1.5.2012

vappen 2012

 EDIT// Kävin just kattoo mun maantiedon arvosanan ja MUSTA TULEE YLIOPPILAS !! Olin varma etten pääse edes läpi mutta kasi siellä napotti, enpä olis uskonu tätäkään päivää näkeväni:D

Moikka! Toivottavasti kaikilla oli kiva vappu, mulla ainaki oli;) Kaapista ei löytyny mitää päällepantavaa eli ei auttanu muu ku käydä ostaa hätävaramekko h&m:ltä. Osottautu huonoks valinnaks, en tajuu miks päädyin tollaseen makkarankuorimekkoon ku mekko oli kokoajan ihan rutuillaan. En osaa oikein kuvailla eilistä, joten annetaan kuvien puhua puolestaan.

Vapputukka! Olin ihan varma et ei toi pinkki tuu näkyy mun hiuksissa, mut lopputulos näytti yllättävän kivalta sen vähän aikaa ku toi kesti:D
Sellanen vappu siis tällä kertaa, nyt alan pikkuhiljaa suunnata elokuviin:)

9 kommenttia:

  1. minkä kokoisena ostit ton mekon ? itse juoksin myös tosin sunnuntaina noutamaan samaisen mekon ja siinä sitten eilen sitä tesmailtuani päädyin kuitenkin vanhoihin kuteisiin todetessani ton vetoketjun olevan kokoajan rutussa :D

    VastaaPoista
  2. kiva mekkohan toi on, vappuisa :D ja söpö oot!

    http://liisamarian.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. ihana toi vika kuva:)!

    VastaaPoista
  4. millä tavalla oot alkanu blondaamaan tota tukkaas? Ihmeen hyvin oot saanut sen noin vaaleeksi ettei se kellerrä tai mitään :)

    http://juuliapiiapetriina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. anonyymi: 36:)

    liisa: kiitti!:)

    anonyymi: kiitos!:)

    juulia: tein värinpoiston ja sit laitoin ton värin tai kaks, en muista:D mut nyt noi on alkanu itestää vaalenee tosi paljon

    VastaaPoista
  6. Voi vitsi kun sinä oot kaunis :-) !

    VastaaPoista
  7. Näytät hoikemmalta ku ennen ja muuteski tosi kauniilta!:)

    VastaaPoista
  8. paljon onnea lakist! muistan itekki kui helpottavaa oli saada tulokset ja tajuta et tosiaa ylioppilas mä oon :) pakko sanoa, että oot kyllä kauneimpia kenet oon nähny! ja tykkään sun blogist paljon

    VastaaPoista
  9. Onnee ylioppineisuudesta! =) ja ihanii partykuvia, näis on jotenki hyvä fiilis ja näytät kyl niin upeelta!

    VastaaPoista