1.6.2012

everything that you see ain't always what it seems

Moikka! Tänään oli lakkiaisharjotukset huomista varten ja melko krapulaisissa tunnelmissa mentiin. Ei kait siinä mitään mut mun naama oli kauheen turvonnu, näistä asukuvistaki näkyyki aika hyvin:D

Asu synty ihan vaan mielikuvituksen seurauksena. Harmaa paita on ikivanha mut keksin tossa öö muutama kuukaus sitten leikata siihen tollaset olkapääaukot, me like! Hame puolestaan ei oo hame vaan olkaimeton toppi, menee kyllä ehdottomasti paremmin tolleen. Nahkaliivi on zarasta ja käsikoru asokselta:)

Tykkäättekö?

Nyt mulla olis vielä kauheesti hommaa tekemättä, leipomiset sain onneks jo loppuun ja nyt pitäs alkaa keskittyä hius- ja kynsijuttuihin ja vauveliki (irina) pitäis pestä<3 Palaillaan sitten toivottavasti ehjänä parin päivän päästä! Mua hirvittää jotenki tosi paljon korkokengillä kävely huomenna, oon niin varma että kaadun ku en oo ees harjotellu kävelyä niillä:D

7 kommenttia:

  1. Miten oot nuin ruskee, kun et niissä portugali kuvisssa oo?

    VastaaPoista
  2. anonyymi: oon ottanu suomessa aurinkoo about kokoajan ku on ollu mahdollisuus ja rusketuksn tehostamiseks oon käyttäny baby oilia:)

    VastaaPoista
  3. ihana asu, jotenki aika erilainen ku sulla yleensä=) tykkään!! toi käsikoru ja nahkaliivi menee aika upeesti yhteen!

    VastaaPoista
  4. Ihana asu ja tyyli! Mistä ostat vaattees? (:

    VastaaPoista
  5. anonyymi: vähän millon mistäki, ihan noista perusliikkeistä ja sitten tulee tilailtua välillä esimerkiks new lookista tai forever21:ltä:)

    VastaaPoista