4.4.2012

birthday

Ekanaki kiitos paljon onnitteluista kaikille! <3 Ootte parhaita:)

Mun oli tarkotus mennä roopelle yöks että saisin herkkuaamiaisen ja kaikkee mut roope joutuki sitte töihi. No ei siinä mitään, loihdin sitte ite tollasen ihan maittavan aamupalan:D

Päällä oli forever21:n paita, h&m:n nahkasortsit, glitterin korvikset ja membersin kautta tilatut nellyn kengät. Oon tilannu membersin kautta nyt jo viidet nellyn kengät ja kaks paria on tulossa nyt:D Päätin jo hyvissä ajoin että en tilaa nyt mitää turhia kenkiä vaan oikeesti tarpeellisia, ja ostoskoriin päätyki sitten kahet pitkään kaivatut korkkarit just niinku pitiki. Ainii hiuksiin väänsin pienen letin tonne sivulle mut ei se vissii pahemmin näy.

Roopelta sain lahjaks ruusun ja yhteensä 60e shoppailurahaa h&m:lle. Jee! Noi punaset on molemmat viiden euron arvosia ja ne pitäs käyttää tässä joskus kohta, ton ite lahjakortin ajattelin säästää vähän myöhemmäks:)

Porukoilta sain suklaata ja 50e. Muita lahjoja en sitte saanukkaan, paitsi ukilta ja mummolta rahaa myöskin:)

Vuokrattiin roopen kaa pari leffaa, molemmat oli hyviä. Katoin varmaan puolet tosta in timesta itekseni yöllä ku roope nukahti kesken elokuvan.

Kevät tulee!

Käytiin chaplinissa syömässä, nam.

Salkkarit piti tottakai kattoo. Irina oli tietysti hoidattamassa itteensä kokoajan, se on onnistunu saamaan roopen ihan tossun alle:D

Sitten vielä poikien kanssa vähän ajelee. Join pari siinä samalla itekseni, jee.

Ihan kivat synttärit siis takana päin. Tällasina päivinä sitä vaan rupee ajattelee että miten yksinäinen onkaa ku vertaa synttäreihin mitä aiemmin on ollu. Siks mulla onki kokoajan pelko persuksissa että pääsenkö helsinkii opiskelee, mä nimittäin haluisin niin vaan pois tästä kaikesta ja alottaa alusta. Hankalaks homman tekee se et en oo vieläkää saanu töitä, nimittäi jos olis ees töitä nii voisin muuttaa helsinkiin vaikken kouluun pääsiskään. Oon jotenki ruennu miettii kans sitä miten typerii ihmiset täällä oikeesti on, ehkä vika on mussa ku en vaan jaksa aina välittää. Mä oon sellanen et haluun pitää hauskaa ja olla välittämättä mitä muut ajattelee, mut kyllä se vähä pistää aina ärsyttää ku ihmiset tulee kommentoimaan miten nolo oon. Ihan oikeesti oon mieluummin nolo ku se joka istuu siellä nurkassa nauramassa muille. Sitte seki et jotkut ANONYYMINÄ puuttuu mun elämään ja arvostelee mun tekemii valintoja ja dissaa kaikessa mahdollisessa esimerkiks tulevaisuuteen liittyen. Outoo et jotkut luulee tietävänsä musta kaiken vaikka oikeesti tietää vaan sen mitä täällä blogissa oon kirjottanu.

Piti vähän avautua, sorry. Mutta niin piti kysyä sitä tässä lopussa että onnistuko moni saamaan mieleisiä nellyn kenkiä membersiltä? Aika äkkiä niistä koot näytti loppuvan vaikka heti tasan yhdeltä siellä selailinki:D

34 kommenttia:

  1. Yhdet kengät tulee kotia päin <3 Toiset ehti loppua siinä ajassa kun lisäsin ne ostoskoriin ja olin painamassa "Tilaa" - nappia :(

    Onnittelut täältäkin <3

    VastaaPoista
  2. moi! haetko siis opiskelemaan helsinkiin? :)

    VastaaPoista
  3. voi ei multa mennyt syndet ihan ohi! onnea hirmuisesti kaunokainen<3

    VastaaPoista
  4. ei riittäny kokoja:-( oisin tahtonu ne sinivihreet. voihhhh mun sydän itkee verta............

    VastaaPoista
  5. mirella: höh:/ mua vähän pelottaa et jommat kummat niistä kengistä mitkä tilasin ei tuu ku viimeks jäi yhet tulematta ku ne oli vissiin loppunu:D kiitos!<3

    linem: juu hain jo:)

    erika: kiitos paljon<3

    kristiina: harmi ettet saanu niitä:S mä itseasiassa onnistuin saamaan just ne, klikkasin ne heti ostoskoriin ku näin ne:D

    VastaaPoista
  6. Se on niin ärsyttävää ku ite haluis vaa pitää hauskaa, mut muut on sillee et ookoo oot nolo... xd

    Nii ja myöhäiset synttäri onnittelut multaki! :)

    VastaaPoista
  7. Ihanaa myöhästä synttäriä! =)

    VastaaPoista
  8. Ai että rakastan tota sun mintuvihreetä paitaa! Ite olin myöhässä membersillä, kaikkista oli menny mun koko mitkä oisin halunnu..

    VastaaPoista
  9. Mun lempparit oli jo viety!:( Mut lohdutukseks tilasinkin sitten kahdet melkein yhtä kivat. ;)

    VastaaPoista
  10. Törmäsin sun blogiin sillon Lauran blogiesittelyssä ja siitä asti oon seurannu, tosin kommentoimatta. Nousit ihan lemppariks, oot niin symppis ja hyvä tyylikin sulta löytyy! Toivon todella et pääset pois sieltä Iisalmesta, missä selkeesti porukka on hyvin vajaata :D No anyways, oot ihana tyttö, olisin onnellinen jos mulla ois tollanen kaveri ku sä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisin voinut laittaa ite ihan samanlaisen kommentin :D Mäkin löysin sun blogin blogiesittelyn kautta ja sun blogista tuli hetinyks mun lemppareista :)) Tykkään sun blogista siks että se on aito ja kirjotat suoraan ja rehellisesti! Mäkin toivon että pääset pois sieltä Iisalmesta ja kaikkee hyvää tulevaisuuteen muutenkin :)

      Poista
  11. miten membersin saa suomeks? mulla on se kirjautumissivu kyllä suomeksi, mut kaikki muut ruotsiksi.. eikä se anna mun tilaa suomee ku ei tunnista osotetta?? :D apuaa auttakaa..

    VastaaPoista
  12. wuhuuu, onnittelut vielä multakin! :) mäki sorruin sit taas tilaamaan tuolta membersiltä, mut hei oikeesti, miten tommosia 15 euron kenkäpareja voi vastustaa?! kahdet on mulle kanssa nyt tulossa kotiin päin... :D

    VastaaPoista
  13. Sulla on ihana blogi:) Ja onnittelut multakin! Mulla on välillä vähän sama juttu.. Haluan pois koko kaupungista, jotta pääsis tutustumaan uusiin ihmisiin ja sais vapaa-ajalle seuraa, ettei aina tarviis olla yksin.. Okei, ehkä vähän liioittelua, mutta tiedän tunteen! :D

    VastaaPoista
  14. synttärionnet täältäkin myöhässä! toi sun paita on aivan ihana..

    ja membersiltä lähtee ainakin yhet kengät tilaukseen ;)

    VastaaPoista
  15. Ootko sä tilannu ikinä topshopin verkkokaupasta vaatteita? Jos oot niin onko se ihan 'luetettava' että sieltä uskaltaisi tilata?

    VastaaPoista
  16. Ihana ku sulla on kuitenkin tollanen asenne ettet ota urpojen jutuista ittees!
    Sun niin täytyis päästä tänne Helsinkiin! Nyt vaan tänne vkl lomalle ja samalla kierteleen koko kaupungin työpaikat ;)

    VastaaPoista
  17. laura: kiitos:)

    karoliina: kiitti:)

    saara: höh:s

    katariina: sentään jotain;)

    anonyymi: vooi kiitos:)

    anonyymi: kai siellä on joku suomen lipun kuva jossaki?:D

    eeva: sanoppa muuta:D

    suvi: kiitti:)

    anonyymi: kiitos:)

    jenni: se on vaihtoehtona jos ei opiskelupaikkaa tule, pakko mun on sinne päästä jollain keinolla:)

    VastaaPoista
  18. onnee vielä vähän myöhässä! ja onneks sanoit tosta membersistä, en ois ite tajunnu yhtään :D kahet ihanuudet lähti tilaukseen!:)

    VastaaPoista
  19. Onnea vielä, en muista onnitelinko sua oikeena päivänä, mut nyt sitte viimostaan! :)
    Oot taas kaunis ja ihana asu.
    Toisten dissaaminen blogeissa tuntuu olevan joillekin joku uus harrastus, siihen törmää nykyään aika usein. Tosi inhottavaa, koska se latistaa monien bloggausintoa. Onneks sie oot tollane itsevarma tyyppi ja on hienoo et sulla on haaveita etkä välitä liikaa toisten mielipiteistä. Ite koitan kans päästä tosta muitten ajatusten mukaan toimimisesta eroon, ja hyviä tuloksia on toistaseks tulluki. :)
    Irina on ihana <3

    VastaaPoista
  20. tulee vähän myöhässä, mutta paaaaljon onnea!! :)

    VastaaPoista
  21. Ei täällä Iisalmessa kaikki nyt niin hirveitä ja typeriä ihmisiä ole, vaikka kyllähän niitäkin löytyy, mut ihan yhtä lailla muuallakin heitä on. Ja myöhäset synttärionnittelut!:)

    VastaaPoista
  22. just oikee asenne et pitää vaa hauskaa eikä välitä muiden mielipiteistä! sääli pikemminki niille pikkusielusille ihmisille jotka ei osaa pitää hauskaa....:) ja onnee!:D

    VastaaPoista
  23. Tänne Helsinkiin vaan :) Helsinki on mullekin joteki aina ollu uusien mahdollisuuksien kaupunki, ja elämäni paras päätös oli muuttaa tänne! Kun en opiskelemaan päässy, niin töihin onneks pääsin. Toivotaan että säkin pääsisit "alottamaan alusta" ;)

    VastaaPoista
  24. oot niin ihana persoona! ja tommosist ulisijoist on ihan turha välittää, mieluummin tosiaan pitää oikeesti hauskaa, ja on vaan itellee mieliks ja vaikka se "nolo" kun kyhnöttäis nurkassa :) ja membersiltä parit kengät lähti tilaukseen, onneksi jalan koko 36, niin niitä oli vielä illallakin jäljellä ;)

    VastaaPoista
  25. Mä tilasin kans tänään membersiltä yhen ihanan hameen! alunperin 50e nyt 18e<3 Oon ihaillu sitä jo viimesen ikuisuuden ja nyt sen saan! En tosin saanut ite tilattua ku valitti mun henkilötunnuksesta vaikka se on ihan oikein.. Mukavaa :D Kaveri sit tilas omalla käyttäjällään :) Katoin muuten kanssa viis yli yksi niitä kenkiä ja koot oli jo loppu niissä mitkä mua kiinnosti, jee :D Toi hame taas oli enää 15h myynnissä ja silti oli kaikkia kokoja, haha :D Nellyllä taas ollut loppuunmyyty, ei oo tainnu porukka tajuta niitä kaikkia merkkejä että ne on nellyllä myynnissä :D Ei se mitään, saimpa sen itelleni<3 :)

    Jos tuut Helsinkiin, tuleeko Roope sun mukana vai alatteko kaukosuhteeseen noin isolla välimatkalla? Ihanan värinen paita! Tuli vähän romaanikommentti, hups

    VastaaPoista
  26. idaida: kiitti:)

    hanna: kiitos:)

    anonyymi: kiitos:)

    anonyymi: kiitti:)

    anonyymi: sanoppa muuta:) kiitti!

    melinda: kiitos:)

    anonyymi: hope so:)

    miiiaa: kiitti:)

    minka: roope lähtee kesällä armeijaan, saas nähdä sit armeijan jälkeen et mihin se pääsee opiskelee:) pitää toivoo et pääsee helsinkii

    VastaaPoista
  27. Mä parit kengät sain kans itselleni, vaikka ehkä kahden maissa tein tilausta:) Koosta en kuitenkaan ole varma, sillä otin 37, joten toivottavasti ne ei ole isot.

    VastaaPoista
  28. mulla on jotenki samantapainen tilanne... asun pienellä paikkakunnalla ja oon menettny suurimman osan niistä vähistä kavereist mitä on ollu paskan jauhamisen takia:D toki ite oon pttäny pistää välit poikki koska ennemmin oon yksin ku kaksnaamases seuras.. hinku muuttaa muualle on kova mutta on sama ongelma ku sulla, kouluun pitäis päästä tai töihin eikä se käy sormia napsauttamalla:D

    VastaaPoista
  29. Mullaki ollu tuo ongelma. Asun nykyäänkin melko pienellä paikkakunnalla,mutta täällä minusta ei jauheta paskaa.. ainakaa kovin paljoo. Edellinen asuinpaikkakuntani oli vielä pienempi, eikä mulla ollu siel kavereita. Tai no, muutama. Mutta ne oli vaan opiskelemassa siellä, ja asuvat viikonloput ja lomat sitte muualla. Mää ihmettelen, miks pitää jauhaa paskaa ihmisistä, joita ei ees tunne! Ihan tyhmää...

    VastaaPoista
  30. Oon seurannu sun blogia jo pidemmän aikaa ja vaikutat tosi mukavalta! Onneks oot ruennu pitää tätä, nimittäin mulla on ollu myös melkoset ennakkoluulot. Yleensä oon sillä kannalla, että en tuomitse jos en tunne, mut jotenkin ne juorut on saanu vedettyä mukaan :/ Oon siis myös Iisalmesta. Mut tän blogin perusteella susta on saanu ihan erilaisen käsityksen ja positiivisen sellasen :)

    Iisalmessa tosiaan on vähä outoo ja idioottia porukkaa, mut löytyy myös niitä ihania ihmisiä. Harmi ettei sulla oo täällä kavereita, toivottavasti pääset Helsinkiin ja voit alottaa siellä puhtaalta pöydältä :) Toivon myös ettei ulkopaikkakuntalaisilla olis Iisalmesta ihan kauhee kuva koska oikeesti, täältä löytyy myös hyviä tyyppejä ja paljon!

    Myöhäset synttäri onnittelut myös minulta :)

    VastaaPoista
  31. oon aina välistä vilkuillut sun blogia (ihan vaan siksi että se on ihana, sulla on mahtava tyyli ja kirjoitat hyvin!) mutta nyt oli pakko ruveta kommentoimaankin :D Ihan vaan siksi että törmättiin pari viikkoa sitten baarissa ja juteltiin varmaan ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Turha välittää niistä jotka valittaa sinun käytöksestä, moni kuitenkin tietää että oot ihan yhtä symppis kuin joskus vuosiakin sitten :---)

    VastaaPoista
  32. boora: muaki vähä pelottaa ettei oo liian isot 37 ku monesti 36 on ollu sopivampi mulle nellyn kengissä:D

    anonyymi: niimpä:)

    johanna: sanoppa muuta!

    anonyymi: kiitos:)

    anonyymi: kiitti:)

    anonyymi: vooi kiitos paljon!:)

    VastaaPoista