12.3.2012

must be the feeling

Äikän essee takana ja nyt potuttaa. Tehtävät oli ainaki mun mielestä kaikki vaikeita, ja mikään ei kolahtanu heti. Oikeestaan mikään ei kolahtanu missään vaiheessa:D Aluks pohdin tunnin juttuja nykyajan sankaruudesta ja onnistuin kirjottaa aina puol sivua täyttä paskaa, kumitin pois ja alotin alusta. Sitten keksin kirjottaa sittenki jostain ihmeen ilmasutehtävästä, ja selitin miten ilmasen itteeni pukeutumisella. Esseestä tuli ihan liian lyhyt eikä siinä ollu kyllä päätä eikä häntää, tuskin saan edes 30 pistettä. Taitaa jäädä m äikästä haaveeks:D

Näin tylsän näkösenä olin liikenteessä. Mitäpä sitä panostaa asuun ku istuin vaan salissa päälle kolme tuntia. Ainiin no kävinhän mä postissa ostaa paketit huuto.netin juttujen lähettämistä varten. Laitoin nyt takas myyntiin ne jutut mitä ei menny kaupaks, sekä lisäsin muutaman mekon ja yhden niittivyön sinne. Kohteisiin pääset tästä tai kuvaa klikkaamalla. Kuvassa näkyvä mekko mulla oli rippijuhlissa, ja ajattelin että nyt ois varmaan jo korkee aika myydä toi pois:D
Eipä mulla muuta tällä kertaa, nyt päikkäreille!

19 kommenttia:

  1. Oli kyllä vittumainen äikän koe, tosi hankalat aiheet :D Kirjotin lopulta siitä viimisestä, ku se oli ainut mistä keksin jotain kirjotettavaa ja sainhan mä melkeen neljä sivua täyteen onneks. Ja hei ihana toi sun tummansininen takki!

    VastaaPoista
  2. kuin lyhyt siit esseest sit tuli?:D mä kirjotin jsut tost ihme sankaruudesta ja voi huhhu mitä paskaa sinne kirjotinkaa:DD onneks itellä ei ollu mikää tavote äikäs nii ei jää harmittaa vaik tuliski B tai vastaavaa!:D

    VastaaPoista
  3. Miten sulla meni tekstitaito? Ei oo pakko kertoo:)

    VastaaPoista
  4. Munki mielestä ne äikän aiheet oli huonoja!! iha kummallisia :D itelle ei ollu ees "vaihtoehtoja" et ois saanu valita mistä kirjottaa. Oli vähä pakko kirjottaa siitä eka aiheesta (mitä koulu opettaa työelämään) ku muista ei ois tullu mitää päätä eikä häntää. Itellä C tavote ja 40p esseellä saisin varman M mut taitaa jäädä itelläki haaveeks ::D onneks oon tyytyväinen C:hen!

    VastaaPoista
  5. ei vitsi sulla on ihan täydellinen kroppa, tollanen ihana kurvikas:D oon niin kade, haluisin itekki olla noin naisellinen=)

    VastaaPoista
  6. anonyymi: huonommin ku oisin halunnu, sain 2 3 3:D oisin ollu tyytyväinen jos ees kaikki ois ollu kolmosii

    VastaaPoista
  7. mistä noi on ni sun valkeet ja mustat v-aukkoiset ihanan rennon malliset t-paidat? yleensä aina ne tuntuu olevan semmosii slim-fittejä joka paikassa että...

    VastaaPoista
  8. oi toi laukku o makee! mist se on?:) ja muuteniki tykkään niin paljon sun blogista!

    VastaaPoista
  9. oli kyl ihmeellisii kysymyksii :-D ite päätin, et mäpäs kirjotan terrorismist, josta en kyl tiedä melkeenpä mitään....

    huippu blogi muuten :)

    VastaaPoista
  10. miks lähit niin aikasin sit kokeesta jos meni huonosti? sullaha ois ollu vielä kolme tuntia aikaa tehä sitä.

    VastaaPoista
  11. anonyymi: koska en keksiny enää mitään : D

    VastaaPoista
  12. mulla meni samallai tekstitaidonkoe, ja tunneilla on aina menny paremmin nii oon vähä pettyny. ja essee aiheet oli kyllä ihan ihmeellisiä, meidän äikän opeki sano nii :D mut hei jos kaikilla meni huonosti nii pisterajat laskee ;) m taitaa mullaki jäädä haaveks, mut ei se c nyt nii paha oo!

    VastaaPoista
  13. oot ilmeisesti tilaillu new lookilta monesti? onks tilaukset menny niinku pitääki ja ootko palauttanu koskaa mitää sinne?:)

    VastaaPoista
  14. anonyymi: oon tilannu kahesti ja on menny iha normaalisti:) en oo palauttanu mitää

    VastaaPoista
  15. miten onnistut siinä et semmoiset tiukat lyhyet hameet ei nouse kävellessä kun miulla ne aina nousee ihan korviin kun laittaa ohkaset sukkahousut alle!?=D

    VastaaPoista
  16. anonyymi: mä käytän aika harvoin hameita, mut kyllä ne mullaki nousee:D pitää vaan muistaa laskee vähä väliä

    VastaaPoista