29.3.2012

nutturapää

Jep, ihmeitten aika ei oo ohi - mulla oli eilen nuttura päässä. En oikein ikinä tykkää taiteilla mun hiuksilla mitään, mut nyt ku mulla on noi uudet pidennykset nii oon jostain syystä innostunu tekee kampauksia. Mulla ei oo noista pidennyksistä muuta ku hyvää sanottavaa, ensinäki noi on ihan loistavassa kunnossa vielä kahden värjäyksen jälkeenki. Nyt ku leikkasin hiusosioista vaan sellasia pieniä yhden klipsin osiota nii hiukset ei oo läheskään niin takussa ku edellisten pidennysten kanssa, joissa mulla oli enimmilleen neljän klipsin osioita. Ne mun edelliset pidennykset oli myös hairtradelta tilatut ja käytin niitä vissiin vuoden. Kyllähän ne sitten viimesinä kuukausina alko olla jo aika puhki kulutetut ku ne oli lyhentyny niin paljon ja meni takkuun kokoajan. Seki vika tais olla vaan mussa ku en tajunnu vaihtaa tarpeeks ajoissa uusiin pidennyksiin:D


Mun vohvelikiintiö on täyttyny taas piiitkäks aikaa, en nimittäin syöny eilen mitään muuta ku vohveleita:D Mut hei söin niitä edellisen kerran varmaan kaks vuotta sitten. 
Söin ihan perus maaketa versioo ja sitten kans tollasta suolasta versioo. Suolaseen versioon tuli valkosipulituorejuustoo, kalkkunaa ja kananmunaa. Kananmuna tietysti ilman keltuaista, en vaan voi sietää sitä:D Ku paistan munia nii jätän aina keltaset kohdat syömättä, mut munavoissa keltuainen menee vielä just ja just.

Rakastan vaaterekin järjestelyä, nyt sinne pääs tollasii hempeitä sävyjä roikkumaan.

Ehkä yks lemppareimmista kynsilakoista ikinä, harmi vaan että toi on ihan lopussa. Tietääkö kukaan et myydäänkö noita enää?

Joku saattaa ajatella että on lapsellista kattoo piirrettyjä, mut onneks omaan yhtä lapsellisen poikaystävän ku ite oon:D Ollaan nimittäin kahlattu nyt parina viime päivänä läpi leijonakuningas sekä aladdin ja sen jatko-osa... Disneyn klassikot on oikeesti ihan parhaita, mä en ees tiiä että onko nykyään tullu enää yhtä hyviä piirrettyjä?

Nyt ei muuta ku kivaa viikonloppua vaikka se alkaaki vasta huomenna, oon taas ihan sekasin viikonpäivistä ku esimerkiks joka keskiviikko luulen et on tiistai:D

27 kommenttia:

  1. sokkarilla ainakin tota kynsilakkaa :)

    VastaaPoista
  2. Mäki rakastan Disney leffoja, varsinkin noita vanhempia <3 Muutamista uusistakin tykkään, mutta noi klassikot on vaan... noh, klassikoita! :)

    VastaaPoista
  3. Ei siinä piirretyiden kattomisessa mitään lapsellista ole ! Varsinkaan, kun kyseessä on nimenomaan nuo disney klassikot, ne ei koskaan tavallaan vanhene. : > Muumit on kova sana myös..

    VastaaPoista
  4. Ei ole lapsellista katella piirrettyjä, ite ostin 15 vhs:sää ja ne tulikin kaikki katottua hyvin nopeesti (-: Nyt täytyis löytää lisää kivoja disneyn vhs kasetteja (-:

    VastaaPoista
  5. kuinka monta osioo nois uusissa pidennyksissä tuli ja miten hoidat niitä?

    VastaaPoista
  6. monesti oon ettiny sun blogia sen jälkeen ku lopetit joku kolme vuotta sitte? TUHANNESTI. ellei yliki. en voi uskoa onneani nyt ku viimeinki törmään tähän, hitto olit mun suosikki silloin ja olet mun suosikki vieläkin <3 en ollu uskoa silmiäni ku tajusin että sinähän se oot :)

    VastaaPoista
  7. anonyymi: oukei:)

    janskiu: niimpä:)

    kaisa: mulla ei vaan taida olla yhtään muumikasetteja, pitäs kattoo netistä tai jostai niitä:D

    roosaliina: mulla sattu onneks olee tallella kaikki mitä lapsena tuli hankittua:D mut esimerkiks leijonakuningas 2 multa puuttuu, täytyy hankkia

    anonyymi: yhteensä tuli 17 mut en ommellu vielä kaikkiin klipsejä ku nyt käytössä riittää joku 12:)

    anonyymi: hassua että nyt vasta löysit ku kuitenki oon jo kohta pari vuotta taas bloggaillu:D kiitos paljon!<3

    VastaaPoista
  8. Moikka, noi hiukset on ihan mielettömän kivat ! Kun ostit ne hairtradelta niin ostitko sen natural hair veaw:in? Kuinka monta pakettia ja kuinka pitkät? :) hirvee kysymystulva mulla :)

    -Julia

    VastaaPoista
  9. Hyvin sulle nutturakin sopii! Oi vitsi ku tekiski mieli vohveleita. Meil vaan ei oo himas vohvelirautaa, ainakaan mun tietojen mukaan...
    Ja Disneyn- klassikot ON parhaita! :D Aladdinit, pieni merenneito, leijonakuningas, tuhkimo ja kaikki ne muut on vaan niin parhaita! En vielä pari vuotta sitten tienny, että niistä on ne surulliset, alkuperäse versiot joissa on onneton loppu. Niin kun siinä merenneidossa, jossa se ite kuoli tai joutui jonnekin hylättyjen henkimaailmaan tai jotain...

    VastaaPoista
  10. disney leffat on ihan huippuja! leijonankuningas on mun ehoton lemppari!

    VastaaPoista
  11. julia: tilasin sieltä human hair weave jutusta, yks paketti riitti ja pituutena 18 tuumaa:)

    hanna: kauheeta mä en tienny tollasista onnettomista lopuista:D

    ninnisi: :)

    VastaaPoista
  12. et oo ainoa joka kattoo disney leffoja, hehe ite oon varmaa kattonu leijonakuninkaan noin 15 kertaa enkä liiottele, suosittelen myös herkuleksen!

    VastaaPoista
  13. Tosi nätti nuttura :) ja leijonakuningas on yks parhaimmista disney-leffoista ikinä<3

    VastaaPoista
  14. Nam, hyvännäkösiä vohveleita:P

    VastaaPoista
  15. Oon nyt tosi kauan aikaa lukenu sun blogia ja oot pelottavan samanlainen ku minä :::D! mutta joo vohvelit on kyllä parhautta:p ja hyi en mäkää voi sietää keltuaista!
    ps. ootko harkinnu suoran otsiksen leikkuuta?(muistelisin niin).. nimittäin oon aika varma että se sopis sulle tooosi hyvin :p

    VastaaPoista
  16. sara: pitääpä kattoo herkuleski:)

    melinda: kiitti:)

    rebecca: kiitos:)

    heidii: joo mä harkitsin sitä mut en toistaseks ainakaa aio leikata ku mietin et se saattais olla kesällä hankalampi ku tää nykynen:)

    VastaaPoista
  17. Paljonko makso tuolta tilata?? Vau jos vuoden kestänyt, mulla rapunzelin clip onit kesti n. 1 kk.. :I

    VastaaPoista
  18. Sun otsis näyttää kivalta noissa kuvissa! Ootko laittanu kihartimella vai suoristusraudalla?

    VastaaPoista
  19. sun tumma tukka oli miljoonakaks kertaa kivempi ku toi ''eiminkäävärinen'' :<

    http://i31.tinypic.com/2lbm22t.jpg
    tossaki kivassa ihanan värinen! :)

    VastaaPoista
  20. kauan kesti et sun hiukset tuli postii? ois kiva tietää ku pitäis saada ne nopsaa ku itekki tilasin:)

    VastaaPoista
  21. anonyymi: mulla makso toi hiusnauha 18 tuuman pitusena jotain 60-70e:)

    jenna: suoristusraudalla:) kiitti!

    anonyymi: kyllä mä sitten jossain vaiheessa palaan taas tummaan, haluun nyt vähä vaihtelua:)

    sara: jotain 5 työpäivää oisko ollu:)

    VastaaPoista
  22. HAHA taas tää iisalmi on nii ihana! :D joku oli nähny sun tatuoinnin eikä älynny et se on tatuointi vaan joku kunnon möykky, ja se sit oli ruvennu levittelee et roope on hakannu sua ja sulla on olkapää mustana :D

    VastaaPoista
  23. oot niin superkaunis :: ) bongasin tuolta vaaterekiltä yhen saman paidan, minkä ite ostin varmaan pari vuotta sitten, toi monkin vaaleereikäneule :: )voisin itelleni kyllä ottaa sun vaatteet, varsinki ton mintunvihreen ihanuuden ;)) tykkään sun tyylistä, en muuten ois katellu noita vaatteita noin tarkkaan :D

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  24. anonyymi: mitä vittua:D

    ansma: kiitti paljon:)

    VastaaPoista
  25. Tota kynsilakkaa oon nähny poistomyynnissä, on vissiin lähdössä pois myynnistä?:) Kannattaa käydä tsekkailee onko poistomyynnissä!

    VastaaPoista
  26. en oo ikinä hoksannu että vohveleita voi syödä myös suolasella täytteellä, kiitos tästä! harmi kun meillä ei oo vohvelirautaa täällä uudessa-seelannissa, mutta sitten ku meen kotiin täytyy ehdottomasti kokeilla..

    VastaaPoista
  27. Disney klassikot on parhaita! Pocahontas ja Leijonakuningas on mun lempparit =)

    VastaaPoista