20.4.2012

you'll find us chasing the sun

Hellurei! Tänään piti taas herätä ihan liian aikasin ja istua monta tuntia autokoulun teoriatunnilla. Ei mitään kivaa puuhaa, varsinkaan ku meinas tulla vähän kiire ku eräs herra unohti et sen pitäis heittää mut. Oma pyörä ei auennu joten piti polkee äitin pyörällä, se jos joku on helvettiä. Äsken lajittelin mainokset ku huomenna on pakko vielä jakaa ne, musta tuntuu että varmaan kuolen siihen hommaan:D No mut yks päivä sinne tänne.

Päällä tänään oli h&m:n nahkasortsit ja vihdoin toi new lookin käärmekuvioinen paita avonaisilla olkapäillä. Pitäs vissiin imuroida ku sukkikset meni noin likasiks tosta lattialla pyörimisestä....

Ois ihanaa jos pääsisin otsiksista eroon, siinä vaan on se ongelma että mun kulmakarvat on eriparia ja mun otsa on valtava. Ei siitä kuitenkaa sen enempää, oon tainnu joskus aiemmin avautuu jo tosta:D

Sain vihdoin aikaseks ostaa uuden suoristusraudan vanhan rikkimenneen tilalle, tällanen lähti mukaan.

Sitten päivän piristykseen, nimittäin membersiltä tulleisiin nellyn kenkiin<3
Nää ihanuudet olisin halunnu jo viime kesänä, nyt sitten tietysti oli pakko saada noi. Toi kenkälaatikko missä noi oli on kans aikas ihana.

Nudeja korkkareita on tullu kans kaipailtua jo pitempään. Ajattelin laittaa noi ylioppilasjuhliin, mut pitää nyt kattoo millanen mekko mulle tulee. Oon kokoajan ajatellu että ei tässä oo mitään kiirettä mekon kanssa, mut sitte tajusin että jos mekko jonka päädyn tilaa onki huono ja pitää palauttaa ja ettii uus tilalle. Eilen vilkuilin ekaa kertaa vähän mekkoja ja yks oli sellanen the mekko, mut siinä oli koot s, m ja l ja kuten arvata saattaa nii s-koko oli loppu. En oikein tiiä oisko m-koko sitten liian iso, toisaalta se saattaa olla just sopiva tän mun rintavarustuksen takia:D Mikä tilanne muilla ylioppilailla on mekon kanssa?

Ainiin ja mitä tykkäätte asusta ja kengistä?

Mietin tässä muuten että viime arvonnasta on jo aika pitkä aika, eli voisin järkätä arvonnan vaikkapa sitten ku bloggerin kautta on 1000 tilaajaa täynnä:)

25 kommenttia:

  1. Oi ihanat noi nudet korkkarit! :)

    http://www.ellataimi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ihana asu! ja ihan täydelliset noi siniset korkkarit =)

    VastaaPoista
  3. Hahah mullaki oli kauhee kriisi etten voi kasvattaa mun otsatukkaa pois, ku mulla on niin iso otsa ja vaikka mitä! :D Nyt kuitenki oon antanu otsiksen vaan kasvaa ja siirtyny jopa keskijakaukseen, ja on tullu pelkkää hyvää palautetta!:)

    Mulla oli ylppärit viime vuonna ja kauhee mekkokriisi! Aloin maaliskuussa ettimään ja lopputulos oli se, että mun kakkosvaihtoehtomekko tuli 2vk ennen juhlia mut se oli vähän liian iso... En ollu ollenkaa varma ehtiskö se kivempi mekko perille ollenkaan ku tilasin sen TopShopista, mutta se tuli sitten viikon päästä eli ihan hyvin kävi:) Tilasin siitä varmuuden vuoks kaks kokoa, joista toisen sitte palautin :D Onnea mekon etsimisee ja koita vaiks kattoa jos sitä sun löytämää "the mekkoa" tulis oikeeta kokoa viel lisää:) Nonii, tulipas kirjotettua romaani!

    VastaaPoista
  4. vai että ihan rintavarustuksen takia xD

    VastaaPoista
  5. Olisit niiiin ihana jos tekisit postausta mahdollisista yo-mekoista, joita voisit ite ajatella käyttäväs juhlissas!.. noista kaikista mekoista on aivan liian vaikee valita hahah :D

    VastaaPoista
  6. Mistä sivuilta oot mekkoa katellu?:)

    VastaaPoista
  7. anonyymi: mitä sitä kiistää että on isot tissit?:D en mä pidä sitä mitenkää hyvänä puolena, ennemmin vaikeuttaa elämää vaan tosi paljon ku monet vaatteet on tissien kohdalta liian pieniä

    anonyymi: en mä taida tehdä ku en haluis antaa mitään osviittaa siitä millasen mekon ite hankin, haluun et se tulee yllärinä sitten:D

    anonyymi: en paljasta hihi:)

    VastaaPoista
  8. heii mäkin tilasin tuolta membersiltä niitä Nellyn kenkiä, eikä ne oo tullu vielä!:o Mäkin haluun omat!:D

    VastaaPoista
  9. Millon tilasit noi? Muistaakseni samaan aikaan kun oli noita kenkiä alessa, tilasin oman hameeni, ei ole vieläkään tullut, huoh.. Ihmeen pitkät toimitusajat membersillä, nellyn pakettini kun tuli perjantaina, kun tilasin keskiviikkona.

    VastaaPoista
  10. mitää mulle ei oo tullu vieläkää toi memberssin paketti!

    VastaaPoista
  11. Mulla oli viime vuonna ihan törkee kriisi kaiken suhteen...
    Ensin etsin sopivia hiustenpidennyksiä ympäri Helsinkiä, kunnes vihdoin löysin sopivat kaupasta, jota mun tuttu oli suositellut ekana :D
    Sen jälkeen mekko.. Mulla oli yks aivan täydellinen unelmien mekko nelly.comista, mutta se loppu aina heti kun sitä tuli lisää. Yks yö vahingossa avasin suosikeista sen mekkosivun, ja sitä oli tasan yks kappale mun kokoa!! Äiti meinas saada sydänkohtauksen ku aloin kiljumaan keskellä yötä :)
    Kengät olisin halunnut tilata jenkeistä, mutta se meni liian hankalaksi. Lopulta löysin sopivat sattumalta Viron reissulta.
    Ja kaikki noi tapahtu noin 2 vkoa ennen ylppäreitä, joten kannattaa tosiaan olla ajoissa jos haluaa yhtään säästää hermojaan! :)

    VastaaPoista
  12. Joo mulla on kanssa ongelmia vaateiden kanssa ja etenkin mekkojen kun olen perinyt isonrintavarustuken.. Joten tiedän tunteen. Välillä on ihan kiva mutta sitten on kanssa niitä hetkiä jolloin toivoisi rintojen olevan pienemmät.
    Onnea mekon etsintään. :)

    VastaaPoista
  13. membersillä on vissiin vähän hitaat toimitusajat mut varmaan johtuu yksinkertasesti ruuhkasta ku tosi moni kuitenki tilas sieltä niitä kenkiä:D

    VastaaPoista
  14. Millanen suoristusrauta oli? suositteletko :)

    VastaaPoista
  15. meei: oon käyttäny nyt kerran tota ja ihan hyvältä vaikutti:) semmonen perusrauta

    VastaaPoista
  16. hei laita joku päivä hiukset kiinni, vaikka nutturalle tai ponnarille ja otsatukka kans ylös, näytät tosi kauniilta tossa kuvassa!:)
    ja monesti muuten sitäpaitsi on sillein, että joku juttu häiritsee ihan tosipaljon itteä, mut muut ei välttis ees huomaa ennen ku ite huomauttaa tai jotai.

    VastaaPoista
  17. No höh! Pyytelin jo aikasemmin postausta yo-mekoista, mutta eipä sille mitään voi, yllätyksenä mäkin sen haluaisin pitää jos blogia pitäisin! :)
    Hitsi kun ei itellä oikein ole inspistä mekkoja katella ja rintavarustus täälläkin päässä rajoittaa vaihtoehtoja..
    Onnea vaan mekon metsästykseen :)

    VastaaPoista
  18. Tosi hienot nuo nudet korkkarit! Ite en oo uskaltanu tilata nellyltä kenkiä ku en tiedä kuinka reilut koot niillä on. Usein jopa 36 on mulle liian iso. :/

    VastaaPoista
  19. ooooh noi molemmat kengät on ihanat, ite en kyllä tosin pystyis kävelee noin huimilla koroilla... eikä tässä vielä mikään kiire oo mekon kaa, itsekin ostin vasta ihan hetki sitten ja monella on vielä hommaamatta:-)

    http://bbisous.blogspot.com/

    VastaaPoista
  20. voi että ku oot niin kaunis ja vaikutat tosi ihanalta ja mukavalta ihmiseltä, ihailen sua älyttömästi. olis kyllä mahtavaa olla sun kaveri :)

    VastaaPoista
  21. Löysin nää sun kuvat, joissa oot mustissa sukkiksissa, ja mun oli ihan pakko runkata heti... (Sori.) Alko vaan kiihottaa jotenki ihan älyttömästi ku katoin näitä kuvia. Huh, oot niin sexy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelin, et kommentti ei varmaan pääse julkaisuun asti, mut julkaisitkin sen. Jee. Totta se on. ;-)

      Poista