19.4.2012

pound the alarm

Moikka! Terkkuja vaan ylilautaan, sieltä on ollu epämääräisen paljon kävijöitä täällä:D Mulla oli tänään rata-ajo, pelkäsin tietysti että se menee ihan päin pyllyä mut hyvinhän se sitten loppujen lopuks meni.

Laihikseen sen verran päivitystä että hyvin on lähteny kerranki käyntiin! Oon nyt laihduttanu päälle viikon ja vaaka näyttää et kaks kiloo ois tippunu, en mä kuitenkaa usko et kiloo enempää on vielä lähteny. Hyvällä tuurilla kahden viikon päästä pitäis olla rantakunnossa, ei taida ihan niin nopeesti onnistuu mut pääasia että edes jotain kerkee lähtee ennen sitä. En oo muutes käyttäny koko talvena itseruskettavaa, mut nyt päätin koittaa ku yritän saada itteni edes vähän enemmän ruskeeks reissua varten. Olin turkissa pari vuotta sitten ja sillon olin niin valkee et sain kuulla vähän liikaaki kuittailua:D Oon miettiny että kävisin testaa solariumia pari kertaa, saas nähdä ku ei oo ennen tullu edes testattua.

15 kommenttia:

  1. Ihana asu, mukavan pirtsakan värinen toi sininen bleiseri :)

    VastaaPoista
  2. miten oot saanu laihdutettuu?:oo mikä on yli-lauta? XD

    VastaaPoista
  3. hanna: kiitti:)

    anonyymi: oon syöny vähän ja terveellisesti ja käyny salilla:) ylilauta on nettisivu jos on jotai keskusteluita yms

    naningoo: thanks!:)

    VastaaPoista
  4. ei solarium rusketa tyylii yhtää jos käyt vaa pari kertaa :--(

    VastaaPoista
  5. Moi Senja!
    Toki muistan, että solarium vaikuttaa eritavalla eri ihmisten iholla, mutta VAROITUS ite olin ihan papu ensimmäisen 15min jälkeen ja meikkivoiteen sävy tummeni 3lla asteella. :D

    Eli sinuna lähtisin kokeilemaan eka sitä basic 15min minkä ne yleensä myy paikasta riippumatta. Ja tosin lopputulokseen kyllä voi vaikuttaa moni tekijä, esim lamppujen tehokkuus+millon vaihdettu ja oma iho (miten nyt yleensäkin rusktus tarttuu) jne eli ehkä paikan henkilökonta osaa neuvoa sua parhaiten, mutta piti silti tulla varottaan, ettei satu vahinkoja :D

    VastaaPoista
  6. tosi nättejä kuvia, ja minne maahan ootte siis lähössä ? :)

    http://princess-skysthelimit.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Hei miten ku sanoit et etit töitä, mun silmään iski et iisalmessa ois mol.fi sivun mukaa tälläne työ: http://www.daymaker.fi/mystery-shopper en sit tiiä onko toi sua kiinnostava, mut katoin ite et iha kiinnostava työnkuva ja rahaa saa sen verran ku viittii noita keikkoja ottaa eli tuurilla paljonkin :)

    VastaaPoista
  8. anonyymi: noo mut ainahan voin käyttää itseruskettavaa lisäks, en viittis kuitenkaa kauheesti solariumissa ravata:)

    anonyymi: mulle tarttuu tosi huonosti rusketus et pitää varmaan alottaa ihan rauhallisesti:D

    princess: ei tiedetä vielä, otetaan äkkilähtö:)

    anonyymi: juu huomasin ton just eilen:)

    VastaaPoista
  9. Hei! Minun täytyy nyt huomauttaa että kaksi kiloa viikossa ei ole terveellinen laihdutustahti. Toivottavasti syöt joka päivä viisi ateriaa, jotta aineenvaihduntasi ei pysähdy tai mene sekaisin. Luulisin että viikossa lähteneet kaksi kiloa ovat nestettä tai ehkä myös vähän lihasta olettaen että yrität laihduttamalla saada rasvaa pois kehostasi. Sinun ei lisäksi tarvitsisi ollenkaan laihduttaa.

    VastaaPoista
  10. Mistä on tuo upeenvärinen bleiseri! H&M? :-)

    VastaaPoista
  11. anonyymi: mä syön kolme kertaa päivässä ku se tuntuu mulle semmoselta sopivalta tahdilta, ja syön paljon proteiinia varsinkin treenin jälkeen niin ei pitäs lihaksista lähtee mitään:) kiitti kommentista!

    aa: sieltäpä juuri:)

    VastaaPoista
  12. Toi sininen bleiseri on aivan ihana! Ja sopii sulle todella hyvin :)

    VastaaPoista
  13. Kiva huomata että pohjois-savossakin on helvetin hyvännäköisiä naisia, ihastuin vähän ekasta kuvasta joka johdatti googlen kautta tänne,
    Harmikseni huomasin että sinulla on jo poikaystävä. Kiva kuitenkin huomata, että voi ihastua vaikkapa kuvien perusteella, kun viime ihastuksesta on ~3 vuotta, ettei ihan jokapäiväinen juttu. Kiitos huikeasta kauneudestasi ( ja tyylitajusta), olet upea nainen.

    VastaaPoista
  14. nelli: kiitos paljon:)

    anonyymi: ihana kommentti, piristi päivää:D kiitos!

    VastaaPoista