitenki tulee vaan aina käytettyä noita samoja.

Nyt pitää kiirehtiä juhlimaan en tiiä mitä, mut aina on hyvä syy juhlia:D

20 kommenttia:

  1. pakko myöntää että ilman meikkiä sulla on pienet silmäpussit mutta uskomatonta kuinka hyvin saat ne peitettyä!:o ja mulla sama ongelma kulmien kanssa..toinen on ihan hyvä ja toinen häpeämässä otsatukan alla:s

    VastaaPoista
  2. onks toi hyvä ti maxfactorin ruskee putkiloluomiväri? :)

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. eiii oot liian upee, en kestä kattoo tätä! <3 mutta hei, mikä on tuo tuote jota käytät kohdassa 1,16. tommonen missä on neljää väriä? mistä oot ostanut ja paljonko maksoi? :)

    VastaaPoista
  4. mulla kans on tuo sama kulmakarva ongelma! onneks on otsatukka :))))

    VastaaPoista
  5. Et oo kuule ainoo jol on ongelma ton oikeen kulmakarvan kans! Mun vasen on tyyliin, melkeimpä täydellinen, mut mun oikee on ihan hirveä! Se on pelkkä viiva, ja siin yläpuolella ne karvat on niiiin harvassa, ettei siit tuu yhtä täyteläistä kun mun vasemmasta kulmakarvasta... Oon monet kerrat värjänny nää ammattilaiisella ja värjään nää nykyisin kotona väh. kerran kuussa (koska ilman sitä värjäystä mul ei ois ees kulmakarvoja) ja sit meikkaan ton oikeen kulmakarvan paremmaks joka ikinen aamu... Et on mullakin vähän hankalaa :D Onneks tosiaan on toi sivuotsis joka siin päällä on aika hyvin, vaik toi meikki tekeekin noist kulmista samanlaiset...

    VastaaPoista
  6. mun kulmakarvat on kans eriparia, toinen nousee korkeemmalle. Mutta en oo antanu sen häiritä, ja ei oo otsista :)

    VastaaPoista
  7. Onko toi Max Factorin luomiväri"kynä" minkälaist (esim. meneekö helposti sellasiks viivoiks luomissa)?:) Oon miettiny et pitäskö ostaa toi.

    VastaaPoista
  8. täältä löytyy myös kulmakarvaongelma :-D
    J

    VastaaPoista
  9. Mulla on kans ongelma toisen kulmakarvan kanssa. Ylä-asteella joskus tyhmänä menin nyppimään kauheella kiireellä ja liian innokkaasti, ja nyt toinen on korkeemmalla ku toinen. Pikku hiljaa oon saanu sitä paranneltua, mut hankalaa seki on ollu.

    Oot ihan älyttömän nätti ja toi meikki sopii sulle tosi hyvin. :)

    VastaaPoista
  10. mullaki oli joskus toi sama kulmakarvaongelma, no sitten nypin kulmat melkeen kokonaan pois ja piirtelin niitä, no ei sekään auttanu... mutta sitten kasvatin ne takasin ja jotenki sain ne vaa sitten pysymään suht samassa muodossa:)

    VastaaPoista
  11. Vautsi oot niin kaunis ja video oli tosi hyvä ... =)

    VastaaPoista
  12. Mulla on samantyylinen kulmakarva ongelma ku sulla, paitsi että mun oikea kulma on just se parempi, vasempi on se ruma osapuoli. Oikee on just hyvän muotonen ja paksunen, vasen on paljo suorempi ja rumemman muotonen :D muthei ihana blogi, aloin vasta seuraamaan ja tykkään tosi paljon, jatka samaan malliin! :>

    VastaaPoista
  13. Mä en edes huomannut että sun kulmakarvoissa olis mitään vikaa ollu :D Todistaa mun mielestä sen et ite aina näkee omassa naamataulussaan enemmän "jättimäisiä" vikoja, mutta niitä harvoin muut sit huomaa/kiinnittää niihin huomiota :) Olis ollu muuten kiva jos oisit laittanu tähän postaukseen viel tarkempia tuotteiden nimiä, kaikista ei saa ihan selvää et mitä/minkä merkin ne on (esim. toi paletti mis on useempaa eri sävyä). Muuten tosi kiva postaus ja video!

    VastaaPoista
  14. anonyymi: musta taas tuntuu etten saa silmäpusseja millään piiloon:D

    ansma: joo kyllä mä oon tykänny:)

    ania: :)

    anonyymi: toi on wet'n'wildin tollanen paletti, oon ostanu noita joko seppälästä tai tilannu nellyltä:) hintaa en muista, mut ei oo kallis

    anonyymi: niimpä:)

    erika: onneks en oo ainoo:D

    nanni: kumpa mäki osaisin suhtautuu noin hyvin, mua itteeni häiritsee kauheesti nimittäin:D

    essi: ei toi sen enempää mee ku muutkaa luomivärit:) tota on helppo levittää sit sormella tasasemmaks jos alkaa mennä silleen

    jt: :)

    anonyymi: kiitti!:)

    sanna: oonki just miettiny että pitäiskö vielä kerran koittaa ajaa kulmakarvat kokonaan pois ja antaa kasvaa, mut on vaan jotenki tyhmä olo ku ei oo ollenkaa kulmakarvoja ja pitää piirtää ne:D

    alina: kiitti:)

    adena: kiitos:)

    jenni: tein tän postauksen hirmu kiireellä nii en kerenny, mut täällä kommenttiboksissa voi kyllä kysyy jos jäi joku merkki epäselväks:)

    VastaaPoista
  15. Ennen plastiikkakirurgiaa suosittelisin tuota Uinonkin käyttämää kulmien kestopigmentointia? :D Jonkun 450 €:köhän se makso ja kesti jonkun 5 v mutta jos mulla olis kulmakarvaongelma niin eiköhän olis hintansa arvonen:)

    VastaaPoista
  16. Hei miten hyvin toi wet'n'wildin kulmavärijuttu pysyy kulmissa? Kuluuko päivän mittaan paljonkin pois? Niinkun esim verrattaessa kulmakynään, kumpi sun mielestä pysyy paremmin? :D

    VastaaPoista
  17. anonyymi: en osaa oikein verrata ku siitä on nii pitkä aika ku oon käyttäny viimeks kulmakynää, mut kyllä toi mulla on pysyny aina ihan hyvin, ei oo tarvinnu lisäillä päivän mittaan:)

    VastaaPoista
  18. Minkä sävysiä tuo sun puuteri ja meikkivoide on?:)

    VastaaPoista
  19. anonyymi: puuteri on sävy 2 ja meikkivoide on kaikista vaalein sävy mitä noista on:)

    VastaaPoista