24.4.2012

out of the comfort zone

Vaikeesta maantiedon kokeesta just ja just selvitty, nyt vaan toivotaan parasta. Äsken lähti tilaukseen mekko ylioppilasjuhlia varten, sanotaan nyt vaikka niin että taidan olla syvästi rakastunu. Etin jotain ihan muuta mut sit ku näin sen mekon nii tiesin heti et toi se on. Bongasin sen muutama päivä sitten ja kokoajan se on kummitellu mielessä, eilen en voinu muuta ku tuijotella kuvia siitä ja päästää ihastuneita huokauksia. Oon ehkä vähän outo ku meen jostain mekosta näin sekasin:D

Halusin päälle tänään noi ruskeet sortsit ja ruskeen vyön, paidan keksiminen oliki sitten ongelma. Lopulta päädyin asuun joka ei tuntunu yhtään omalta, mut sama kai se silti on esitellä. Sortsit on lindexiltä, vyö kirpparilta ja paita muistaakseni ginalta.

Tänään ruokalistalla oli kanaa ja kasviksia, mikä on osottautunu aika perus ruokavalioks. Tosin tykkään enemmän kanafileistä ku suikaleista, en tosiaankaa tiiä miks:D
Oon tosi nirso kasvisten suhteen ja toi onki varmaan ainut kasvissekotus mikä mulle kelpaa. Sekaan heitän aina chilikastiketta ja kanafondia, ihan huippu yhdistelmä. Niitä käytän myös toiseen vakioruokaan mikä on pavut ja sellaset pakasteesta ostetut lihapullat. Suhtaudun tosi epäilevästi kaikkiin tollasiin kaupan lihapulliin mut mahtipullat on kyllä parhaita:D Mulla on ollu nyt pari päivää kauhee himo pinaattilettuja kohtaan eli varmaan pakko hankkia niitä huomenna. Kai muutki tyykkää pinaattiletuista? Kouluruuasta mä kaipaan eniten varmaan just pinaattilettuja.

Ainiin vielä yks juttu, nimittäi oon tässä miettiny että värjäisin hiukset takasin tummaks ylioppilasjuhliin mennessä. What do you think? Vaihtelu virkistää ja oon ollu ihan suht tyytyväinen näihin vähän vaaleempiin hiuksiin, mut jotenki en vaan koe näitä mun väriks ja kaipaan tummia takasin.

21 kommenttia:

  1. värjää tummemmiks ehdottomasti!!

    VastaaPoista
  2. mun mielestä tummat kuulostaa hyvältä, vaikka noi vaaleammat sopii sulle myös :)

    VastaaPoista
  3. ihanat noi housut!
    ja jep , tääl on toinen joka diggaa pinaattiletuist ! =)

    VastaaPoista
  4. Tummat takasin!! Mun mielest sopii sulle paremmin, vaikka pidän toki noistakin. :--) Pakko vielä sanoa, että ihanat shortsit. =)

    VastaaPoista
  5. upee vyö, länkkärimeiningit iskee aina :P

    VastaaPoista
  6. noikin hiukset on kivat, mut tummat sopi sulle vaan paremmin =)

    VastaaPoista
  7. älä värjää, vaaleet on just ihanat!<3

    VastaaPoista
  8. Tummat sopii sulle myöskin tosi hyvi, mut noi vaaleemmat on aivan ihanat!<3 eli älä värjää:)

    VastaaPoista
  9. mun mielestä kans tummat olis kivat yo-juhliin :) ja pinaattiletut on hyviä;)

    VastaaPoista
  10. oisko mahollista saada jotai kuvaa tai infoo mekosta?

    VastaaPoista
  11. anonyymi: saa jäädä ylläriks;) sanotaanko nyt vaikka niin että jakaa todennäkösesti mielipiteitä, mun porukat ei tykänny siitä mekosta yhtään:D

    VastaaPoista
  12. Fileet on parempaa laatua kuin suikaleet.:) Sen takia parempia. Joukossa ei ole sitkaleita :D

    VastaaPoista
  13. onko sun mekko kuinka lyhyt?

    TAI KERRO EES MINKÄ VÄRIINEEN pliis

    VastaaPoista
  14. Älä värjää, sulle sopis vieläkin vaaleempi! Sellasia hunajanvaaleita raitoja tms. Muutenkin kesällä vaaleempi on kiva ja ei haalistu samalla tavalla ku tumma. Ihana sä:)

    VastaaPoista
  15. Nää vaaleemmat on ehkä vielä kivemmat ku tummat, ja kesää ajatellen ku sun hiukset kuitenkin alkaa kohta vaaleta auringossa :)

    VastaaPoista
  16. Minäkin jättäisin sinuna vaaleiksi, ehkä jotain vaaleeta raitaa, vivahdetta yms. Meinasitko käydä yo-päivänä kampaajalla laittamassa tukan? Vois olla kivan näköinen, jos saisit tuota etutukkaa vähän siistimmän näköiseksi ja silmiltä pois. (:

    VastaaPoista
  17. Entä jos sun mantsan koe ei menny läpi?

    VastaaPoista
  18. ehottomasti tummemmiksi! :) minkä värinen se mekko muuten on?

    VastaaPoista
  19. anonyymi: en paljasta väriä:)

    anonyymi: kyllä se saa luvan mennä, sit jos ei niin oon kusessa:D

    VastaaPoista
  20. älä tummenna vielä !! noi vaaleet käy ihan älyttömän hyvin :)

    VastaaPoista