13.4.2012

I'm tryin' make a billion out of 15 cents

Käväsin tänään opolla ja nyt oiski lukio sitten yhtä koetta vaille selvä, jotenki tuntuu vaan olevan kaikkia esteitä sen kokeen tekemisen suhteen. No onneks tässä on vielä pari viikkoo aikaa, en tosiaankaan anna jäädä yhdestä aineesta kiinni. Tänään tällasta päällä:

Näyttää siltä ku ne sukkisten mustat osat näkys mut sori toi on ihan vaan hame tuolla alla:D

Tän päivän kokkailut. Oon nyt (taas) laihiksella, kuulostaa varmaan naurettavalta nää mun ainaset laihisyritykset mut ihan totta:D Oon jo pitkään ajatellu että se on ihan siinä rajalla et haluunko tai tarviiko mun ees laihduttaa, mut ku sen suuntasii huomautuksii alkaa tulla jo vähän joka tuutista nii kai se pitää uskoo et jotai muutosta on tapahduttava. Mun vanhemmat on laihduttanu nyt pari viikkoo ja roope ja sen kaverit on ikilaihiksella, joten väkisinki tulee mietittyä itekki omaa laihduttamista. Meidän vaaka on vähän seko mut sen mukaan olisin lihonu kuus kiloo syksyltä, aika uskomattomalta se tuntuu ja ehkä en vaan ite nää itessäni niin isoo muutosta. En kehtaa ainakaan toistaseks kertoo mun painoo ku en ees ite tiedä sitä varmaks, mut mitat voin paljastaa ku vihdoin hankittii sellanen mittanauha. En tiiä mikä on oikee järjestys mut mulla on siis ylhäältä alas päin 85-63-90. Noi on vissiin ihan ok ku kuitenki ongelmakohdat on lähinnä reidet ja vatsaki ehkä pikkusen. Toi pepun mitta vähän järkyttää, mut onneks mulla taitaa olla peppua taaksepäi eikä niinkään sivuille:D

Nyt pitää sit vaan toivoo että tää lähtis kerranki sujuu kunnolla. Mun suurin ongelma on se ku oon niin nirso etten tahdo aina keksiä erilaisia terveellisiä ruokia. Suunnitelmissa on käydä joka toinen päivä salilla ja joka toinen päivä lenkillä, ja nyt alotettuani oonki pysyny suunnitelmissa. Vatsiksia teen edelleen sen sata päivässä. Viimeks ku mainitsin tosta nii tuli kommenttii ettei niitä sais tehdä joka päivä ja et siinä ei oo mitää järkee, mut äitin personal trainer oli just nimenomaa sanonu että vatsikset on ainoot mitä saa tehä joka päivä. Jos nyt kaikki menee nappiin raha-asioitten sun muitten suhteen nii lähtö etelän reissulle ois about kuukauden päästä, eli siihen mennessä pitäs yrittää päästä edes jonkinlaiseen bikinikuntoon. Wish me luck!

14 kommenttia:

  1. onnea laihikseen, vaikkakin sun kropassa ei mun mielestä oo mitään ylimäärästä=) mut ymmärrän ton, kun tuski kenelläkään pieni kiinteytys ois pahasta;) sata vatsaa per päivä myös täällä!

    VastaaPoista
  2. ei kannata tehä noin paljon vatsoja vaan kaikkee erilaista lihaskuntoharjotteluu :) Lankkua, sivuvaysoja, istumaannousu jne.

    VastaaPoista
  3. äää, en kestä, oot niin kaunis :::::::D tykkään tosta yhdistelmästä et vaaleitten vaatteitten kanssa laitetaan huulipunaa : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. oikeestikko sun vyötärö on 63cm?:OO kelpais mullekki, ihana pikkunen <3

    VastaaPoista
  5. Mun silmään näytät ainaki tosi hyvältä nytten! Sulla on kuitenki tosi sopusuhtanen vartalo, nii et todellakaa oo mitenkä lihavan näköne :)

    Mut tosiaan, onha se aika vaikee aluks päästä kiinni terveellisemmästä elämästä, mut jotenki kummasti siitä saa tehtyy aika helposti elämäntavan ku jaksaa vaa aluks hiukan tsemppaa! :) Varmasti onnistut jos haluut tarpeeks paljon!

    VastaaPoista
  6. Vatsalihaksia ei voi koskaan tehdä liikaa, näin mun traineri just tänään mulle sanoi :) Onnea yritykselle, toivottavasti onnistut tavoitteissas :) mullakin alkoi tänään kesäkunto projekti ja sain kunnon ohjelman, mun ongelma-alueet on myös vatsa ja jalat sekä peppu. laitan parin päivän sisällä mun treeniohjelman blogiini niin voit vaikka sieltä käydä poimimassa vinkkejä jos haluat :) se on ihan kunto-ohjaajan tekemä (:

    http://janskuuu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Ootko ikinä kuullu venuksen (a.k.a. täydellinen nainen) mitoista?Nehän on siis 90-60-90..jos muistan siis oikein..Neiti sähän oot ihan noissa mitoissa,oot täydellinen siis! :)

    VastaaPoista
  8. Minkä pituinen sä oot? :) Mun mielestä ei kyllä tarvis yhtään kiloa lähteä, näytät hyvältä!

    VastaaPoista
  9. tiipa: en oo kuullu kyllä:D mut mun reidet on kyllä kaukana ''täydellisen'' naisen mitoista

    kris: 160cm:)

    VastaaPoista
  10. Sinun hiukset näyttää jotenkin todella raskailta, voisit keventää niitä jotenkin. Anakin tuo otsan alue on aika "raskas". Etkö joskus sanonut että sun omat hiukset on jo lähes yhtä pitkät kuin sun pidennykset? Mihin sinä niitä enää tarviit? :)

    VastaaPoista
  11. sun hiukse ton niiiiin täydellisen väriset!
    J

    VastaaPoista
  12. Kun tilasit memberssiltä, kauan niiden tuotteiden kuljetus kesti? Itse tilasin viimeperjantaina eivätkä ne vieläkään ole täällä.

    VastaaPoista
  13. Onnee rojektiin! Vaikkei sun tartteis laihtua tosta ollenkaa:O
    Mut jätä toi punanen huulipuna pois, näyttää iha karseelta ton keltasen paidan kaa:S Ja hame on kyllä aika liian lyhyt!;) En ite liikkuis edes noilla jaloilla tollasessa. Jos reidet on sun ongelmakohta, miks korostat niitä? Tulin vaan ihmettelemään, anteeks tyhmät kysymykset!

    VastaaPoista
  14. anonyymi: mun hiukset on tooosi tosi ohuet, ja nyt nää uudet pidennykset on paljon pitemmät:)

    oona: tais kestää jonkun viikon viimeks, nyt ei oo mullekkaan tullu vieläkään niitä:D mut eipä tuo oo ihmekkään ku varmaan niin moni tilannu niitä kenkiä

    anonyymi: en mä ajattele pukeutuessani että nyt korostan reisiä jne, mä vaan tykkään käyttää hameita ja sortseja ja semmoset löysähköt housut esimerkiks ei käy mulle ollenkaan ja farkuista en tykkää:D

    VastaaPoista