15.3.2012

now you're just somebody that I used to know

Helloou! Kampesin itteni tänään sängystä ylös jo ennen yhtätoista ja suuntasin shoppailemaan. En tiiä miks edes vaivauduin, koska en mä kuitenkaan ikinä mitään löydä:D Nyt ei ollu poikkeus, sillä mukaan tarttu vaan vyö kirpparilta 50 sentilä ja muutamat alusvaatteet lindexiltä. 
Päällä oli vissiin ekaa tai tokaa kertaa forever21:ltä tilattu paita.

Ja forever21:stä puheenollen, tollanen tilaus lähti tällä kertaa menemään. Painin hirmu pitkään foreverin ja new lookin välillä, ja täytin molempien sivuilla ostoskorin ja sitte vertailin niitä. Päädyin jo new lookiin ja suljin foreverin sivut, mut jostain syystä noi kengät houkutteli mut takasin foreverin sivuille ja se oli menoo sitten. Ja mä olevinaan päätin viimeks tilaamieni kenkien kohdalla et nyt ei sitte kenkätilauksia pitkään aikaan... Näytän noi kaikki jutut sitten tarkemmin kunhan ne tulee:)

Nyt mä lähden ton yhen koirulin kanssa lenkille, jos sitä nyt voi ees lenkiks sanoo. Irina on tosi laiska kävelee, eli sen kanssa ei voi tosiaankaa käydä pitkällä. Sitte ku se väsyy nii sitä pitää kantaa, näin myös viime kerralla jollon se nökötti mun sylissä varmaan kilometrin....

14 kommenttia:

  1. kuka tahansa mies ois maailman onnekkain jos sillä ois tollanen tyttöystävä=)

    VastaaPoista
  2. Ihanat kengät, siis sulla tossa kuvassa! Ja näyttää noi tos tilauksessaki iha jeesseiltä, tarkempaa kuvailua odottellen :)

    VastaaPoista
  3. onko noi vaatteet isoa vai pientä kokoa?

    VastaaPoista
  4. kiva asu j ahyvälle näyttää ostoskori, parempia kuvia odotellessa!(:

    VastaaPoista
  5. onko mahdollista saada laskulla noita tilattua?

    VastaaPoista
  6. anonyymi: kortilla vaan pystyy tilaa:)

    VastaaPoista
  7. Mulla on kans vähän paha ongelma toi kenkien ostelu ja päätin kanssa, että nyt ei kenkiä vähään aikaan. : DD vielä oon pystyny välttelemään nettikauppoja ettei taas tuu jotkut kengät vastaan mitkä on vaan pakko saada. : D

    VastaaPoista
  8. Suuri kiitos asoksen ruutupaidasta, se tuli tänään postissa! Tykkään kovasti :-)

    VastaaPoista
  9. Mistäköhän johtuu kun sun blogissa kuvat latautuu tosi hitaasti? Onkohan muilla sama ongelma vai johtuuko se vaan mun koneesta? Muissa blogeissa kuvat lataa ihan normisti.. Harmittaa, sulla on aina niin kivoja asuja ja sit pitää puoli päivää odottaa että ne latautuu :/ Oon kokeillu klikkaa kuvasta jolloin sen pitäs näkyä isompana, mutta yhtä hitaasti lataa. Plaah. :(
    Oot kyllä todella kaunis ja sulla on niin ihanat hiukset!

    VastaaPoista
  10. katariina: en osaa sanoo mistä johtuu, mulla itelläni nää latautuu ihan normisti vaikka hidas netti onkin:D kiitti paljon!

    VastaaPoista
  11. sovittelin noita maryjaneja kun olin nycissä! oli tosi nätit mutta jos olsin ottanu noiki, oisin kantanu kotiin 6 paria kenkiä... :)

    VastaaPoista