24.5.2012

portugal vol 3

Tarkotus oli postata tää vika osa matkakuvista jo aiemmin mut tuli sitten kiireitä ku käytiin äitin kanssa shoppailemassa ja värjäsin just hiukset pidennyksineen takas tummaks. Äiti meinas laittaa aika kauheen rytkyn mun juhlille ja mun mielipiteen kuullessaan se haluski sitten äkkiä lähtee ettimään uutta mekkoo. Nyt oon sitten stailannu äitille koko asukokonaisuuden ylppäreihin, ihan jees ku sen asu on varmaan kivempi ku mun oma:D

Nyt niihin kuviin!
Hyvän kuvakulman roope valinnu:D Piti vähän rajata ettei olis niin törkee, tosin pelkästää toi huonosti levitetty aurinkorasva tekee tästä kuvasta melko karmeen. Koko loma tuli vesipuistoo lukuunottamatta otettua aurinkoo yläosattomissa, olihan se vähän hassua kieltämättä kävästä esimerkiks uimassa tissit paljaana. Näin jälkikäteen ajateltuna tossa ei ollu edes mitään järkee ku nyt joudun kuitenki suomessa ottaa aurinkoo yläosa päällä.
Krapulalääkettä:D
Näkymä parvekkeelta.
Mentiin vesipuistoon tollasella bussilla jossa ei ollu kattoo ollenkaan, meinas olla vähän kylmä ku tuuli.
Tää oli kauhee! Hirmu jyrkkä pudotus, tuntu ihan siltä et siitä tippuu.
KFC<3
Shopping! Ostokset löyty zarasta, bershkasta ja pull&bearista.
Bye bye portugal:(

15 kommenttia:

  1. Uimassa tissit paljaana? :DD

    VastaaPoista
  2. :D:D olitteko jollai ihan nudistirannal tai eiks siel vaa välitetty ? ihanii kuvii, tekis niin mieli lähtee kans Portugalii !

    VastaaPoista
  3. anonyymi: mikä järki mun olis ollu laittaa yläosa uinnin ajaks ku olin muutenki aurinkoo ottaessa kokoajan ilman yläosaa?:D ja niin ne muutki jotka yläosattomissa otti aurinkoo nii kävi kans yläosattomissa uimassa

    VastaaPoista
  4. kkiki: ihan normi rannalla, siellä oli tosi monet naiset ilman yläosaa:D

    VastaaPoista
  5. apua mä en varmaan ikinä kykenis kävelemään siellä tissis paljaana. :D ei siinä maatessa tai uidessa kun ketään ei mitään nää mutta muuten.... oot ollu kyllä rohkeella päällä kun oot tollain tehny ! :D ja kiva kattella toisten lomakuvia, pääsis ite ees ekalle aurinkomatkalle joskus..

    VastaaPoista
  6. ihana toi kuva mis ootte kahestaa Roopenkaa:) ootte jotenkii niin söpö pari:)

    VastaaPoista
  7. eikö sun poikaystävää haitannu et olit yläosattomissa? :D aika rohkee temppu, en ois ite kehdannu :D mutta joo olet kaunis! :)

    VastaaPoista
  8. Ihania kuvia! Ihana kroppa! Ihana blogi!=D=D Hahhaa täähän menee lällyks...
    Tuun aina nii hyvälle tuulelle kun luen näitä sun juttuja. Hurjasti alko tekemään mieli varata vaan äkkilähtö kun kattelee näitä kuvia!
    Go girl.<3
    Ps. Naaam mitä drinkkejä!

    VastaaPoista
  9. ninnisi: ei haitannu, kysyin siltä pariki kertaa et eikö varmasti häirihe ja ei kuulemma häirinny:)

    VastaaPoista
  10. Iteki tuli kreikassa otettu yläosattomis aurinkoo, kukaan siel ei tunne eikä nää enää koskaan niin mitä väliä! Kyllä sitä nyt naiselt pitää löytyy sen verran itsetuntoo et rohkenee edes vieraassa maassa ;)

    VastaaPoista
  11. Hahaha :DD Oot kyl ihan sika vaalee! Ite olin viikon Ayia Napassa ja oon ehkä pikkasen eri värinen ku sä!! :---D

    VastaaPoista
  12. anonyymi: sanoppa muuta!:)

    nigga: joooo tiedän et oon kauheen vaalee, sitten vielä vaikka olisin ruskettunu paljonki nii en näytä muitten silmiin ruskettuneelta:D ei viikko riittäny kunnon rusketuksen saamiseen, nyt oon onneks alkanu kiriä vähän!

    VastaaPoista
  13. aaa tuli ihan kauhee ikävä portugaliin, olin ite muutama vuosi sit ja mun mielestä noi liukuportaat oli niin siistit sillo :D ihania kuvia ja ihana sä! blogis on yks lemppareista :)

    VastaaPoista
  14. söpöliini mun blogissa ois haaste :)

    http://stayclassic.blogspot.com/2012/05/kolme-haastetta-kolmelta-tytsylta.html

    VastaaPoista
  15. ihania lomakuvia! tekis itekkin mieli ulkomaille:)

    VastaaPoista