5.4.2012

naiset kieroi miehet sikoi

Moikka! Tänään on pitäny kiirettä, heräsin taas ihan liian aikasin. Oon nyt onnistunu hoitaa kaikki kouluhommat maantiedon koetta lukuunottamatta, pitäs sopii vielä aika siihen. Kyllä se vaan siltä näyttää että täällä on yks ylioppilas!
Ajattelin tässä joku päivä tehä yhen pikku ompelujutun johon liittyy toi samanen tekonahka ku noissa sortseissa:) Siitä lisää sitten jos ja kun oon saanu jutun tehtyä. Oon täs parina viime päivänä kuunnellu about kokoajan kapasiteettiyksikköö spotifyssa, mikä tuskin on jääny kellekkään mun fb kaverille epäselväks...:D Tyhmää ettei voi olla spotifys ilman että kaikki näkyy facebookissa mitä kuuntelee. En oikein tykkää suomiräpistä tai suomalaisesta musiikista ylipäätää, mut kapasiteettiyksikkö iski aikanaan ja niin iskee nytki. Pakko laittaa pätkä lähdössä -kappaleesta, tää on nimittäi ku suoraan mun elämästä.

Oon juurtunu paikalle, aika menee ripee,
mieles kummittelee menneet ja katkenneet siteet.
Sillat on palanu, on vaikeet uusii rakentaa.
Mun on lähettävä pois ettii jotain parempaa.
Just nyt mikään ei tee musta onnellisempaa.
Tääl jengi näkee pinnan, muttei sen taa.
Tai ehkä joku näkeeki,
mut en vaan tiedä et kuka ja nyt joudun elää sen kaa.
Ja nyt mä haluun vaan kauas kauas pois täältä,
haluun vaa ottaa rauhas ja selvittää päätä.

Nyt ei muuta ku hyvää pääsiäistä! Mun pitkäperjantai menee ainaki juhliessa ku nään oonaa pitkästä aikaa, jee:)

21 kommenttia:

  1. kyllä sen jostain saa pois, nimittäin ei mulla ainakaa näy fbs mitä oon kuunnellu :D muistaakseni jostai astuksista sen vois saada. ehkä :D

    VastaaPoista
  2. poista spotify sovellus facebookista ni ei näy

    VastaaPoista
  3. Ootko tulossa summer uppiin kesällä? Kapasiteettiyksikköhän heittää siellä ihan ainutkertasen keikan:)

    VastaaPoista
  4. en oo varma ku ittelläni ei sitä oo ollukaa mut kokeile Yksityisyysasetukset -> Sovellukset ja sivustot Muokkaa asetuksia ja siinä pitäis näkyä mitä sovelluksia on käytössä ja siitä saa poistettua

    VastaaPoista
  5. en oo ikävä kyllä tulossa summer uppiin:/

    VastaaPoista
  6. Mut et voi tietää vielä et tuleeko susta ylioppilas, sillä joku aine voi tippua ettet pääsekkään läpi :/

    VastaaPoista
  7. Spotifystä edit-> preferences-> rasti pois kohdasta "show what I listen to on fb":D

    saitko tästä blogista sen kurssimerkinnän josta puhuit?

    VastaaPoista
  8. sen saa pois kohasta edit>preferences>show what i listen to on facebook mielestäni :) jos et viel löytäny! :D

    VastaaPoista
  9. anonyymi: no ei jää ainakaa kirjotuksista kiinni, en mä mistään niin huonoja pisteitä saanu etten läpi pääsis:D

    anonyymi: en:D

    VastaaPoista
  10. Kapasiteettiyksikkö <3 Lähdössä, Usko parempaan, Hei neidit, Kaikki paremmin.. parasta !

    VastaaPoista
  11. Moi!
    Oot kirjotelluki joskus siitä, että monet tuntuu vihaavan sua tms. mutta onko sulla silti jotain naispuolisia "bestiksiä" siellä? Tosi harvoin kirjoitat, että olisit nähnyt tyttökavereitasi tai hengaillut heidän kanssaan, usein kuvissa on vain poikaystäväsi ja hänen/teidän miespuolisia kavereita. Ihmettelen vain kun itsellä on monta tosi hyvää tyttökaveria joita näen monta kertaa viikossa:) Hyvää pääsiäistä!

    VastaaPoista
  12. anonyymi: vois joo, mut täytyy sen verran puolustaa et toi paita ja sortsit on sillee et näyttää ku ois kauhee maha:D laihduttaa pitää mut ei masusta vaa jaloista

    VastaaPoista
  13. Hei kamoon, sun ei tosiaan tartte laihduttaa yhtään mistään :D!!!
    Oot kaunis :)

    VastaaPoista
  14. no älä hyvä nainen laihduta yhtään mistään! oot täydellinen juuri noin <3

    VastaaPoista
  15. Oi, sulla on ihanat hiukset ja muutenkin kivan oloinen blogi! (:

    http://saara-kissntell.blogspot.com/

    VastaaPoista
  16. Kapasiteettiyksikkö iskee kyllä tännekkin, tuli aikoinaan kuunneltua paljonkin. Onnea jo etukäteen lakista, ennen kaikkea kirjoitusten päättymisestä! ; ) Ja myöhäiset synttärionnittelut menkööt tässä samalla! : ) Oon todella laiska kommentoimaan, mutta nyt päätin (hetkellisesti) ryhdistäytyä. Sun blogista vaan ei voi olla pitämättä : ) Ihania asuja ja kuvia!!

    eeerica_____

    VastaaPoista
  17. Ei voi laihduttaa yhestä kohasta. Se lähtee automaattisesti joka paikasta.. mut eihän sulla oo mitää laihdutettavaa :o

    VastaaPoista
  18. mä en niin tajua noita jotka hokee normaaliapainoselle et laihduta, ja sitten kohta voivottelee toisaalla anoreksiaa sairastavia... :I

    VastaaPoista