28.4.2012

days like this I want to drive away

Nyt luvassa pienimuotoinen päivä kuvina -postaus, meinas unohtuu toi kuvaaminen joten korostan tota pienimuotoista:D

Herätys siinä puol yhden maissa kiitos torkun.... Aamiaiseks/lounaaks lihapullia, eiliseltä jäänyttä kermaviilikastiketta ja miniluumutomaatteja.

Joka perjantai joudun siivoo koko talon, en nyt sentään kokenu tarpeelliseks räpsiä kuvia itestäni imurin kanssa:D Siivosin oman huoneeni jo eilen mut nyt järkkäilin mm. kenkiä uusille paikoille.

Uuvuttavan siivoomisen jälkeen suihkun kautta laittautumaan osittain valmiiks.

Sitten äitiä ootellessa pari jaksoo suomi-tytöt new yorkissa. En seuraa telkkarista tällä hetkellä aktiivisesti mitään muuta ku salkkareita nii joskus tulee netistä katottua jotain satunnaisia sarjoja.

Äitiltä avain sen työpaikan salille ja treenaamaan. Oon nyt onnistunu pitää joka toinen päivä -tahdin yllä ja oon alkanu käyttää isompia painoja kaikissa laitteissa. Vielä pari kuukautta sitten mulla oli esimerkiks jalkaprässissä 50kg mut nyt on 90-100kg riippuen toistojen määrästä. Lähentäjissä painot on noussu 30 kilosta 45-50 kiloon ja loitontajissa 30 kilosta 50-60 kiloon. En tajuu miten pystyin olee niin tyhmä että treenasin melkein vuoden aina samoilla painoilla:D

Salin jälkeen ruokaa, arkisin teen salin jälkeen yleensä kanaa ja kasviksia mut nyt oli lasagnee tarjolla. Syön nykyään siis kahdesti päivässä ja jos on kauhee nälkä niin illalla vielä banaanin tai mandariinin. Mulla on sellanen ei mikään vakava sairaus jolle tää ei tee tosiaankaan hyvää, mut sairaus kyllä on aina säädelly tavallaan mun painoo ja hankaloittaa mun elämää joka tapauksessa. Ainiin vaaka väittää tällä hetkellä että olisin laihtunu kolme kiloo, mut ei se näy kyllä missään:D Oon kyllä tehny kaikkeni että onnistuisin pääsee kuntoon ja pian, en tiiä enää mitä mun pitäs tehdä että tulokset alkais oikeesti näkyä.

Sitten laittauduin loppuun asti, pidennykset ku ois ollu turha laittaa salille.

Päälle jotain ihan simppeliä ku tarkotus oli vaan hengata roopen ja sen kavereiden kanssa jossain. Kattelin kaikessa rauhassa salkkarit ku roopen piti hakee mut niitten jälkeen. Ootellessa luin blogeja läpi ja sainki lueskella niitä sellaset kolme tuntia ennen ku sain edes roopee kiinni. Kaikki laittautuminen ja pukeutuminen osottautu ihan turhaks enkä lähtenykkään enää minnekkään, perus:D Welcome to my boring life.

21 kommenttia:

  1. haha, ihana toi loppu!! :D

    ...tää oli kiva postaus! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan rennon kuullnen päivä :)
    Nam luumutomaatteja <3
    Kiva asu ja oot taas nätti!

    VastaaPoista
  3. onko sulla omia läheisiä kavereita? ku tuntuu et oot aina roopen ja sen kavereitten kaa :)

    VastaaPoista
  4. jos syö liian vähän nii silläkään ei laihdu! Koska keho menee säästöliekille :s

    VastaaPoista
  5. oot varmaan kuullu tän usein,mutta toi tatuointi on vaan niin ihana!<3 just kivassa paikassa ja sopivan kokoinen :)

    VastaaPoista
  6. heheee miks oon sillai et jalkapressi mulla oli ihan aluks 30kg, nyt jaksan jo 40kg :DDD toisaalta en tiedä, millasia sarjoja teet, mulla on 3x15 sillai et tauot saa olla 15-20sec niiden välissä, mutta en kyllä millään jaksais enempää. :D en vaa taida olla kauheen vahva..

    VastaaPoista
  7. musta on hassua että et käy salin jälkee suihkussa vaan ennen sitä:D ite ainaki hikoilen aina hirveesti ku käyn salilla:o

    VastaaPoista
  8. Syöt kaks ateriaa päivässä?! Syö ihmeessä useemmin nii jaksat kunnolla treenata. Mun mielestä sulla on kyllä tosi upee kroppa. Et oo mikää tikku vaan omistat normaalin ja terveen näkösen kropan. Blogis on kyllä kans iha huippu:)

    VastaaPoista
  9. anonyymi: siis kyllä mä salin jälkeenki käyn kropan pesee:)

    VastaaPoista
  10. Hullut painot! Ite oon treenannu personal trainerin kanssa puol vuotta ja jalkaprässissä menee silti 3 sarjaa 12 x 80kg (aluks 40kg) ja ei yhtään enempää. No eipä sais verrata omia salijuttuja muiden kanssa kun ruumiinrakenne, lähtötilanne ym. lienee erilaiset :D

    VastaaPoista
  11. Oikein! Painoja täytyy lisätä, ja jalat näyttää paremmilta kun ne on kiinteän lihaksikkaat eikä ns. laihat läskit. Treenaus jää paikoilleen eikä tuloksia synny jos painoja ei ikinä lisää. Aterioita pitäisi kyllä olla 3-4 tunnnin välein jotta aineenvaihdunta pysyy yllä.

    VastaaPoista
  12. Haha, ihana toi lopetus :D Ja tää postaus anto mulle vähän lisämotivaatiota alottaa salilla käyminen! (eli huonon omantunnon siitä että en jaksa ikinä liikkua :D)

    VastaaPoista
  13. Sun pitäis syödä kyllä useemmin :) 5-6 kertaa päivässä!

    VastaaPoista
  14. Pitäs syödä tasasesti kolmen tunnin välein pieniä annoksia :) Jos haluaa kiinteytyä eikä kasvattaa hirveitä lihaksia, ei kannata koko aikaa lisätä painoa vaan sarjojen määrää ja tehdä pidempiä sarjoja, itse teen aina 20x3 ja nostan pikkuhiljaa painoa kunnes pystyn tekemään liikkeen tavoitepainollani ja sitten alan vaan tekemään useamman sarjan. Jos et siis halua hirveitä muskeleita niin tee pidempiä sarjoja ja useampi sarja, älä nosta koko aikaa painoa isommaksi! Näin eri personal trainerit on sanoneet kun olen heidän kanssaan treenaamisesta puhunut :) Toivottavasti oot myös jakanut treenisi fiksusti noille joka toiselle päivälle viikon ajalle :)

    VastaaPoista
  15. Autsis, toi loppu oli kuin mun entisestä elämästä. Vietin mun illat just tollai, et odotin millon poikaystävä tuli hakemaan ja sit kävikin niin, et hra ilmoitti monen tunnin odottelun jälkeen, ettei mennäkään mihinkään. Onneks tajusin monen vuoden seurustelun jälkeen erota, koska ei tollanen ole kunnioittavaa käytöstä ketään kohtaan. Tsempit sulle, toivottavasti pääsisit sinne Helsinkiin, että saisit uusia kavereita ja pystyisit elämään omaa elämää, etkä vain Roopen kautta. -M

    VastaaPoista
  16. Onko sulla kilpirauhasen vajaatoiminta?

    VastaaPoista
  17. siis toi loppu kuulosti niiin tutulta!! ihan perus että ei tulla sillon kun on sovittu, ja sitten saa odottaa ihan liikaa! ja kuka kehtaa sanoa että naisia saa aina odottaa?!

    ja onnea kehityksestä, salin suhteen ;)

    -heidi

    VastaaPoista
  18. ihmettelin myös, minkä takia teet noin suurilla painoilla jollet halua sitten itsestäs sellasta lihaskimppua:D jos haluat kiinteyttää niin tee sellaisilla painoilla että viimiset toistot jaksat juuri ja juuri ja pidempiä sarjoja. :)

    VastaaPoista
  19. anonyymi: kyllä mä lihastakin haluan ja teen 3x10 sarjoja:)

    VastaaPoista