15.4.2012

told that I was supposed to fail

Otsikoitten keksiminen on aina yhtä vaikeeta, tällä kertaa otsikko on napattu chris brownin kappaleesta I needed you. Mulla alkaa tulla tällä hetkellä jo kaikki biisit ulos korvista, pitäs löytää uusia. Vinkatkaapa hyviä biisejä:)

Eilen oli mun ukin veljen hautajaiset ja muistotilaisuus pidettiin meillä kotona. Tollaset sukujuhlat ei oo oikein mun juttu, nyt vielä vähemmän ku piti koittaa pysyä kakuista ja kaikista herkuista mahdollisimman kaukana. Sain tietää että mun pikkuserkut joita en oo koskaan tavannu pitää blogeja, hassua:D Mulla ei oo oikein mitään mustia vaatteita, joten piti vähän soveltaa vaatteitten kanssa. Keksin sitten laittaa h&m:n röyhelömekon hameeks ku se olis sellasenaan ollu liian lyhyt ja ei se kaula-aukkokaan mitenkää imarteleva ollu. Yläosaks laitoin weekdayn topin jossa on aikas kiva selkämys. En kestä näitä selkäkuvia ku mulla on niin leveet hartiat, en tajuu mistä ne on tullu ku en tee vissiin koskaan selkä- ja hartialihaksia.


Pojat halus että kokkaan niille tortillapaistosta ja mikäs siinä. Täältä löytyy ohje tollasen tekemiseen. Ruokajuomana toimi ah niin petollinen punaviini, tällä kertaa kuitenkin vähän maltillisemmin nautittuna ku viimeks:D Toi chill out oli ihan kamalaa mut toi toinen oli onneks tosi hyvää.

Viinillä oli vissiin joku väsyttävä vaikutus ku nukahtaminen telkkarin ääreen ei ollu kaukana. Mulla oli muutenki kertyny vähä tota univelkaa, joten yöunet veny kivasti 12 tuntisiks. Ens yönä varmasti nukuttaa:D

Mitä mieltä ootte muuten voice of finlandin finalisteista? Saara aalto on tosi hyvä laulaa mut mun mielestä ihan liian nähty jo eli mikko herrasen olis pitäny päästä ihan ehdottomasti finaaliin ku uus kasvo kuitenki kysessä ja esiintyminenki suju. Samoin laurin olis pitäny olla finaalissa, muut oliki vissiin ihan oikeita valintoja.

17 kommenttia:

  1. Ihan kiva toi mekko, hameosa varsinkin. Toi sun tatuointis on kyllä ihana. :)
    Namnam, tortilloita...<3

    VastaaPoista
  2. Linkkaa ihmeessä sun pikkuserkkujen blogit! :)

    VastaaPoista
  3. marina and the diamonds- primadonna on hyvä ja vanha suomiräp iskee aina (asat, steen1:set ja muut=))

    VastaaPoista
  4. oon kans samaa mieltä, et linkkaa sun pikkuserkkujen blogit! noi sun hiukset on niin ihanat :D

    http://princess-madebyme.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. en muista toista mut toinen on tässä http://jonna-lauriina.blogspot.com/ :)

    VastaaPoista
  6. voi näkisit mun hartiat, lätkä ei oikee tee naiselliseksi :D

    VastaaPoista
  7. Oon myös seurannut Voice of Finlandii ja en viekään ymmärrä et se 16-vuotias Eveliina tippu sieltä viikko sit, olin ajatellu et se voittais :DD ja samaa mieltä et Mikko Herrasen olis ehdottomasti pitäny päästä jatkoon eikä Saara Aallon... ::)

    VastaaPoista
  8. Mä niin rakastan tuota sun tatuointia ! Toi on ihan täydellinen, yksinkertainen mutta kaunis. Sellaisen mäkin haluaisin : >

    VastaaPoista
  9. Mä taas oon ilonen että Saara Aalto pääs jatkoon, mun mielestä se on niistä paras laulaja:)

    VastaaPoista
  10. Chris Brownin Turn up the music on hyvä biisi:)

    VastaaPoista
  11. lil wayne ft. bruno mars - mirror :)

    VastaaPoista
  12. Tässä olisi ainakin yksi hyvä biisi (ja artisti ylipäänsä). ;) http://www.youtube.com/watch?v=N7OPZOBJZyI

    VastaaPoista
  13. Ku mä pääsen takas Iisalmeen ja vallottaa ton poikien kämpän ni mulleki saa tulla tekee tollasii ruokii! :D

    VastaaPoista
  14. kylläpä suomi on muuten pieni maa jos jonna lauriina on sun pikkuserkku!:D tai siltä se tuntuu just tällasissa tilanteissa..

    VastaaPoista
  15. Mullakin on tosi leveet hartiat ja se on yks asia jota vihaan ulkonäössäni suuresti, koska niitä ei mitenkään saa kavennettua :( maha ja reisi löllöt saa aina pois liikunnalla, mutta leveää lantiota tai olkapäitä ei AINAKAAN TIETÄÄKSENI saa pois. :D ärsyttää kun on tälläiset miehen hartiat

    VastaaPoista
  16. Mä en ymmärrä mitä kaikille hyville naislaulajille tapahtui Voice of Finlandissa. Alussa niitä oli ihan hirveesti kaikilla, mutta nyt on enää jäljellä vain Saara Aalto.

    VastaaPoista