11.6.2012

get head away for the summer

Pari tuntia taas auringossa vietetty, kyllä kelpaa! Pitäs vaan vähän tasottaa tota rusketusta ku selkäpuoli on huomattavasti vaaleempi.... Meijän aurinkotuolit on sellasia et niillä ei voi maata mahallaan, joten selälle pitää ottaa nurmikolla aurinkoo ja alusta ei paljon auta ku ötökät möngertää kokoajan jossain päin kroppaa. Siihen vielä yhdistettynä baby oil niin ötökät ei liikahda minnekkään:D Ihme ainetta muuten toi baby oil, oon nyt muutaman kerran käyttäny sitä ja ihan selkeesti ruskettuu enemmän sen avulla. Miksen mä aiemmin oo kokeillu?
Kuvissa näkyy öö perjantain asua, ihan hyvissä ajoin tän postauksen kanssa siis ollaan. Ei voi muuta sanoo ku et tykkään kovasti tosta monkin jumpsuitista:)

Muistakaas lähetellä kysymyksiä tänne, katotaan jos mä vaikka huomenna saisin aikaseks vastata niihin sitten videolla!

6 kommenttia:

  1. Ihanan väristä kynsilakkaa ja noi hiukset on ihanat :--)

    VastaaPoista
  2. joo toi on totta et sillä baby oilin avulla ruskettuu helpommin mut nii myös palaa!! mun kaveri palo tosi pahasti sen kanssa et kannattaa olla varuillaan ja helposti palavien ei kannattas ollenkaa käyttää :D

    VastaaPoista
  3. Noi mavalan uuet sävyt on ihania! Mulla on se keltainen lemon cream. Pähkäilin myös noiden värien välillä..tiiä vaikka joku päivä kävis hakemassa :)

    http://thisandthatwithsussu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. vitsit oon kateellinen kun osaat yhdistellä vaatteita noin hyvin ja uskallat käyttää just sellasia vaatteita mitä haluut! :)

    VastaaPoista
  5. sulla on vaa niin ihana tuqqa!

    VastaaPoista