4.6.2012

tästä se alamäki alkaa

Haha tota tuli kuultua aika usein lauantaina lakkiaisissa:D Päivä meni ihan jees, en kompuroinu lavalla lakkien jaossa korkkareilla vaikka sitä pelkäsinki. Sukkisten takia kengät tuntu kauheen löysiltä nii piti sitten aamulla vielä tunkee pumpulia kenkien kärkiin, aika inhottavalta tuntu kieltämättä. Kompurointi tapahtu onneks vasta siinä vaiheessa ku käveltiin kulkueena koululle vesisateessa hiekkatietä pitkin, meinasin nimittäin kaatua ihan kokonaan mut roope sai onneks viime hetkellä pelastettua. Jalkoihin sattu ihan pirusti ja kaikki käveli tosi nopeesti nii ei auttanu sit ton kompuroinnin jälkeen muu ku ottaa kengät pois ja kävellä ilman niitä loppumatka:D Vesisade pilas muutenki tunnelman aika kivasti, mut kyllähän ne juhlat sisälläkin onnistu. Sama keli oli rippijuhlissa eli ilmeisesti mä en saa koskaan juhlia hyvällä kelillä, blaah! Mulla oli valokuvaus vasta puol viideltä joten sitä ennen piti nautiskella skumppaa vähän hillitymmin. Illalla skumppa vaihtu sitten booliin ja matka jatku baariin jossa sain mm. juomat mekon päälle. Ainiin ja mekosta piti kertoo, eli mekko on ostettu portugalista bershkasta. Mukaan tarttu myöskin persikan värinen clutch ja kultanen käsikoru asusteiksi. Mekko ei ollu läheskään sitä mitä olisin halunnu, mut mun maku on sen verran nirso etten onnistunu löytää mitä halusin ja piti sitten tyytyä ''ihan kivaan'':D

Kuvia mulla nyt ei oo hirveesti näyttää, sellaset viralliset kuvat unohtu kokonaan ottaa lauantaina nii koitettiin melko huonolla menestyksellä ottaa niitä vasta äsken. Ulkona sataa kokoajan taas vettä niin piti tyytyä kuvien räpsimiseen sisällä.

Tarjolla oli mm. mun lemppareita eli lohituulihattuja, savuporosydämiä ja mun tekemiä jauhelihakierteitä.

Takaa pilkottaa mun tekemät pätkismuffinsit, eessä on oonan ja mun kännileipomisten tulokset eli kolmen suklaan juustokakku ja macaronit:D Toi kakku oli ihan sika hyvää, toi on tällä ohjeella tehtyä.

Siskojako?

Oonan kohua herättäneet kulmakarvat:D

Tänään otetut kiitoskorttikuvat ei tahtonu ihan onnistua:D

Mekko on siis takaa pitempi ku eestä. Käsikoru unohtu ihan kokonaan kuvata, mut siis se oli sellanen iso ja kultanen.

Hermojen kiristystä aiheuttaneet korkkarit:D

Juhlat jatku vielä eilenki, pojat lähti baariin ja me jäätiin oonan kanssa popittaa mc manee, pikku g:tä ja muita niin ihania klassikoita:D Mulla olis keskiviikkona tradenomin pääsykokeet jyväskylässä mut pähkäilen vielä että kannattaako mun mennä koko pääsykokeisiin ku halua päästä sinne ei pahemmin löydy ja en oo edes lukenu mitään materiaaleja. Kyllä se niin on että mun tie käy syksyllä helsinkiin, oli se sitten opiskelemaan tai töihin. Torstaina onki sitten valintakokeet helsingissä ja tarkotus olis olla siellä päin joko ke-pe tai to-la ja tehdä kaikkee kivaa. Ainut ongelma vaan on yöpaikka, kaikki hotellit ja hostellit on täynnä:D

25 kommenttia:

  1. ihana mekko, sopii sulle tosi hyvni! :)

    VastaaPoista
  2. tykkään sun blogista, ku kerrot asiat niiden oikeella nimellä: kengät ei oo supermukavat, jos ei ole. :D Haha olipas tyhmä kommentti, mutta siks tykkään sun blogista! :)

    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ootpa ollu nättinä! Toi turkoosi mekko sopii mun mielestä just hyvin sun tummiin hiuksiin ja silmiin ja tietysti yo-lakkiin! :)

    VastaaPoista
  4. Kivan värinen mekko :-) ja niin herkullisen näköset tarjoilut ollu :P

    VastaaPoista
  5. Tervetuloa vaan Helsinkiin :) Ite tein saman vuos sitten, lukiosta ku pääs ni Helsinkiin oli päästävä asumaan :D

    VastaaPoista
  6. tuo mekko sopii hyvin sulle, nättinä oot ollu :)

    VastaaPoista
  7. onko sulla muuten sisaruksia? ja oonan kulmakarvat näyttää kyl tossa kuvassa paremmalta! ;)

    VastaaPoista
  8. ja tietty onnee lakista!

    VastaaPoista
  9. ihania kuvia ja asu, plus noista ruuista tulee ihan nälkä :D

    http://princess-skysthelimit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. anonyymi: just tuolla yhdessä kuvassa on mun sisko, lisäks mulla on veli:)

    VastaaPoista
  11. nätti asu sulla :)
    mihin pääsykokeisiin meet??
    mulla on kans itellä torstaina pääsykokeet sosiaalialalle helsingissä :)

    VastaaPoista
  12. anonyymi: crossmediatoimittaja:)

    VastaaPoista
  13. Mitä arvosanoi kirjotit ja mistä? :)

    VastaaPoista
  14. anonyymi: huonot arvosanat:D kirjotin terveystiedon, enkun, ruotsin ja äikän. terveystiedosta sain m:n, itseasiassa sanon sen mieluummin niin että pistettä vaille e:D

    VastaaPoista
  15. hei mulla ihan sama juttu ton sään suhtee, rippijuhlissa oli kylmä ja sato vettä, samoin kun nyt kans ylppärijuhlissa! :D oikein hyvä tuuri siis!

    VastaaPoista
  16. mun on ihan pakko kysyy et olitko sunnuntai-iltana mäkis hakemassa ruokaa johonki 7-8 aikaan illalla? =DD

    VastaaPoista
  17. Tuu mun luokse yöksi ;) Saat nukkua sohvalla olohuoneessa.

    Tsemppiä Helsingin pääsykokeisiin!

    VastaaPoista
  18. tosi kiva toi mekko! ei oo kaikkein juhlavin mutta silti yksinkertaisesti siisti ja kaunis ja värikin sopii sulle hyvin!

    VastaaPoista
  19. onko tuo sinun äitisi tuo sinimekkoinen joka esiintyy muutamassa kuvassa? :) mietin vaan että olet usein sanonut et vanhempasi ovat nyt laihiksella ja mielestäni tuo kuvassa esiintyvä nainen on todella hyvässä kunnossa! :)

    VastaaPoista
  20. Ihanat tarjoilut teillä! Onko sulla muuten piilarit vai oikeesti ruskeet silmät? :)

    VastaaPoista
  21. onko nuo lohituulihatut ite tehty? jos on saisko reseptii?:)

    VastaaPoista
  22. anonyymi: tuulihattujen ohje on jostain kokkikirjasta ja lohitäytteelle ei taida olla mitään erityisempää ohjetta:D mut ainaki siin täyttees on lohen lisäks tuorejuustoo, sit oisko kananmunaa ainaki ja ehkä jotai kurkkua :D

    VastaaPoista