13.5.2012

alanya @ 2009

Mulla lähtee lento tänään (sunnuntaina) klo 17.40, harmi vaan että menee niin myöhään et ei pääse ekana iltana perillä tekee oikein mitään. Huomenna mä sitten jo makaan portugalin rannalla (albufeiran tarkemmin) toivottavasti ruskeempana ku tolla vuoden 2009 turkin reissulla. En oo käyny monta kertaa elämäni aikana ulkomailla, tota turkkia ennen kävin nelosluokalla espanjassa ja sitten joskus pienenä kanarian saarilla pari kertaa. Mua hävettää vieläki toi ku olin turkissa noin valkee, ois ehkä voinu laittaa itseruskettavaa edes vähän ennen lähtöö:D Ainaki turkkilaisilta miehiltä tuli kivoja kuittailuja mun väristä. Pitemmittä puheitta pari kuvaa musta ysiluokalla, olin näköjään aika pikkuteini sillon.

Kaikki muut kuvat on otettu ihan normikameralla mut toi vika on järkkärillä vesipuistossa otettu ku pääsin leikkii vähän mallia... Luulin tuollonki olevani hirmu lihava mut nyt ku kattoo nii toiha kroppa oli ihan jees. En ookkaan ennen huomannu et mun rintakehä on noin korkee ku tos alimmassa kuvassa. Toi oli vissiin vielä sitä aikaa ku en lihonu helposti:D

9 kommenttia:

  1. Ootpas söpö noissa :) Hitsi en malttais odottaa omaa Alanyan matkaa, joka on vasta kuukauden päästä!!

    VastaaPoista
  2. ihana toi vika kuva ! :D

    mylife-ansku.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. ehkä sun rintakehä on noin korkee koska vedät mahaa sisään URPO:--D

    VastaaPoista
  4. niin ihania kuvia, ei enää millään jaksais oottaa omaa matkaa :D

    http://princess-skysthelimit.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. mun on pakko kysyä että mikä on sun käsitys lihavasta jos oot omasta mielestäs lihava? :DDD onko 40-42 kokonen sitten sumopainija?

    VastaaPoista
  6. anonyymi: jep, kuinkas muutenkaan:D

    anonyymi: no mun kasitys pullakasta on sellanen ku ma oon:D

    VastaaPoista
  7. PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS JOS osaat vastaa niin oikeestioikeesti vastaa! Muistatko YHTÄÄN paljonko painoit tossa kohtaa? Sulla on niiin ihana vartalo, tossa kohtaa (2009) eli samannikäsenä kun mä nyt, ja toooooooooooooooooosi ihana vieläkin haluun samanlaisen vartalon kun sulla nyt on, oikeesti niin perfection <3 TURHAAN LAIHDUTAT!!!!!!!!!!! MUTTT JOS OSAAT EDES VEIKKAA, NIIN OIKEESTI VASTAAA =(=(=(

    VastaaPoista
  8. Toi vika kuva rannalla olis ihan mun unelma kroppa :) Ei saa olla liian itsekriittinen, sul on nytki tosi hyvä kroppa, ikinä ei voi olla täydellinen.

    VastaaPoista
  9. anonyymi: haha kiitti:D painoin noina aikoina 47kg

    VastaaPoista