9.5.2012

into the blue

Kiirettä pitää, perjantaina ois lähtö jyväskylän kautta helsinkiin ja sieltä portugaliin. Lentohan lähtee vasta sunnuntaina, mut roopella on perjantaina jyväskylässä pääsykokeet nii sama ajaa siitä helsinkiin ku joudun kuitenki lauantaina mekkojahtiin. Eli kaikki vinkit helsingin mekkoapajista on tervetulleita! Mulla ei nimittäin oo tällä hetkellä mitään hajua mistä sieltä voisin löytää jotain sopivaa:D Se mun ebaysta tilaama mekko ei oo kerenny tulla vielä, vähän pelottaa et tuleeko se huomenna. Portugalin reissun jälkeen pitäs sitten taas jäädä helsinkiin ku mulla on pääsykokeet siellä, niistäkää ei vaan oo tullu kutsut vielä postiin nii mulla ei oo mitään hajua kellonajoista sun muista. Sellasen käsityksen oon kuitenki saanu et niihin tulee ne kutsut kunhan on tehny ne ennakkotehtävät, et ei pitäs olla siitä kiinni että en pääsis valintakokeisii. Olis kyllä ihan kiva saada varmuus niistä päivämääristä ainaki, nimittäi mulla ei oo vielä mitään hajua että missä aion yöpyä sillon. Roope ei nimittäi haluu jäädä helsinkiin sillon mun kanssa (menis liikaa rahaa) nii joudun palloilee siellä ihan yksin. Nyt viikonloppuna me ollaan roopen isovanhempien luona yötä, mut taidan tyytyä menee omien sukulaisten luokse sitten pääsykokeitten aikaan. Mua lähinnä pelottaa se et mitä hittoo mä teen parina päivänä yksin helsingissä, jos joku haluu treffata mun kanssa nii saa laittaa sähköpostia!

Tänään mulla oli tällasta päällä ku mulla oli KAKS työhaastattelua! Siis en oo koko keväänä päässy minnekkään haastatteluun ja nyt pääsin kahteen samana päivänä, pitää vaan toivoo et pääsisin sitten töihin jompaan kumpaan paikkaan. En kerro vielä että mihin, mutta kerron sitten varmasti jos onnistun töihin pääsemään:) Halusin laittaa päälle jotain asiallista mut silti persoonallista ja mieleenpainuvaa, en sitten tiiä et onnistuko toi tavote tossa asussa. Oli outoo vetää pitkästä aikaa farkut jalkaan, mut noi new lookin farkut on kyllä supermukavat jalassa eikä kutita yhtään niinku farkut mulla yleensä. 

Nyt mä jatkan postausten ajastamista, meinaa vähän pää lyödä tyhjää mut vissiin kolme postausta olis ainakin mun poissaollessa tulossa. Huomenna varmaan sitten tulee vielä yks ihan normaali postaus ja seuraavan kerran ajantasalla olevaa postausta tuleeki vasta parin viikon päästä, hui:D Ja koska otan varmasti miljoona kuvaa niin sillon tulee sitten monta postausta putkeen.

24 kommenttia:

  1. itsellä kävi paskamainen juttu metropolian kokeiden kanssa, kun unohdin/en tajunnu täyttää sitä jotain kaavaketta muiden hakujuttujen lisäks enkä sit päässy kokeisiin... mut onneks pääsin toiseen kouluun :D

    VastaaPoista
  2. Kyl sieltä tulee sit ne kutsut valintakokeisiin, no worries! Sain ite tänään Metropoliasta kutsun ja maanantaina kaks muuta kutsua:) Ja hei mä voin treffata sua Stadissa ellei se ollu mikää läppä :D se vois meinaan oikeesti olla aika kivaa

    VastaaPoista
  3. Oon jo kauan salaa ihastellut tota sun jakkuas, nyt vihdoin rohkaistuin kertomaan avoimesti syvät tunteeni tota jakkua kohtaan (;! Ihana jakku ja ihana sinä. Täältä löytyy toinen treffattava, jos vaikka sattuis löytyä pala elämästäs :--)

    anninam.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. minea: apua mä hain metropoliaan mut mulle ei oo tullu ne kutsut:D jospa tulis huomenna!

    VastaaPoista
  5. Zaraan on tullu ainakin tosi kivoja mekkoja, mutta jos uniikimpaa haluaa kannattaa varmaan suunnata kunnon morsiuspukuliikeisiin tai sellasiin. :) Mulla oli pari vuotta sitte hirvee ongelma löytää yo-mekkoa, joten jouduin sitten teettämään. Liian vaativa varmaan :D
    Treffattavia ilmoittautuu varmaan aika paljon, mutta jos en oo töissä niin mielelläni voisin tulla seuraks :)

    VastaaPoista
  6. farkut sopii sulle kyllä super hyvin, voisit käyttää useemminkin :"D muutenkin ihana asu, ja onnee työnhakuun!

    http://princess-skysthelimit.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Hei käy nyt sit Jyväskylässä Roopee ootellessas Minzissä kattoo mekkoja! Se on siinä Väinönkadulla (punasesta lyhdystä vähän ylöspäin :D). Ei välttämättä mitään halvimpia mekkoja, mutta ihania!

    - Tuuli

    VastaaPoista
  8. Siis mikset osta sieltä Portugalista mekkoo ? Varmasti sielläkin on ihan hyvä valikoima ja varmasti ei oo kellään samanlaista :)

    VastaaPoista
  9. muotikuu on aivan ihana kauppa, muistelisin että siellä ois saattanut olla jotain mistä tykkäisit! :) Se on muistaakseni unioninkadulla, siis aleksanterinkadun yksi poikkikatu! :) eli siinä lähellä missä muutenkin varmaan pyörit!

    VastaaPoista
  10. Iha jees asu työhaastatteluun. Onnee vaan ulkomaanmatkasta! :D

    VastaaPoista
  11. tsemii työnhakuun ja pääsykokeisiin! ja pakko sanoo et olin tosi yllättyny farkuista:D

    VastaaPoista
  12. Oot mahtava bloggaaja! ja kuitenki tavallinen tyttö, hyvällä tavalla! : )

    VastaaPoista
  13. Eikö yleensä ennakkotehtävät tehdä juuri sen takia, että niiden perusteella katsotaan kutsutaanko hakija valintakokeisiin vai ei.:O
    Näin on ainakin ollu kun itse oon hakenu aloille joihin pitää tehdä ennakkotehtävät.. Voihan se tietysti vaihdellakin alasta/paikasta riippuen..:)

    VastaaPoista
  14. mihin kouluu sun poikaystävä hakee?

    VastaaPoista
  15. mäki voin treffaa sua :) mut sulla on varmaan aika paljon tarjouksia, saat kokoon hullun tyttö lauman :D

    VastaaPoista
  16. Ja täälläkin on yksi, jota voi treffata! :)

    VastaaPoista
  17. Mihinkä hait töitä, kauppaan vai jonnekkin muualle? Toivottavasti nyt nappais ja saisit töitä :)

    VastaaPoista
  18. Amk:hon tulee pääsykoekutsut vaan jos alotuspisteet (todistusten arvosanat) riittää :) ja ennakkotehtävät yleensä viedään mukana pääsykokeisiin, jotka sitten lasketaan yhteen pääsykokeiden pisteisiin.. eli siis karu totuus on ettei läheskään kaikki edes pääse pääsykokeisiin.. :(

    VastaaPoista
  19. anonyymi: toi on ihan alasta kii, mä hain kulttuurialalle metropoliaan ja siellä arvosanoilla ei oo mitään painoarvoo ja mitä oon googlettanu niin pääsykokeisiin pääsee kunhan on tehny ne ennakkotehtävät, ne piti palauttaa huhtikuun alkuun mennessä:)

    VastaaPoista
  20. En tiedä oletko käsittänyt jotain väärin, mutta jos Metropolian radio- televisio linjalle hait, niin linjalle on ollut aina reilusti yli 700 hakijaa, joista n.50 kutsutaan pääsykokeisiin :)

    VastaaPoista
  21. anonyymi: oisko sulla jotain lähdetta tolle tiedolle? ku mä luin jostai keskustelupalstalta tosta alasta et sinne kututaan periaatteessa kaikki ketkä on tehny ne ennakkotehtävät. hitto jos noin vähän kututaan, ei mulla oo sitten mitään mahdollisuuksia päästä:s

    VastaaPoista
  22. eiku joo nyt löysinki tietoo tosta, oot ihan oikeessa että vaan osa kututaan eli aika paskalta vaikuttaa mun osalta, olisin kyllä halunnu ihan sikana sinne kouluun nii en tajuu miten mun motivaatio ei oo sit ilmenny tarpeeks hyvin niistä tehtävistä:D

    VastaaPoista
  23. http://www.metropolia.fi/fileadmin/user_upload/Hakutoimisto/Kev%C3%A4t_2012_nuko/KULTTUURI/tilastoK2011_kulttuuri.pdf tossa on tilastoja viime kevään hakijamääristä, eli yhteensä 1122 hakijaa joista 40 on valittu sisään. Älä lannistu! Uskon että sulla olis varmasti motivaatiota alalle, mutta se on aika hakuammuntaa ketkä juuri tonne metropoliaan valitaan, sillä se on varmasti yksi suomen suosituimmista amk linjoista :)

    VastaaPoista