24.7.2012

don't say a word if you know that it hurts

Moikka! Mulla on ihan kauhee hinku postata nii oon nyt koittanu kuvailla edes vähän:D Oon nyt tosiaan käyny pari päivää töissä ja lyhyitä päiviä on ollu toistaseks ku ei oo riittäny hommia. En luojan kiitos joudu poimii mansikoita ollenkaa ku pakkaan niitä vaan rasioihin jne ja joinain päivinä kuorin perunoita. Ei mitään helpoimpaa duunia mut aika menee kyllä nopeeta! Työmatkat vaan on vähän pyllystä ku matkaa on suuntaansa sellaset 46km. Tänään mulla alko työt jo siinä puol seittämältä eli heräämään jouduin ihan tajuttoman aikasin ton matkan takia. Oon niin aamu-uninen ku voi vaan ihminen olla eli nää aamuherätykset ei oo ollu kauheen helppoja muutenkaan:D

Nyt vaan tosiaan jotain random-juttuja, mietin että postaisin tässä joku päivä vähän koostetta viime kesän asuista jos vaan kiinnostusta löytyy?
Tää on otettu itseasiassa jo pari viikkoo sitten, eipä sen jälkeen ookkaan pahemmin aurinkoo näkyny tätä päivää lukuunottamatta.

Viikonloppuna olin yksin kotona ja kokkailin pippuripihviä valkosipulivoilla (sulanu jo kuvassa), kermaperunoita ja valkosipulipatonkia. Valkosipuli overload:D

Aloin tossa muutama päivä sitten seuraamaan alusta asti 90210 ja nyt oonki ahminu melkein kokonaan ekan tuotantokauden. Katoin tota joskus telkkarista ihan satunnaisesti ja nyt ku piti keksiä uus sarja seurattavaks niin toi tuli ekana mieleen. Tätä ennen katoin the lying gamen kaikki jaksot ja voin kyllä suositella kaikille:) Seuraan kans nyt samalla pretty little liarsia sitä mukaa ku jaksot amerikassa näkyy.

Enpä olis uskonu tämänkää päivän koittavan että laitan tällasen kuvan mutta menkööt nyt tällä kertaa:D Tän näkösenä mä oon viime päivinä pörräilly ku aamulla en jaksa laittautuu sen kummemmin ku sipasemalla vähän puuteria ja ripsaria naamaan. Hiukset on menny ihan vaan nutturalla ja uskallauduin eilen jopa muuallekki ku töihin tolla viritelmällä. En tykkää yhtään mun otsasta enkä kulmakarvoista ja muutenki näytän idiootilta ilman otsiksia/hiukset kiinni.

Tämän mekon perässä mä sinne ihmisten ilmoille lähdin, harmi vaan että mekko on kokoo 42:D Oon niin pitkään halunnu tollasta ja oon kokeillu monesti sitä toisenlaista tollasta mekkoo joka on ihan samanvärinen mut paljon huonomman mallinen. Nyt ku selvis et tollasiaki on myynnissä niin pitihän se ostaa isosta koosta huolimatta. Kavensin tota kuitenki äsken ja ei se nyt niin teltalta näytä enää ku laittaa vyön kanssa:)

Hävettää myöntää mutta tilasin nellyltä alesta korkkarit ihan vaan sillä että en oo ostanu ku yhet korkkarit tänä kesänä...:D Mekko puolestaan lähti ostoskoriin viikonloppua varten ku omasta vaatekaapista ei tunnu löytyvän yhtään mitään mitä laittais päälle. Toi vaan näytti ihan eri väriseltä kuvissa nii väri on hiukan pettymys.

Ootte ollu viime aikoina vähän laiskoja kommentoimaan ilmeisesti mun vähäisen postaamisen takia, joten koittakaahan petrata;) Ootteki varmaan huomannu ton uuden bannerin niin mites se iskee?

41 kommenttia:

  1. hirmu kiva banneri! ja kivat ostoksetkin :-)

    VastaaPoista
  2. ihana toi banneri!:) varsinki eka kuva

    VastaaPoista
  3. Onko Essi (sugarapple's) matkinut sinulta tuon: “I like my money right where I can see it - hanging in my closet.” Hämmästyin kovasti kun näin Essillä tuon saman kun eikös se sinulla ensin ollut?:o

    Ei kait siinä muuten, mutta tuntuu hassulta kun molemmat olette Iisalmesta, mikä on toosi pieni paikka nii sama teksti sattuu olemaan..

    VastaaPoista
  4. toi mekko on kyllä ihana! harmi ku kerkesin nappasta vikan pienen koon ;)

    VastaaPoista
  5. Ootko missä kesätöissä? :)

    VastaaPoista
  6. toi banneri on kiva! ja on kyl toi mintunvihree mekkoki :)

    VastaaPoista
  7. minttu: kiitti:)

    r-ii: kiitti:)

    anonyymi: onhan toi mulla aika pitkään ollu mut en mä tota sanontaa omista niin ei mua haittaa:)

    johanna: et haluis vaihtaa?;D

    anonyymi: semmosella mansikkatilalla:)

    annamau: kiitti:)

    VastaaPoista
  8. Et voi vaatii kommentoimaan ku et itekää postaa. Haloo...

    VastaaPoista
  9. Näytät paljon raikkaammalta kun hiukset on kiinni ja ylhäällä, varsinkin kesäisin näyttää kivalta! Sitäpaitti, mikä näyttää kivemmalta ku villi ranskanletti, waterfall letti, LETIT yleensäkin on niin in ja näyttää superkauniilta ja luonnolliselta! Suosittelen kokeilemaan JA haastan epävirallisesti kampausharjoituksiin, ja if there's no pic, it didn't happen! eli postauksia lettiharjoituksista, inspiraatiokuvista, yms yms :)
    Tämä on ensimmäinen kommenttini, toivottavasti otat onkeesi tästä huippu inspiraation herätys (yritys) kommentista! :D :D

    Hyviä sivuja inspiraatiota varten:
    http://www.hairromance.com/
    http://www.cutegirlshairstyles.com/

    Kivaa kesää!

    VastaaPoista
  10. anonyymi: tarkotin vaan sitä että pariin edelliseen postaukseen ei oo tullu kommentteja ku yleensä tulee montaki:)

    anonyymi: kiitti paljon!:)

    VastaaPoista
  11. musta näytät paljon kivemmalta ku otsis on poissa ja hiukset kokonaan kiinni, sopii sulle tosi hyvin! sun otsis näyttää välillä liian raskaalta, se vois olla kivempi ihan vaan suorana tai ei ollenkaa :DD mut ymmärrän kyl jos se ittestä tuntuu tyhmältä ni sit ei voi mitää :D tykkään tosi paljon sun blogista ja mietin et meetkö töihin sit ku muutat helsinkii? :)

    VastaaPoista
  12. Superi banneri, ihana tuo ankkurihaalari-juttu! Ja tiiäkkö oon miettiny että reenaakko koko aika aivan kauheesti? Tai että kui paljon ylipäänsä reenaat ja mietit että mitä syöt? Ku sullon aivan täydellinen kroppa! Ihmettelen aina ku kirjotat jottai että pittäis puottaa painoo ku näytät nytte iha superhyvältä :o

    VastaaPoista
  13. onko tuo pihvi liha-altaasta vai valmis laatikosta:)

    VastaaPoista
  14. linda: todennäkösesti menen jos vaan löytyy duunipaikka:)

    pinja: jos totta puhutaan niin en treenaa juuri ollenkaan:D salilla oon käyny nyt kesällä ehkä kerran ja lenkilläki vaan muutaman kerran, sit oon vaan hyppiny trampalla ja tehny vatsiksia mut tosi harvoin. osaan vaan peittää epäkohdat sit vissiin aika hyvin:D

    anonyymi: lihaosastolta, lidlissä oli tarjouksessa just vähän aikaa sitten haha:D

    VastaaPoista
  15. Voi oot niin kaunis! En kyllä meinannut tunnistaa tosta kuvasta, jossa sulla on hiukset kiinni :D hahahah, mut silti tosi nättinä :)

    VastaaPoista
  16. ihana toi uus banneri ja oli tosi kiva tällänen vähän pidempi postaus! :)

    VastaaPoista
  17. sulle sopii hiukset ylhäällä myös! ihan kivaa vaihtelua :) itsekään en tykkää kun on hiukset ylhäällä mut välillä on vaan pakko eli pitää kai yrittää totuttautua :D banneri on tosi kiva!

    VastaaPoista
  18. Katseletpas hyviä sarjoja ;O kun itekkin katselen nuita kaikkia :D

    VastaaPoista
  19. eei vitsit himoitsin kans tota vihreetä mekkoo! mut just vaan isojen kokojen takia en sit ostanu :( ja kun en ees oikeen osaa kaventaa! :D

    VastaaPoista
  20. Oon seurannu sun blogia ihan alusta saakka ja nyt on pakko kommentoida ekan kerran.

    Ensinnäkin, oon samaa mieltä kun joku anonyymi jo sanoi, et voi valittaa lukijoille vähäisestä kommentoinnista kun ite postaat noin harvoin. Kohta lukijat ei jaksa enää tsekkailla et "oisko jo tullu" kun noin pitkiä taukoja pidät.... Ymmärrettävää se on, että kesällä on muutakin tekemistä, mut silti..

    Sit toiseks se, että oot todella kaunis nainen. Sul on tosi hyvä kroppa ja kauniit kasvot, ja ihania ja tyylikkäitä vaatteita. Mut, anteeks nyt vaan, noi sun hiukset on kamalat. Toi etutukka on, niinku joku jo sanokin, tosi raskas ja ruma. Näytät paljon freesimmältä kun sun etutukka on ylhäällä, eikä sun kulmakarvoissa huomaa mitään ihmeellistä, jos et ite koko aja vetäis huomioo niihin. Ja noi pidennykset, ne on KAMALAT. Ne näyttää huonokuntosilta ja raskailta ja liian pitkiltä. Mikset leikkaa sun omaan tukkaan jotain kivaa puolipitkää mallia?

    Eipä mulla tässä muuta..

    t. nanski

    ps. sun blogi on mun all time favourite, mut sori, jotkut asiat ärsyttää....

    VastaaPoista
  21. Äeh mäkin haluun ton värisen mekon! :)

    VastaaPoista
  22. haha :---D mitähän nuo jotkut taas nillittää, sun hiuksissa ei oo MITÄÄN vikaa

    VastaaPoista
  23. emilia: kiitti:)

    anonyymi: kiitti:)

    anonyymi: kiitti:)

    nanski: tulipas sieltä tiukkaa tekstiä:D luulis löytyvän vähään postaamiseen ymmärrystä, tuntuu et kaikki ei ihan ymmärrä sitä taakkaa mikä bloggaajalla on. en mä haluu väkisin väsertää mitään turhaa vaan sillä et postaustahti pysyis samana mitä se yleensä on: ku ei oo postattavaa niin sitten ei ole. pitää vaan ymmärtää että tää on vaan väliaikasta ja mä en mahda sille mitään:) mitä hiuksiin tulee niin makunsa kullakin. kiitos kuitenki kommentistasi, toivottavasti seuraavalla kerralla ku rohkenet kommentoimaan niin tulis jotain vähän rakentavampaa kritiikkiä ku mun hiukset:D

    milla jasmin: hanki ihmeessä!:)

    anonyymi: no joo ite kyllä tykkään mun hiuksista just tällasena, kiva että säki:D

    VastaaPoista
  24. Johan noi sano, et niit ärsyttää se et vaadit lukijoita kommentoimaan runsaammin, mut ite et sit kirjottele usein. Et voi vaatia lukijoiltas jotain, mitä itse et myöskään tee. Ei he mun mielest kritisoinut postausten vähyyttä, vaan sun vaatimusta kommentoida enemmän vaikka postauksia tulee harvoin. Lukutaitoa neitiseni.

    VastaaPoista
  25. nanski tässä vielä.

    on se kummaa että kun asiallisesti laittaa kommenttia niin tullaan valittamaan anonyymien nillityksestä. ei, en nillitä ja on mulla omakin elämä, halusin vaan kommentoida ja sanoa OMAN mielipiteeni. en mitenkään tarkota että kenenekään pitää tehdä niinkuin sanon, kerroin vaan yksinkertaisesti mitä mieltä olen, ja kysyin miksei senja leikkauta vaikka omia hiuksiaan kivaan malliin..

    ja en koe tarpeelliseksi kommentoida muunlaista rakentavaa kritiikkiä, koska sellaiselle ei ole tarvetta. kuten jo sanoin, olet kaunis, ja sinulla on ihania, tyylikkäitä vaatteita. postaukset (silloin kun niitä tulee) ovat mielenkiintoisia ja niistä tulee hyvälle mielelle.

    ja jos vaikka omasta elämästäsi ei löydy mitään postattavan arvoista, voisit tehdä haasteita, tai esitellä vaikka lempivaatteitasi tai jotain..

    t. nanski :)

    VastaaPoista
  26. anonyymi: siis nyt ilmeisesti kukaan ei ymmärrä että mitä mä tolla kommentointi-jutulla tarkotan:D eli siis edellisiin postauksiin on tullu vähemmän kommentteja mitä postauksiin yleensä ja se mua on vaivannu, en tajuu mikä siinä on niin vaikeeta käsittää

    VastaaPoista
  27. Eipä siinä mikään ole vaikeata käsittää. Mutta ulosantisi ei ole ihan niin hyvä kuin ehkä pitäisi. Kirjoituksesi antaa ymmärtää muuta kuin mitä itse sillä tarkoitit. Olen tykännyt kovin sinun blogistasi, mutta taidanpa nyt hetkeksi jättää tämän seuraamisen ja odotan, että hieman aikuistut ja rupeat suhtautumaan kypsemmin lukijoihisi. Eihän se mitään kivaa luettavaa ole jos porukka antaa negatiivista palautetta, mutta niistä voisi ottaa oppia.

    VastaaPoista
  28. anonyymi: mä en nyt ymmärrä että mitenniin en oo suhtautunu kypsästi mun lukijoihin, kerro mulle missä kohtaa oot saanu sellasen käsityksen?:D kyllä mä vastaan aina asiallisesti kommentteihin ja jos kommentit mun hiuksista on negatiivista palautetta niin mulla on sitten vissiin vähän eri käsitys palautteesta ku sulla.

    VastaaPoista
  29. Olis kiva nähdä miltä toi mekko näyttää sun päällä, ja mua ainakin kiinnostaa myös nähä joku pieni kooste sun viimeaikaisista asuista! :--) ps. Musta ainakin tuntuu, että ne keiden mielestä postaat liian harvoin ei ite pidä blogia, eikä myöskään ymmärrä kuinka paljon sekin vie aikaa ja tietysti mun mielestäni on hyvä asia, että pidät sun blogin tasoa korkeella

    VastaaPoista
  30. Edellinen anonyymi jatkaa (puhelin ei ihan pelitä) ... Etkä postaa mistä tahansa turhanpäiväsestä! Kyllä se on se laatu, eikä määrä mikä mulle ainakin on tärkeintä! Oot huippu! T. Ira

    VastaaPoista
  31. hah, oli pakko naurahtaa äänee tolle yhelle kommentille missä sun hiuksista puhuttii aika "ilkeesee" sävyy , mä en ainakaa ees huomaa sitä et siulla on pidennykset :D Ne sopii niin hyvin ja näyttää normaaleilt,eikä sun etuhiuksissakaa mitää vikaa ole hah aika huvittavaa, mut kaikilla tietysty oma mielipide :) Tosi kiva banneri i like it !

    VastaaPoista
  32. meetkö sie senja kuopiorokkiin? :)

    VastaaPoista
  33. anonyymi: haluisin mennä mut ei oo musta kii, kattoo nyt:D

    VastaaPoista
  34. Sulle sopis jos pitäisit useammin hiuksias nutturalla tai kiinni.:)
    Kiva pitempi postaus.:)

    VastaaPoista
  35. Ihanan kesäinen banneri!

    VastaaPoista
  36. dd: siis kumpi?:) mintunvihree on h&m:ltä ja toinen nellystä

    VastaaPoista
  37. Joo niin toi mintunvihree :D Kiitti! :) Aivan ihana mekko!

    VastaaPoista
  38. Anonyymi 19.12, tuo sanontahan on suora siteeraus Sarah jessica Parkerilta eli vaikka se Essi oliski saanu idean siihen Senjalta, niin ei se silti mitään matkimista oo. :D

    Ja Senja, itse en jaksa kommentoida sun blogia tai edes lukea kauheen usein enää, koska oot nykyään kamalan negatiivinen, etkä oikeastaan muuta kuin valita tai ikävöi Roopea. Oot 19-vuotias nuori nainen, jolla luulis olevan elämässä muutakin sisältöä ku intis olevan poikaystävän ajattelu. Tai no, jos ei oo, niin sitte on jotain pieles - tiiät sen varmaa itekin.

    Sun blogin seuraaminen oli ennen mukavaa, kevyttä huvia, mutta nykyään tuun lähes aina pahantuuliseks, ku vilkasen tyyliin ekan lauseen. Eikä meno hirveästi muutu, kun lukee kommenttipoksia ja selaa vastauksia niihin kysymyksiin/kommentteihin, joihin oot päättäny paneutua.

    Huomaat varmaan, että saat aika paljon negatiivista palautetta. Mun mielestä voisit mietiskellä niitä asioita, joista huomautetaan, koska lukijoiden mietteiden huomioiminen luo molemmin puolista kunnioista. Uskon, että me kaikki ajatellaan (tiedetään se?), että tää blogi olis alle puolet ilman lukijoita.

    VastaaPoista
  39. anonyymi: mä en laske kyllä palautteeksi esimerkiks mun hiusten arvostelua, en mä rupee muuttaa mun hiustyyliä vaan siks että jotkut ei pidä siitä:D ja muu ''palaute'' mitä mulle on tullu on ollu lähinnä sitä että miten kirjotan kokoajan vaan roope sitä roope tätä, en tajuu että olisko sitten parempi etten kirjota mihinkään postaukseen yhtään mitään. on roope kuitenki sen verran iso osa mun elämää että se olis mahdotonta ettei sitä tulis aina välillä mainittua.

    jos mulle oikeesti tulis palautetta niin tottakai miettisin, mut nyt ku nää kommentit on sitä luokkaa et puhutaan mun hiuksista ja siitä et kirjotan roopesta nii ne on sellasia asioita etten rupee muuttaa niitä kenenkään mielipiteitten takia.

    VastaaPoista
  40. ihmisiä ei ehkä vaan kiinnosta kommentoida mitään? niin kun ei suakaan aina kiinnosta/huvita postata tai et keksi mitää postattavaa. yleensä porukka kommentoi, jos postauksessa on ollu jotain kommentoitavaa, mielipiteitä herättävää, kysyttävää tai postaus on vaan jollain lailla "iskeny". että siinäpä sulle "kritiikkiä" johon voit taas vastata ylimielisesti. ja muuten - ei kukaan oo sua käskeny MUUTTAMAAN hiustyyliäsi tai lopettamaan niitä roope-postauksia, ainakaan mun mielestä? joku vain taisi todeta, että sulle voisi sopia paremmin joku puolipitkä, kevyt malli, se on kirjoittajan mielipide.

    VastaaPoista