20.3.2012

too much food

Nyt olis luvassa aika ruokapainotteinen postaus, tuli nimittäin viikonloppuna syötyä ihan liikaa kaikkee hyvää. Perjantaina syötiin pitsaa ulkona konepellin päältä, tai no itsehän istuin auton sisällä lämpimässä syömässä omaani....:D Mun porukat oli risteilyllä, joten mun kokkaustaidot pääs taas valloilleen ku jouduin vääntää sapuskat ite. Onneks meidän perheessä alko nyt kuitenki laihis, eli ei enää herkkuja kiitos. Sain tuliaiseks kossupullon ja suklaata, ja kiitos sen suklaan mun laihiksen alottaminen saa kylläkin siirtyä huomiseen.

Juhlistettiin roopen kanssa lauantaita ja mun kirjotusten päättymistä skumppapullolla. Käytiin me myöhemmin kans baarissa juomassa yhet, sattuneesta syystä haluttiin tällä kertaa välttää krapulaa....

Lauantaina ruokalistalla oli valkosipulikermaperunat, sisäfilepihvit ja bearnaiskastike.

Sunnuntaina hemmottelin roopee aamiaisella sänkyyn. Aamiaiseen kuulu lehtipihvit, ranskikset ja kanapatongit. Niistä en muistanu ottaa kuvaa. Samoin kävi juustosarville joita leivoin iltapäivällä, mutta ihan syystäki. Oli muuten epäonnistuneimmat juustosarvet ikinä:D Illalla sitten syötiin spagetti-kana-pippurikerma sekotusta. Mä en ite oikein tykänny tosta, joten roope söi tosta about 3,5/4:D

Sitten vielä maanantain aamiainen, eli paahtoleivän päällä ite tehtyjä jauhelihapihvejä ja paistettuja kananmunia.

Tänään väänsin hiukset pitkästä aikaa poninhännälle. Oon nyt ruennu käyttää ripsitupsuja ku melkeinpä kaikki ripsenpidennykset on lähteny jo irti ja omia ripsiä siinä samalla. Ainoot jäljellä olevat ripsenpidennykset on silmien keskiosassa, joten ei oo onneks tarvinnu käyttää noita tupsuja vielä muuten ku ulkonurkissa.

Toisessa korvassa mulla oli tollanen ''double-crossed'' viritelmä. Isommat ristikorvikset on forever21:ltä ja pieni glitteristä.

Mintunvihreitten vaatteitten aukkoo täyttämässä mintunvihreet kynsilakat.

11 kommenttia:

  1. Apua, tollaset ruoka-annokset kelpais !Ihanaa et sultakin löytyy tällasia mahtavia ruokapostauksia:D

    VastaaPoista
  2. kannattais myöski sitä alkoholii rajottaa jos laihduttaa aiot. ootko miettiny et se saattais olla suurin syy "lihavuutees" eikä niinkään se ruoka?

    VastaaPoista
  3. anonyymi: en mä nyt itteeni niin lihavana pidä että alkaisin kaikkee supistaa, en kuitenkaa liho helposti nii riittää että en herkuttele niin paljoo:D

    VastaaPoista
  4. Ouuu, nyt tuli nälkä! Tollanen herkutteluviikonloppu ois ihana, harmi vaan etten ite vähään aikaan voi tollasta pitää, semminki ku viime viikonloppu meni myös mulla mässäillessä. Kaverin synttärit ja yökylät= hirvee herkkuvuori! :D
    Sun hiukset on tosi kivan näköset kiinnikin, sopii sulle. Ja toi paita on kivan pallonen :)

    VastaaPoista
  5. spagetti-kana-pippurikerma sekotuksen ohjetta? miten tehty? :) ei tarvitse erillistä postausta mutta jos haluaisit vaikka tähän perään vähän kertoa miten se on tehty!

    VastaaPoista
  6. miks sun hiukset aina näyttää niin kauheen tuuheille ja paksuille!! :o oon niin kateellinen ite jos laitan baari iltana hiukset hienosti nii ne on tunnin ehkä silleen kivasti ja tuuheet ja sit ne lässähtää ja menee päätä myöten.. :S mut sulla on jopa ponkkarilla tuuheet hiukset... oon kateellinen sun hiuksille.

    oho tästä tuli vähä pitkä viesti. mut tää sun blogi on tosi kiva mut sä voisit tehä postauksen sun hiustuotteista ja meikeistä. :D

    VastaaPoista
  7. sää oot tosi hoikka, ei mittään laihutuskuureja! ;) tiiän et se on inhottavvaa ku sanotaan noin, mutta tää on mun mielipide! :)

    VastaaPoista
  8. mä haluisin kans kuulla ton spagetti-kana-pippurikerma yhdistelmän ohjeen :)

    VastaaPoista
  9. anonyymi: toi on tehty niinki helposti että spagetti kiehumaan, kanat ruskistuu, sitte spagetit pannulle kanojen kans ja sekaan muistaakseni bonjourin pippurikerma:)

    VastaaPoista
  10. noniiin eli ei siis vaikeaa, voisi vaikka huomenna kokeilla :) kiitos ohjeesta!

    VastaaPoista