1.4.2012

wine it up

Perjantaina saatiin loistoidea pitää vähän viini-iltaa roopen luona, ja tuliki siinä sitten ihan huomaamatta vedettyä litra punaviiniä. Meno oli sen mukasta, ei mitään järkee:D Ku päästiin baariin asti (ihme kyllä) niin selitin mm. portsarille aika pitkän tovin siitä miten vanha mä oon ku täytän tiistaina 19 vuotta. Mulla ei oo vissiin ikinä ollu niin kamalaa krapulaa ku eilen, pystyin syömäänki vasta kymmenen aikaan illalla. Ei näin! Nyt kuitenki pari kuvaa perjantailta ennen ku viiniin oli koskettu.

Kiitos loskakelin noi leopardikengät ei kyllä ihan tällä kertaa päässy vielä jalkaan:D Onnistuin muuten tossa joku päivä huitasee kynnellä mun naamaan tollasen ihanan haavan jos joku ihmetteli tota jälkee mun poskessa. Eiku oikeesti roope hakkas mut, eihän mun selässäkään oo oikeesti tatuointia ku iso mustelma roopen jäljiltä. Jos jollain meni ohi nii käykää lukee edellisen postauksen kommenttiboksista yhen anonyymin kommentti:D

Ainiin ja hyvää aprillipäivää! Älkää tulko huijatuks niinku mä tulin heti, en vaan yksinkertasesti muistanu et nyt on aprillipäivä.


21 kommenttia:

  1. nuo korkkarit on kyllä UPEET!

    VastaaPoista
  2. ihanat korot, mistä ne on? :) huh mäkin menin viimevuonna aprillipilaan ihan täysillä :D Kaveri soitti aamu 8 paniikissa että oli ollu bilettämässä jossain, juonu tequilaa ja nyt heräs jostain tyhjästä kämpästä ilman mitään omia tavaroitaan paitsi puhelin tai tietoa olinpaikastaan :DD Ne oli oikeesti ollukin jossain ulkona edellisenä päivänä mut oli vähän tyhmää langeta siihen heti .. :D ei sais niin aikasin aamulla-

    VastaaPoista
  3. voii tää sun blogi on ihana ja sun tyyli ja kaikki, miks löysin tän nyt vasta! oot ihan törkeen nättikin, uus lukija ilmottautuu :) tosi kiva idea muuten toi nahkaristi shortseissa, täytyy varmaan toteuttaa kans jotain samantapasta!

    VastaaPoista
  4. hahaa voi sua raukkaa ku poikaystäväki hakkaa!:D itsekki pienessä pitäjässä asuvana voin sanoo että noi jutut on aivan päättömii ja hyvin harvoin totta, mulla ei enää tule mieleenkään uskoa puoliakaan siitä mitä jengi selittää.. :D

    VastaaPoista
  5. Hahah, portsareitten kans on aina niin kiva jutella! :D

    VastaaPoista
  6. saara: kiitti:)

    jasssi: kiitos:)

    maria: forever21:ltä tilattu:) haha onneks mä en oo saanu ihan tollasii huijauksia:D

    anonyymi: kiitos paljon:)

    anonyymi: totta:D

    jenna: jep!:D

    VastaaPoista
  7. punaviini on kyllä petollinen ja kaikki sanoo et siitä saa iha hirveen darran :D

    VastaaPoista
  8. vittu me naurettii ku sä olit ihan sekasi :DD vähän nolo. ja tolla menolla sä et pääse mihinkään kouluun.. oisit realisti ja menisit amiskaan lollero.

    VastaaPoista
  9. minka: joo no se tuli kyllä huomattua:D

    anonyymi: öö niin millä menolla? ihan ku juominen olis yhteydessä mitenkään mun kouluun pääsyn kanssa vai mitä vittua sä nyt haet oikein takaa:D

    VastaaPoista
  10. Mistä tuo ihana koru on ja koska ostettu?? :)

    VastaaPoista
  11. anonyymi: forever21:ltä tilattu joskus vuosi sitten:)

    VastaaPoista
  12. kunnon lollero toi anonyymi taitaa itse olla :) mä oon aina ollu hirvee känniääliö, mutta sen tasapainoksi oon kuitenki hyvä koulussa ja uskon pääseväni opiskelemaan haluamaani paikkaan. noilla asioilla ei oikeesti oo niinku mitään yhteistä.. pikemminki niin että hyvä opiskelija osaa pitää huolta mielenterveydestään ja jaksamisestaan nollaamalla tilanteen aina välillä ;) vituttaa lukea noin tyhmiä kommentteja tyhmiltä ihmisiltä :(

    VastaaPoista
  13. mitä kirjotit enkusta? vai ooks vielä kysässy tuloksia?

    VastaaPoista
  14. anonyymi: totta, kyllä fiksutki ihmiset ryyppää:D ite en nyt nii erityisen fiksu kyllä oo, mut eipä sillä väliä ku en hae mihinkää kouluun missä sitä ''fiksuutta'' tarttettais. on se vähän outoo et joku anonyymi kehottaa mua menee amiskaan ku just tuun ylioppilaaks:D

    anonyymi: b:n ja c:n rajalla on just :s tavote c

    VastaaPoista
  15. "on se vähän outoo et joku anonyymi kehottaa mua menee amiskaan ku just tuun ylioppilaaks:D"

    ite aion lukion jälkeen suunnata yo-pohjaiselle amislinjalle, koska se on ainoa koulu, missä voin opiskella jotain mikä mua kiinnostaa :D ja keskiarvo mulla on 8.0, eli varmasti pääsisin muuallekin. ei kannata väheksyä amista kouluna, hyvä paikka se on :) ps. hirmu nätit noi kengät!!! :)

    VastaaPoista
  16. no kyllä sillä jotain yhteyttä on. sul ei oo realistisia mahdollisuuksia mihinkään ammattikorkeeseen ja ootko miettiny että sul ei sinne kouluun mitään mahiksia :D ja työllisyys on todella huono.. omapahan on asias.

    VastaaPoista
  17. anonyymi: en mä väheksy amiskaa todellakaan:) kiitos!

    anonyymi: sun kannattais varmaan ottaa vähän faktoja selville ennen ku puutut mun elämään:D KOULUMENESTYKSELLÄ ei ole väliä niihin kouluihin mihin hain vaan valintakokeilla pelkästään, ja sulla ei ees oo mitään hajua siitä millasiin töihin sitten haluun suuntautua. mitä jos keskittysit ihan vaan siihen omaan elämääs?

    VastaaPoista
  18. on sillä koulumenestyksellä väliä siinä mielessä, että tuutko pärjäämään siel koulussa. Ja miten sä luulet, että radio- televisioala työllistää. Mieti, mikä työllistää ja mikä ei. Sulla on joku lapsellinen kuvitelman, että pääset johonkin telkkariin ja muotihommiin? Niinkö? Naurettavaa varsinkin se sun Los Angeles kouluun meno haave. Onko sulla edes kielitaitoa? "Haluan työskennellä muodin parissa". Jokaisen teinin suusta samaa paskaa kuulee. Mieti mikä on mahdollista ja mikä ei. Hanki kunnon ammatti ja mene yliopistoon.

    VastaaPoista
  19. voi luoja noita anoja,nehän aina tietäää paremmin muiden asiat mitä henkilöt itse! ja ammattikorkeakouluihin tosiaankin vaikuttaa paljon muutkin asiat kun koulumenestys, riippuu ihan koulusta mitkä asiat niille on tärkeitä opiskelijoita valitessa. :D ja tosiaan itelläkin meni opiskeluaikoina aikaa biletykseen sunmuuhun,silti tuli hyviä arvosanoja! ei kaikki bilettäjät "tyhmiä" ole

    VastaaPoista
  20. anonyymi: taaskaan et oo perehtyny asioihin kunnolla, nimittäin radio-televisioalalta voi suuntautua myös sähköseen mediaan ja toimittajan hommiin. ja se mitä mä haluan tehdä tulevaisuudessa on toimittajan hommat, parastahan se olisi jos se yhdistyis muotiin (työskentely jossain muotilehdessä) mut pääasia on kuitenkin se toimittajan ura. minnekkään televisioon en todellakaan halua:D ja mä en ymmärrä että mikä sä oot neuvoo mua mun oman elämän valinnoissa ku et loppujen lopuks tunnu tietävän paljoakaan siitä mitä mä tulevaisuudelta haluan. en mä kaikkea tänne blogiin kirjota, sun ajatukset musta ja mun menestymisestä taitaa perustua ilmeisesti ihan vaan niihin asioihin mitä täällä oon sanonu

    anonyymi: totta:D

    VastaaPoista