9.6.2012

I rocked that like it don't cost a thing

Nyt sitten niitä ostoksia. Perus h&m ja gina tricot linjalla mentiin, eka mainittuun mulla oli pari lahjakorttia ja ginalta löyty kerranki kaikkee mitä haluan. En ollu tätä ennen ostanu varmaan vuoteen ginalta juuri mitään, nyt se sitten pääski yllättää positiivisesti. Kaikissa kaupoissa tuli ravattua mut muualta ei löytyny mitään ja zarassa oli taas ihan kivat jonot sovituskoppeihin. En oo käyny vissiin ikinä zaralla sovittaa mitään:D Rahaa mulla oli rajallinen määrä mukana, onneks niin koska mulle sattuu aina sillon tällön niitä puuskia että kaikki pitää saada tuhlattua...

Jumpsuit h&m 14,95e.

Jättimäisillä selkäaukoilla varustettu liukuvärjätty toppi gina tricot 14,95e.

Tätä toppia/mekkoa mä koitin ekana pinkkinä mut koska mun ostokset alko olla aika pinkkipainotteisia niin päädyin mustaan, 14,95e.
 
 Läpikuultava kauluspaita h&m 19,95e. Tääki meinas lähtee eka pinkkinä mukaan:D

Ankkurikuvioinen jumpsuit 25e monki. Love it<3

Rakkautta ensisilmäyksellä, sortsit 34,95e gina tricot. Meinasin ostaa toisetki liukuvärjätyt sortsit mut sit muistin että multahan löytyy entuudestaan jo yhdet.

Sen sijaan mukaan lähti nää, gina tricot 29,95e.

Tän tyyppistä hametta oon kaipaillu jo pitkään, h&m 14,95e.

Tää oli pakko saada, 9,95e h&m.

Hetken mielijohteesta kengät, h&m 19,95e.

Mitäs pidätte ostoksista?

10 kommenttia:

  1. Noi Ginan niittisortsit on NIIIN ihanat! :)

    VastaaPoista
  2. aika matalat noi kengät sinun makuun.. vähä sugarapplet:D

    VastaaPoista
  3. huomasin että h&m hakee iisalmeen osa-aikaista myyjää, harmittaa itse etten asu siellä, ajattelin vaan vinkata jos töitä olet vielä vailla=) sopis varmasti sulle loistavasti;)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: joo mä hain sinne, tää oli nyt kolmas kerta jo ku hain h&m:lle, ei taida nytkään tärpätä:D

    VastaaPoista
  5. "onneksi rajallinen määrä rahaa mukana" eikö tuo 200e oo kans jo aika iso summa..

    VastaaPoista
  6. anonyymi: ei mulla ollu niin paljoo edes mukana:D niinku sanoin niin h&m:lle oli lahjakortteja

    VastaaPoista
  7. Kivoja juttuja oot ostanu! Varsinki toi liukuvärjätty ginan toppi, pitäsköhän itellekki käydä ostamas.... =D

    VastaaPoista
  8. "aika matalat noi kengät sinun makuun.. vähä sugarapplet:D"

    Musta noi kengät on oikein hienot! Senjalla on aika paljon tosi korkeita kenkiä, niin ei se varmaan haittaa, jos se ostaa yhet vähä matalemmat:) Ja jos osaisin, niin kyl mä käyttäsin korkeempia korkoja, mut en osaa kävellä sellasilla, niin miks käyttää ja laahata polvet koukussa?

    VastaaPoista