28.5.2012

here we are

Mulla on jääny kauhee kasa blogihaasteita tekemättä, nyt vihdoin kerkesin käydä kaikki läpi ja alotan nyt näillä 11 kysymyksen jutuilla joita oon saanu kolme kappaletta:) Sitten olis vielä sellanen seittämän faktaa itestäni juttu mut katotaa millon sen toteutan.


Lauran kysymykset

1. Innostutko tai lähdetkö helposti mukaan uusiin muoti-ilmiöihin?
Kyllä mä vissiin aika helposti lähden, mut en ihan kaikkeen kuitenkaan:)

2. Mistä asiasta tähän astisessa elämässäsi voit olla todella ylpeä?
Sanotaan nyt vaikka siitä että mulla on niin ihanat ihmiset ympärillä, vois olla asiat huonomminki.

3. Uskotko yliluonnolliseen tai asioihin, joita ei ole pystytty vielä tieteellisesti todistaa?
En mä mieti kauheesti tollasia, yleensä tulee vaan naurettua sellasille telkkariohjelmille joissa juostaan esimerkiks ufohavaintojen perässä:D

4. Oletko koskaan väittänyt kiven kovaa, ettet ikinä katsoisi jotain tv-sarjaa, mutta oletkin loppuen lopuksi jäänyt siihen itsekkin koukkuun?
Ei tuu äkkiseltään mieleen mitään, kyllä varmasti on käyny niin että oon kattonu jotain sarjaa mitä en olis uskonu ikinä kattovani, koukkuun mä en kuitenkaan jää helposti.
 
5. Mitä kaikkea olet elämäsi aikana harrastanut?
Tanhua, tanssia ja erilaisia kerhoja:D

6. Oletko enemmän kissa- vai koiraihmisiä?
Ehdottomasti koiraihmisiä!

7. Mitä piirteitä arvostat muissa ihmisissä?
Semmosta sopivaa itsevarmuutta ja rohkeutta.

8. Oletko aamuvirkku ja illan torkku vai aamutorkku ja illan virkku?
 Aivan älytön aamutorkku, illat mulla venyy aina pitkäks sama pitääkö herätä aikasin vai ei. Onneks on päikkärit!

9. Mikä oli lapsuutesi haaveammatti ja missä vaiheessa se muuttui? jos muuttui.
Laulaja:D Varmaan muuttu siinä vaiheessa ku tajusin että ei mun laulunlahjat niin hyvät oo että siitä ammattia saisin.

10. Missä näet itsesi kymmenen vuoden päästä?
Parasta olis tietysti jos pääsis kiertelee maailmaa mut olishan se perheen perustaminenki tossa vaiheessa jo varmaanki lähellä.

11. Mihin maahan lähtisit parhaan kaverisi kanssa lomamatkalle?
Ihan mikä tahansa lämmin maa käy! Kaupunkina new york olis varmaan kivoin paikka käydä.


Lotan kysymykset:

1. Mikä olisi paras lahja minkä voisit koskaan saada?
Se että saisin irinan mun mukaan ku muutan helsinkiin! Ei tuu koskaan tapahtuu mut paras ''lahja'' se kyllä ehdottomasti olis.

2. Mikä on kauneinta mitä sinulle on sanottu?
Ei tuu äkkiseltään mieleen mitään erityistä mitä mulle olis sanottu, eli pitää sitten vissiin sanoo että peruskehut:)
 
3. Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä ;) ?
Ei kai se mahdotonta oo mut jotenki hassuu että ulkonäön perusteella rakastuis, on se luonne paljon tärkeempi.

4. Mikä on omituisin unesi jonka olet nähnyt?
Näitä riittää... Nyt viime aikoina oon nähny monta unta missä pakenen jotain lentämällä, luin jostain et lentämisuniin liittyy jotenki uuden vaiheen alkaminen elämässä tai vapaaks pääseminen jostain:D

5. Jos saisit yhden päivän ajaksi mahdollisuuden lukea kaikkien ihmisten ajatuksia, ottaisitko
tilaisuuden vastaan, perustelut?
Pysyvästi tollasta kykyä en haluais mut päivän kestäisin varmasti, olishan se kiva saada tietää et mitä ihmiset oikeesti ajattelee.

6. Jos olisit joku Disneyn prinsessoista, kuka olisit?
Pocahontas ei oo prinsessa mut se nyt ekana tulee mieleen näitten tummien hiusten takia:)
 
7. Jos saisit ilmaiseksi tatuoinnin, mitä ottaisit ja minne?
Nilkkaan sydämen epun muistolle, sellanen tosin tuskin on kallis mut ei mulla oo tällä hetkellä mitään muuta tatuointia mielessä. Käyn itseasiassa heti ylppäreitten jälkeen ottamassa sen ku on rahaa.

7. Mikä on kaikista noloin tekosi/mokasi, jota häpeät edelleen?
No ei oo mitään erityisen noloja juttuja, ehkä joskus joku viestin lähettäminen väärälle henkilölle. Näköjään on kaks seiskakysymystä mut ei se mitää:D

8. Kumman valitsisit: vihreät hiukset koko loppuelämän, vai et saisi enään koskaan pestä hampaita? :D
Vihreet hiukset.

9. Oletko koskaan kokenut "dejavu" -tunnetta?
Aika monesti!

10. Mikä on puhelimesi taustakuva tällä hetkellä?
Semmonen leopardikuvio.

11. Mikä on parasta bloggaamisessa?
Koko homma tottakai mut parasta on lukee kivoja kommentteja, ne oikeesti piristää päivää ku päivää!


Nooran kysymykset:

1. Mikä oli lapsuuden haaveammattisi?
Tää tuliki jo tuolla eli laulaja.

2. Entä nykyinen unelma-ammattisi?
Mä en oo vielä ihan selvillä siitä mitä tarkalleen haluun, mut muodin parissa työskentely olis ihanaa ja ennen kaikkee haluaisin vaikuttaa jotenki eli haluaisin vaikutusvaltaa:D

3. Mitä ilman et voisi elää?
Ihmisiä, yksin olis tylsää.

4. Mitä ottaisit autiolle saarelle mukaan?
Seuraa, hyvää ruokaa ja juomaa.

5. Lempiblogisi?
Niitä riittää mut jos muutaman mainitsen niin angelica blick, fashionweek2.0, fated to be hated, fashion hegemony ja motherfuckin' fashion.

6. Mihin maahan olisit tahtonut syntyä, ellet Suomeen?
Pohjois-amerikkaan:D

7. Lempikarkkisi?
En oikein tykkää karkeista nii ei oo mitään lempparia.

8. Lempiruokasi?
En osaa päättää! Yks varma yhdistelmä ainaki on sisäfilepihvi, kermaperunat, kastike niiden kanssa ja valkosipulipatonki<3

9. Mikä inspiroi aloittamaan kirjoittaa blogia?
En mä tiedä mikä mua tässä sillon ihan alunperin viehätti ku joskus seiskalla jo perustin ekan, ysin jälkeen ku aloin bloggaa kunnolla nii rakkaus muotia ja kirjottamista kohtaan oli kasvanu sen verran suureks että oli pakko purkaa sitä blogin muodossa. Sitten tietysti muut blogit, ekana inspiraation lähteenä toimi sillonen precious me, se blogi oli varmaan suomen muotiblogitaipaleen alku ainaki mulle:)

10. Miten vietät vapaa-aikaasi?
Tällä hetkellä mulla ei ikävä kyllä oo muuta ku vapaa-aikaa ja nyt se on menny aurinkoo ottaessa ja ihmisten kanssa hengaillessa.

11. Ketä halasit nyt jos voisit?
Eppua<3

En nyt haasta ketään ku tää on vissiin melko pitkälti kiertäny kaikki blogit:)

11 kommenttia:

  1. ihana asu! :) oot niin aito ja kaunis ♥

    VastaaPoista
  2. Eikö Pocahontas muka oo prinsessa? =D oon aina ajatellu että se on kun se on sen heimopäällikön tytär ja sitte se säätää siinä kakkos-osassa sen enkkuprinssin kaa! haha

    VastaaPoista
  3. hups en ees huomannu et tuli 12 kysymystä :D

    VastaaPoista
  4. ninnisi: kiitti paljon:)

    anonyymi: ei se mun muistaakseni oo mut siitä on kyllä pitkä aika ku oon viimeks kattonu kyseisen leffan:D

    anonyymi: eppu oli mun koira, kuoli viime maaliskuussa 13-vuotiaana

    lotta: sitä sattuu:D

    VastaaPoista
  5. on pocahontas siel sen oman kansansa parissa ihan oikee prinsessa

    VastaaPoista
  6. mäkin luin sillon tota precious me:tä, mua harmitti niin paljon ku se lopetti sillo...

    VastaaPoista
  7. mistä tilaat noi sun pidennykset ? :) ja kuinka montakertaa voit niitä värjätä että joudut ostamaan uudet ? entä voisitko tehdä videon tai kuvina vaiheet miten ja missä järjestyksessä laitat pidennykset ? itse haaveilen ja olisi kiva tietää miten ne oikeasti laitetaan :) ! kiitos ! oot tosi nätti ja aito ihminen :) tai ainakin vaikutat !

    VastaaPoista
  8. anonyymi: haha oon sit unohtanu ihan kokonaan ton:D

    anonyymi: oli kyllä hyvä blogi:)

    anonyymi: tilaan hairtradelta, en tiiä miten monesti niitä kestää värjää ku en oo edellisiä pidennyksiäkään tainnu värjätä parii kertaa enempää, mut muuten pidennykset on kestäny vähintään puol vuotta mulla ihan hyvinä:) oon tehny kerran sellasen videon mut nyt mulla on klipsit eri tavalla ku sillon, ne on kaikki yhden klipsin osioita ja mä vaan länttään ne minne sattuu:D ei se oo vaikeeta hommaa!

    VastaaPoista
  9. pakko sanoa et pohjois-amerikkahan ei oo maa.. :D

    VastaaPoista
  10. anonyymi: joo mä tiedän, en vaan osaa määritellä sen tarkemmin että minne päin amerikkaa:D

    VastaaPoista