29.5.2012

pure love

Portugalista kotiuduttuani postilaatikosta tupsahti ennen reissuun lähtöö tilatut shortsit. Tarkotus oli tietysti saada shortsit reissuun mennessä perille, mut en mä todennäkösesti olis edes mahtunu koko pöksyihin ku olin kokoajan niin turvoksissa:D Kattelin samantapasia shortseja vähän kaikkialta mut edullisimmin ne sain tilattua romwelta, hintaa tuli 29 euroo ja postikuluja ei ollu. Nyt ku vielä laihtuisin sen kahdeksan kiloo niin noita kehtais käyttääkin joskus, meinaan vaan et on ihan pirun lyhyet shortsit niin ei ehkä ihan imartele mun tämän hetkistä kroppaa:D

Mitäpä tykkäätte? Mä rakastan näitä!


Huomaanki varmaan et oon vähän ruskettunu, teki siis ihan hyvää ottaa edes se pieni määrä pohjarusketusta reissussa ku nyt suomen auringonottokeleillä oon onnistunu saamaan itteni ruskeemmaks ku mitä mä yleensä ikinä olen. En siis todellakaan oo ruskee, mut omalla mittakaavallani kyllä ku varmaan muistatte talvikuvista miten valkee mun luonnollinen väri on:D

Ainiin mulla oli tänään töitä! Ei, en oo saanu työpaikkaa ku kävin vaan tuuraamassa mun vanhalla kesätyöpaikalla tiskaajana. Oon tuuraillu siellä ennenki nii ei ollu paha homma, vielä pitäis huominen jaksaa. Paikat kyllä kieltämättä huutaa vähän hoosiannaa mut saanpahan edes vähän rassua. Nyt pitkästä aikaa päikkäreille!

12 kommenttia:

  1. tosi hienot shortsit, ja uskomaton rusketus :o

    http://princess-musicc.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. must noi sopii sulle tosi hyvin ja yhet upeimmist shortseist mitä oon nähny <3

    VastaaPoista
  3. Ihanat shortsit! Mut en ymmärrä mistä ajattelit sitä paino viel pudottaa? oot just täydellisissä mitoissa?! :O
    Oikeesti...

    VastaaPoista
  4. noi on ihan täydellisen näköset! ja sulla on ihan yli kiva kroppa joten ei oo mitää häpeemistä!

    VastaaPoista
  5. Hei paljo sä nyt painat, jos kerta aiot laihduttaa 8kg? :)

    VastaaPoista
  6. kiitti kommenteista:)

    anonyymi: en mä kehtaa ees sanoo mun painoo tässä vaiheessa, kerron sitten ehkä joskus jos onnistun laihtuu:D

    VastaaPoista
  7. Miksi -8kg :o Sithän noi shortsit ois liian isot sulle. ;)

    VastaaPoista
  8. Mitä sinusta tyttö jää, jos pudotat 8kg? :o Upee kroppa, ja mageet shortsit!

    VastaaPoista
  9. ei hitto lopeta toi kropastas valittamine, oot just hyvän kokone!

    VastaaPoista
  10. Noi sortsit ei oo ihan mun tyyliin mut sulle ne sopii! (:
    -Mia

    VastaaPoista