5.6.2012

forever alone

Lol otsikko kiteyttääkin tän hetken fiilikset melko pitkälti:D Tarkotushan oli lähtee piipahtaa helsinkiin muutamaks yöks ja käydä mm. lintsillä ja korkesaaressa, olis mulla yks bilekutsuki ollu blogin kautta. No tilanne on nyt se että huomenna lähden junalla yksin helsinkiin, oon siellä yhden yön, käyn tekee pääsykokeen ja tuun takas. Ohjelmassa olis ravintolassa yksin syömistä ja muuta mukavaa, meneehän se reissu niinki. Roope joutuu töihin ja oonakaan ei pääse mukaan, eli ei oo muita vaihtoehtoja tällanen erakko kun olen. Yöpaikkakaan mulla ei oo vielä varmistunu, jonkun sukulaisen luona pitää vissiin majailla. Sen kunniaks nyt vaan tällanen sekalainen sakki kuvia, osa vähän vanhempia ja osa uudempia.
Kuvasin muutes tänään vihdoin jonkinlaisen videon, kattoo nyt päätyykö se tänne asti:D

19 kommenttia:

  1. Ihana tuo farkkushortsihaalari kuva :)
    Harmi kun joudut yksin lähtemään reissuun...
    Niin ja onnea pääsykokeeseen!

    VastaaPoista
  2. mua ihan surettaa sun puolesta kun sulla tuntuu niin monesti menevän suunnitelmat pilalle :(

    VastaaPoista
  3. iha mielenkiinnosta kysyn et jos aiot muuttaa sinne helsinkii ni tuleeko roope sun kanssas? mutta onnea pääsykokeeseen! :)

    VastaaPoista
  4. Hei! Mäkin oon menossa huomenna helsinkiin, ja sitte mulla on kans torstaina valintakokeet laajasalossa! Valitettavasti mulla on keskiviikko jo täyteen ängetty, tai ilta on? Monelta oot menos helsinkiin? Koska olis kiva treffata :) Ja sitte viimeistään torstaina opistolla tietty!

    VastaaPoista
  5. anonyymi: se on sitten sen ajan murhe, riippuu ihan siitä minne roope pääsee opiskelemaan:)

    loviisa: juna on vähän ennen yhtä perillä:)

    VastaaPoista
  6. Paitsi että nyt tuli viesti takaisi, että toi sun sposti ei vissiin toimi mikä sulla on tos sivus? No mun on loviisa.vahavuori@gmail.com, niin laita mulle viestiä! :)

    VastaaPoista
  7. onnea pääsykokeisiin! oot ihana :)

    VastaaPoista
  8. joojoo videoo!!!! :)

    VastaaPoista
  9. tuskin uskallat, mutta meille voi ainakin tulla yöksi jos ei muuta paikkaa löydy, oon pariin muuhunkin bloggaajaan tutustunut tällä tavalla, tulleet meille yöksi helsinkiin tullessaan :) laita vaikka viestiä naeh_@luukku.com :)

    VastaaPoista
  10. sä oot ihana <3

    ps. tsemppiä pääsykokeisiin!

    VastaaPoista
  11. ihana toi vika kuva:)) ja nyt sitä videoo kehiin!!

    VastaaPoista
  12. mitä tuo ruoka on tuossa kolmannessa kuvassa o.O minä tahtoooo

    VastaaPoista
  13. anonyymi: kiinalaisen lounasta take awayna:)

    VastaaPoista
  14. mikset ota sitä siskoo mukaa? ite käyn useinki siskon kaa baaris tai reissus

    VastaaPoista
  15. anonyymi: mun sisko on reilaamassa tällä hetkellä:)

    VastaaPoista
  16. eiköhä pitäs ton ikäsenä selvitä iha yksinki jostai yhen yön reissusta :-D

    VastaaPoista
  17. anonyymi: ei tässä mistään selviämisestä ole kyse vaan siitä että yksin on paljon tylsempää varsinki ku suunnitelmissa oli lintsi, piknik jne :)

    VastaaPoista
  18. mä niin tajuan sua! oon kans iha yksin koko aja jos poikaystävä ei voi olla mun kanssa:D ja silläki on koko aja jotai omia juttuja. Kivempaa ois tehä kaikkee kavereiden kans mut mul ei oo niitä kauheesti ni kai sitä pitää vaa yksi opetella oleen. ihan mälsää!

    VastaaPoista