14.6.2012

show me love

Kiitos kiitos ja kiitos vielä kerran kommenteista joita ootte laittanu, ootte ihan parhaita:) En tiiä oikeestaan et mistä se mun oman äänen vihaaminen on peräisin, varmaan jostain vittuilusta mitä sain yläasteella ässäviasta ja sit siitäki et monet täältä iisalmesta tuntuu pitävän sitä jonain vitsinä että teen videon, ikään ku siitä sais hirmu naurut revittyä. Varmaan on joku saanukki, mut onneks on teitäki jotka ette nää mun äänessä mitään vikaa:D Enköhän mä vielä videoita kuvaa.

Eilisen asua:
Haaremit löyty jostain kaapin perukoilta, olinki jo kerenny unohtaa noi. Pökät ja koru on h&m:ltä, liivi zarasta ja kengät new lookista.

Illalla grillailtiin ja mä pidin itikat poissa kimpusta hyppimällä trampoliinilla. Kyllä, olen 19v ja meillä laitetaan vieläkin kesäsin trampoliini:D Tosin se toimittaa ihan vaan urheilun virkaa, oon kesäsin niin laiska lähtee salille että kuntoilu hoituu trampoliinilla hyppimällä. Melko perus on 500 hyppyä, ihan joka päivä en kuitenkaa oo muistanu (jaksanu) hyppiä. Viime kesänä urheilin myös meidän taloo ympäri juoksemalla, mä jotenki vihaan lenkkeilyä mut silleen se tuntu ihan hyvältä:D Pitäs varmaan alottaa taas toi ''lenkkeily'' ku kuntoilu on vähän jääny trampoliinilla hyppimistä lukuunottamatta aika vähiin viime aikoina....

Mitä tykkäätte asusta?

17 kommenttia:

  1. tosi kiva asu ja oot mahottoman kaunis :)

    http://susannnathisisme.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. mä en ainakaan saanut mitään huumoria revittyä sun videosta. sun ääni ON tosiaan ihan täysin normaali, turhaan häpeilet!! :) tiedän kyllä, mille tuntuu hävetä "turhaan" vuosia jotain asiaa, josta on joskus kiusattu ja lytätty ja saatu itsetunto oikein alas..

    nimim. ruma nenä, joka ei oikeasti edes ole ruma, mutta vuosia häpesin :D

    VastaaPoista
  3. Oijoi noi kengät on iha mielettömät ja asu näyttää muutenki hyvältä!

    VastaaPoista
  4. Mä en tajua että miten oman paikkakuntalaisten on niin vaikea suhtautua blogiin.. :D se on tosi ärsyttävää. Tossa sun videossa ei sinänsä nyt mitään hauskaa kuitenkaan ollu :D?!?!

    mäki yritän kesäisin hoitaa kuntoilua pelkästään trampalla , mulla on sillee et yritän hyppiä 15minuuttia.. lenkkeily on niin tylsää! :D

    VastaaPoista
  5. voi että oot niin symppiksen olonen tyttö, että en kestä! en myöskään tajua miks ihmisten on hankala suhtautua samassa kaupungissa asuvan tyypin blogiin? hohhoijaa sitä kuran määärää mitä jengi saa :( ps. oon kade tramppaurheilusta! buu kerrostaloasunnot. musta kerrostaloihin kuuluis jokaiseen asukkaiden käytössä oleva yhteinen tramppa ;>

    VastaaPoista
  6. Iisalmi kuulostaa ihan hirveältä mestalta :D onneks pääset pois sieltä!

    VastaaPoista
  7. Iina, meidän kerrostalomme takana on koko taloyhtiön yhteisessä käytössä oleva tramppa :DD en oo vaan vielä uskaltanut mennä koittamaan, mutta jonain päivänä on ehkä pakko!

    VastaaPoista
  8. Musta sä olit tosi söpö siinä videolla! Mut mä voin vaan kuvitella mitä iisalmelaiset repii siitä.. Älä lannistu kuitenkaan, mustakin keksittiin ihan järkyttäviä juoruja sillon joskus teininä. En tiiä ootko sä kuullu niitä tai mitä sä ajattelet musta, mut ne juorut oli täysin perättömiä ja mä oon oikeesti ihan kiva niinku oot säkin! :)

    VastaaPoista
  9. Iisalmelaiset vaikuttaa kyllä vajaalta ja idioottimaiselta porukalta. Onneksi siellä on edes yksi kultakimpale, nimittäin sinä :-)

    VastaaPoista
  10. vihaako ne iisalmelaiset roopeaki, vai onko ne vaan kateellisia kun oot "napannu" roopen? voipi olla tommonen kiusaaminen vaa kateellisten puhetta ;)

    VastaaPoista
  11. ihan yhtä paljon täällä on kusipäitä varmaan ku muissakin kaupungeissa, ei tää nyt niin omaa luokkaansa taida olla:)

    anonyymi: ei vihaa roopee kukaan tietääkseni:D

    VastaaPoista
  12. Noh suurin osa täällä iisalmessa on kivoja (niiku esim. mä ja senja:D), mut on jotain niitä, jotka puhuu pahaa selän takana tai tulee laittaa jotain idiootti kommentteja senjan tai mun blogiin:)

    VastaaPoista
  13. mä tuun hyppii trampalla vielä 50v! Tyhmiä sellaiset ihmiset jotka ajattelee että on johonkin liian vanha:) Ei oo kaikki niin vakavaa! Ja oon harrastanut myös talon ympäri lenkkeilyä;)

    Hyvää kesää sulle, äläkä välitä mistään tyhmistä kommenteista!:))

    VastaaPoista
  14. Musta tommoset ihmiset on vähän outoja jotka haukkuu iisalmen paskaks ja et tääl on vaa paskaa porukkaa. Tääl ihmiset on ihan samanlaisii ku muuallaki.. Et lol :Ddd

    VastaaPoista
  15. Harmi että täällä Iisalmessa on porukkaa jotka on nauranu sulle yms, mut vajootkohan nyt itse pikkuhiljaa samalle tasolle haukkuessasi aika usein Iisalmelaiset lyttyyn blogissasi?
    Vaikutat mun mielestä blogisi perusteella ihan mukavalta, vaikken ikinä ole sinulle jutellutkaan. Oot kuitenkin luonu aika hirveen kuvan meistä ainakin joillekkin sun lukijoille.. :D
    Blogisi olisi paljon kivempi ellei lähes joka postauksessa tarvitsisi lukea "kuinka vajaita ja idiootteja" (erään anonyymin kommetoijan sanoja lainaten) me Iisalmelaiset ollaan, kun ei todellakaan kaikki olla. Välillä se antaa susta vähän ylimielisen kuvan.
    Olipas nyt kerrankin pakko kommentoida, kun alkoi taas vähän ärsyttämään. Hyvää kesää sulle, ja jatka vaan kirjoittamista sillä tuskin sulle kukaan nauraa, toivottavasti ei!:)

    VastaaPoista
  16. anonyymi: en mä oo kaikkia iisalmelaisia lytänny, täällä vaan sattuu olee paljon sellasia jotka on niitä ei-niin kivoja. ei pitäs turhaan yleistää, en tiiä onko mun puheista sit saanu sellasen käsityksen et KAIKKI iisalmelaiset ois kauheita. ja niinku sanoin niin muissakin kaupungeissa on varmasti ihan yhtä kamalaa porukkaa ku jotkut täällä:)

    VastaaPoista