30.6.2012

I don't know why I'm still suprised

Täällä päässä ollaan aikamoisessa flunssassa, meinaa hermot mennä tähä yskimiseen ja niistämiseen. Eilen mulla oli niin tylsää et päätin vihdoin siivota mun huoneen, edellisestä kerrasta taitaa olla jo reilusti yli kuukaus...:D Oon oikeesti maailman huonoin siivoomaan. Kyllä mä päivittäin keräilen vähän tavaroita lattialta ja laitan vaatteet kaappiin mut se ei paljo auta ku huone leijailee pölyssä. Joka kerta olevinaan pyyhin pölyt tosi tarkkaan ja imuroin huolella mut silti heti seuraavana päivänä on yhtä likasta. Mä siivoon yleensä vasta sitten ku mua itteeni alkaa ällöttää likasuus, eli ihan liian harvoin.
Tilasin amazonilta pari gossip girl kirjaa. Noi jostain syystä suomennetaan tosi hitaasti nii oon alkanu lukee ihan suosiolla englanniks. Nyt ku tulis vielä auringonottokelit ja pääsis aurinkotuolii lukee noita:)

Sain roopelta tuliaiseks hajuvettä jonka tuoksunäytteen bongasin instyle -lehden välistä. Kehuin vissiin tarpeeks paljon roopelle tota tuoksua ku se tajus tuoda mulle tollasen:D

Eilisen erittäin hyvät kokkailut. Mä tein lihapullat kastikkeineen ja roope laitto vuokaan tomaatteja, ruohosipuli- ja valkosipulituorejuustoo, suolaa, pippuria, oreganoo ja juustoraastetta -> hetkeks uuniin.

Kuvissa asua toissapäivältä. Mitä tykkäätte?

12 kommenttia:

  1. Yleensä en tykkää farkkuhameista, mut toihan on aika hieno! 8--)

    VastaaPoista
  2. Paras asu aikoihin!
    Mistä oot hankkinu mitäki?

    VastaaPoista
  3. mari: kiitti:)

    anonyymi: hame on vissiin onlysta, paita h&m:ltä, ristikoru seppälästä ja clutch ja sormus new lookista:)

    VastaaPoista
  4. haha voi että oon täysin samanlaine mun huoneeni kanssa! nytkin edustavassa kunnossa :D ja hei upee asu muuten!

    VastaaPoista
  5. en oo kanssa kyllä yhtään farkkuhameihminen mutta toi on ihana!
    http://liisamarian.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. asu on supertyylikäs ja ennen kaikkea söpö!

    VastaaPoista
  7. kiva asu! tykkään tuosta paidasta :)

    VastaaPoista
  8. Sulla on aivan ihana blogi, tästä saa paljon inspistä! :) voisitko kertoo jotain sua inspiroivia blogeja?

    VastaaPoista
  9. anonyymi: kiitti paljon:) saan mun inspiraation vissiin vähän kaikkialta, ei oo mitään yhtä blogia joka kiteyttäis kaiken sen mikä muhun blogeissa iskee:D

    VastaaPoista