3.4.2012

I'm looking for love not an empty page

Kello on jo yli keskiyön eli neiti numero 19 ilmottautuu täällä päässä. Tunnen itteni kyllä vanhaks:D Mitenkää erityisemmin en aio ees synttäreitä juhlia, mut ehkä ihan hyvä ku miettii mun 18v synttäreitä jollon sammuin yhdeksältä illalla... Autoilukaa ei vuosi sitten sujunu mitenkää loistavasti ku inssin sain vasta kolmannella kerralla läpi. No nyt oonki paaaljon parempi kuski, mulla oli nimittäi autokoulun kakkosvaihteen arvioiva ajo tänään ja sehä meni loistavasti. Olin ihan hämmentyny ku autokoulun opettaja ylisti mua, luulin nimittäin että oon maailman paskin kuski. Ainaki osaan ajaa taloudellisesti ku keskikulutukseks siinä 20 minuutin aikana tuli 6,4litraa ja se opettaja ei muista et ois koskaa aiemmin tullu kellää noi hyvää. Eli oon mä edes jossain hyvä! Sitte ku tein koneella jonkun testin nii seki väitti että oon keskivertoo parempi kuljettaja, mitä hittoo oikeesti?
Nonii enköhän oo todistellu ainaki itelleni nyt tarpeeks että oon edes jossain hyvä, eli nyt suosiolla asukuviin:

Liivi on made by me, kengät on forever21:ltä ja laukku turkista. Pitäs vissiin aina ottaa pelkästää kuvii missä katon alas ku ne missä katon kameraan epäonnistuu aina ku kuvaan jalustalla. Naapureilla riittää aina kyylättävää ku mä säädän jalustan kanssa tossa pihalla:D

Nii ja piti sanoo kans siitä et älkää ihmetelkö et julkasen kommentit nyt paljon hitaammin ku ennen, nimittäi ton bloggerin muuttumisen jälkeen mun puhelimella ei pysty tarkistaa enää kommentteja. Ärsyttää ihan pirusti, oon nimittäi julkassu vissiin suurimman osan kommenteista puhelimella.

28 kommenttia:

  1. joo toi jalustailu näyttää varmaan ulkopuoliselle aika epäilyttävältä :D itsekin aina köh kadulla. Joudun aina odottelemaan kun ihmiset kävelee ohi ettei osuis mun kuvaan :::D

    VastaaPoista
  2. oivoi noi sun 18v-synttärit... ei ehkä tällä kertaa samanlailla :D paljon onnea!

    VastaaPoista
  3. Huisisti onnea! :) Biletä nyt jonkin verran ;)
    Aivan ihana asu näis kuvis!

    VastaaPoista
  4. kävitkö sä liikenne kympillä vai driving teamilla? <:

    VastaaPoista
  5. hyvää synttäriä :DD lol oot outo

    VastaaPoista
  6. Ah noi kengät, ihan täydelliset!

    VastaaPoista
  7. Onneks olkoon! Toi sun farkkuliivi on upee! :)

    VastaaPoista
  8. Paljon onnea! :----) ihmettelen, miten en ikinä onnistu näkee sua Iisalmessa, vaikka siellä niin usein aikaani kulutan.. :D vaikutat aina niin ihanan aidolta! :) tykkään sun blogista todella paljon!

    VastaaPoista
  9. Hyvää syntymäpäivää!!! Valitettavasti tästä ei ole muuta, kuin alamäkeä ja pahempia ikäkriisejä luvassa ;)

    VastaaPoista
  10. Mulla on noi samat popot<3 Ja liivikin näyttää aika tutulta, ihanku mulla olis samanlainen :D Ainaki melkeen! Haa

    VastaaPoista
  11. Ainiin ja loppu (tärkein) unohtui! Hyvää synttäriä! :-)

    VastaaPoista
  12. Itellä on kans autokoulun kakkosvaihe edessä.. Mitä se sisältää? Ja ilmeisesti siis on joku ajotunti niin pitääkö se suorittaa autokoulun autolla vai voiko omalla? Oon ihan pihalla, enkä oo vielä saanu aikaseks lompsia autokoululle asti kysymään :D

    VastaaPoista
  13. maria: haha, en onneks oo ainoo:D

    minea: kiitti!

    katariina: kiitoos:)

    jenni: ehkä huomenna sitten;) kiitos!

    ninnisi: kiitos:)

    anonyymi: driving teamilla:)

    anonyymi: okei?:D

    petra: kiitti:)

    sanni: kiitti:)

    hmmh: en mä pörrää silleen kaupungilla kovinkaan paljoo eli ei ihme:D kiitti!

    eini: I know:D kiitti!

    ansQ: kiitoos!:)

    anonyymi: mulla ainaki on arvioiva ajo, rata-ajo ja yks teoria:) en tiiä miten muualla on mut mun piti ajaa autokoulun autolla ku sillä autolla mitattii ne kulutukset sun muut

    VastaaPoista
  14. Muakii ärsyttää toi kommenttiongelma puhelimella!!

    VastaaPoista
  15. hyvää synttäriä! ja hei vinkkinä, huomenna taas nelly shoes members.comissa -70% ;)

    VastaaPoista
  16. paljon onneaaa melkein synttärikaimalle(??) :D meikä täyttää huomenna jo 20 ja se jos mikä kauhistuttaa !

    VastaaPoista
  17. Paljon onneaa!=) Ja kengät♥

    VastaaPoista
  18. no kyllä mulla kulutus oli ainaki pienempi ku toi xD

    VastaaPoista
  19. laura: jospa blogger tekis asialle jotai kerta monella sama ongelma:D

    miau: jes:)

    anonyymi: haha, onneks olkoon jo etukäteen:)

    mari: kiitti:)

    anonyymi: varmasti:D noo mut se riippuu autostaki millä ajaa

    VastaaPoista
  20. Hyvää synttäriä! Noi sun hiukset on btw aivan ihanat :)

    VastaaPoista
  21. onko kiva olla työtön pummi?? :DD miks et mee töihin..

    VastaaPoista
  22. en yhtään ihmettele et oot yksin.. ku oot vaan tollanen et sua ei kiinnosta mikään :D iisalmi on oikeesti hyvä paikka ja sä vaan valitat.. ja siks haluut pois ku kukaan ei tykkää susta tääl.

    VastaaPoista
  23. anonyymi: ihan vitun kivaa:D menisin jos olis töitä ja jos saisin töitä

    anonyymi: mistä sä tiiät ettei mua kiinnosta mikään? ja usko pois kyllä täällä on niitäki jotka tykkää musta:D oon aina halunnu muuttaa pois iisalmesta ja just nimenomaa helsinkii, ei oo mikää pääsyy se et musta ''ei tykätä''

    VastaaPoista
  24. jipii onnitteluni.. itse täytin kans 3.4 vuosia.. 21 jo huhhuh

    VastaaPoista
  25. Aivan ihanat nuo kengät! Mä en ees kehtaa ottaa asukuvia ulkona ku täällä asuu niin kyyliä mummoja naapurissa että kaikki olis varmaan ikkunan takana kyyläämässä jos kantaisin jotain kameran jalustoja pihalle :D

    VastaaPoista