6.7.2012

make tonight first class with no stops

Käytiin tosiaan keskiviikkona roopen ja edin kanssa ikeassa. Lihapullat ei ollu niin hyviä ku oletin, tosin mun odotukset oli kyllä melko korkeella:D Eniten harmitti kuitenki kivikovat ranskalaiset! Ympäriinsä hortoilun lomassa tuli kateltua jo vähän juttuja mitä vois kämppään (vielä ku olis sellanen) sitten syksyllä ostaa. Tuli kans testailtua sänkyjä ja sohvia ja eetu onnistuki hävittää puhelimensa johonki siinä testaillessa, onneks joku oli sit löytäny sen kuitenki.

Tää viikonloppu meneeki ylläripylläri melko alkoholipitosissa tunnelmissa ku pojat lähtee sitten maanantaina armeijaan. Huomenna olis tarkotus käydä eukonkannoissa, mä olisin ihan mieluusti lähteny tänä viikonloppuna summer uppiin mut ei noi muut suostunu. Kaikki jotka sinne menee nii nauttii sit kapasiteettiyksiköstä munki puolesta! Mulla on kyllä ihan kauhee ahistus kokoajan päällä tosta armeijasta. Roope haluis olla puol vuotta ja mä haluisin sitä vielä enemmän, mut sit toisaalta mä jo tiedän et se joutuu melkein sata varmasti olee vuoden. Pitää koittaa olla ajattelematta koko juttua nyt parina iltana itkun välttämiseks (se tulee muutenki helposti ku oon juonu....) mutta taitaa olla vähän mahdotonta ku kuitenki joku kokoajan puhuu armeija sitä ja armeija tätä -juttuja. Muita armeijaleskeks maanantaina jääviä?

Ei muuta ku hyvää viikonloppua!

ps. faketattoos.se arvonta päättyy tänään:)

33 kommenttia:

  1. Mä olin aivan paskana ku poikaystävä lähti tammikuussa inttiin. Oltiin ihan joka päivä yhdessä sitä ennen ja sain useasti myös paniikkikohtauksia, enkä pystyny nukkumaan yksin, tää ei siis johtunu siitä että ajatelin armeijajuttuja, vaan ihan toisista syistä. Pakkohan se oli sitten opetella nukkumaan yksin ja vähän itsenäistymään ja erkaantumaan toisesta.

    Jaakko on vielä lokakuun alkuun intissä, ja meillä on menny aivan loistavasti tää aika! Eka kuukaus oli täyttä tuskaa, mutta nyt on kyllä tosi hyvin kaikki hallussa. :) Varmasti pärjäät Roopen ollessa intissä, oot vahva tyttö! :)

    VastaaPoista
  2. mun poikaystävä pääs tänään intistä :) mäkin aluks pelkäsin ihan hirveesti sitä että joudun olemaan viikot yksin, ja ahisti se että entä jos se joutuu sit vuodeks. Onneks selvittiin puolella vuodella. :) Saatettiin olla erossa jopa 3 viikkoo, mut nyt mä suhtaudun mun poikaystävään ihan erillä tavalla: arvostan sitä todella paljon enemmän ja tuntuu, että mun tunteet vaan sitä kohtaan on syventyny. Ja tottakai se muutenkin yhdisti meitä kun saatiin vaan viikonloput + muut vapaapäivät olla vaan yhdessä. Ja nyt kumpikin arvostetaan myös yksin oloo. :) ei se oikeestaan mun mielestä nii paha ollu olla inttileski niin kuin kaikki oli pelotellu, jotkut sanoo että poikaystävä muuttuu positiivisesti ja toiset muuttuu negatiivisesti, asenteestahan se on kiinni. Tsemppiä Senja sulle!

    VastaaPoista
  3. voimia sulle. Jos selviitte armeija-ajasta, selviitte mistä vaan :)

    VastaaPoista
  4. Oi että mä tykkään sitten ihan sikana sun väriyhdistelmistä! Kiitos sun blogin oon itekki ruvennu yhdisteleen värikkäitä vaatteita muunkin kun mustan/valkosen trikoon kanssa :) Sulla on paras blogi!

    VastaaPoista
  5. Jaksamisia! Tiiän tunteen..Me oltii just muutettu yhteen uuteen kaupunkiin kun mun poikaystävä lähti armeijaan. Se lähti sillä aikaa ku mä olin koulussa ja jotenki ajattelin koko ajan et se mua odottaa kämpillä mut alitajunnassa kummitteli et ei se siellä oo.. Sit ku pääsin kotiin niin totaallinen romahdus iski. Ekat päivät oli vaikeimpia, mutta kyllä se siitä kun siihen tottuu! tsemit!

    VastaaPoista
  6. Mäkin tiedän tuon tunteen. Oma poikaystäväni pääsi myös tänään intistä oltuaan puolivuotta. Kyllähän se helpotti se tieto kun oli jo melkein täysin varmaa että selviää puolella vuodella sieltä pois.
    Mut kyllä se armeija-aika meni oikeasti aika nopeasti, en sit tiiä vuodesta... Monet itkut tuli kyllä itkettyä ennen hänen lähtöään ja tuossa puolen vuoden aikana ikävän takia. Mutta sitten kun siitä selviää niin on se sen arvosta. Sitähän sanotaankin että jos seurustelusuhde kestää armeija-ajan niin se kestää mitä vain!
    Tsemppiä!

    VastaaPoista
  7. Pah, ei se kerro mitään, että jos seurustelusuhde kestää inttiajan, niin kestää mitä vaan. Meillä mentiin läpi vaihto-oppilasvuosi, inttivuosi (siis 12kk), vuosi eri kaupungeissa asuessa jne. Ei kestänyt. Mut joo, tsempit, nopeesti se inttiaika menee.

    VastaaPoista
  8. napakymppiasu, ihanan kesäinen ja värikäs :) ja ite oon kaukosuhteessa joten nään poikaystävää harvoin mutta kyllä siitäkin selviää :)

    VastaaPoista
  9. Mulla on niin samat fiilikset ku sulla... minunkin poikaystävä lähtee maanantaina.. tää on iha hirrveetä!! Kokoaja tuntuu että rupee itkettämään että miten selviin ilman sitä!!!! :( että samassa jamassa ollaan:)....

    VastaaPoista
  10. Heh, naurattaa kun ikkunasta heijastuu varjo, siellä se Roope kuvaa :D

    VastaaPoista
  11. Mun poikaystävä on ollut puoli vuotta intissä, ja vielä siis toiset puolet jäljellä.
    Jotkut sanoo että ikävä helpottaa vähän ajan päästä, mutta voin kyllä kertoo että täällä on ainakin yks kellä ei oo helpottanu viekää!! :D

    Pitää koittaa keksii itelle jotai ohjelmaa aina viikoiks ni aika menee nopeesti. Eikä saa vaan ajatella sitä perjantaita, vaan ottaa yks päivä kerrallaan, ni sit huomaa jälkee päi kuinka aika aina hurahtaa :) Voimia sisko! :D

    VastaaPoista
  12. Juu samassa jamassa ollaan! Ja helppoo ei kyllä tuu olee..ainakaan aluks :( mut eiköhän se siitä! Tsemii sullekki! :)

    Ella

    VastaaPoista
  13. Juu samassa jamassa ollaan! Ja helppoo ei kyllä tuu olee..ainakaan aluks :( mut eiköhän se siitä! Tsemii sullekki! :)

    Ella

    VastaaPoista
  14. En ymmärrä ihmisiä, jotka ylistävät Ikean lihapullia :D Ei ne mitään huonoja ole, mutta eikö kukaan oo oikeasti syönyt HYVIÄ, itsetehtyjä lihapullia? ;D mikään ei niitä voita. Ja ihana asu taas :)

    Mulla pääsee poikaystävä tänään pois, oli puol vuotta. Se aika menee oikeasti tosi nopeesti, sen voin luvata :) Jaksamisia tulevaan <3

    VastaaPoista
  15. huhhuh, olipa vaikee lukea tää päissään mutta kyllä sä pärjäät, oot ihana! ps. oon 16 :D

    VastaaPoista
  16. Kihlattuni oli vuoden armeijassa. Alku aika oli itselleni vaikeinta aikaa, koska oli kaikkia muita ongelmia eikä toinen ollut tukemassa. Saattoi olla jopa 4 viikkoa putkeen armeijassa. Perhe ja ystävät onneksi auttoivat pajon :) Nopeesti se sitten loppujen lopuks meni! Tsemppiä :)

    VastaaPoista
  17. rumasti näkyy noi sukkahousujen käret sandaaleista, osta ens kerralla kärettömät:)

    VastaaPoista
  18. Oon jo pidemmän aikaa lukenut sun blogia, mutta nyt uskaltauduin kommentoimaan!

    Mielestäni, se että ihmiset valittavat siitä kun poikaystävät lähtevät inttiin on turhaa ja rasittavaa. Tiedät kuitenkin, että se on siellä turvassa ja tallessa puhelinsoiton päässä ja näette viikonloppuisin (+muina vapaa päivinä).
    Oma negatiivinen mielipiteeni johtuu siitä, että poikaystäväni asuu toisessa maassa ja näemme kerran kuussa tai kahdessa. Silloin ei ole enää itsestään selvyys, että sen toisen saa aina kiinni tai tietää missä se menee. Tällöin turhauttaa kuulla kuinka toiset marisee siitä, että poikaystävä on viikolla intissä. (Yhtälaillahan se voisi opiskella jossain muualla ja näkisitte silti vain vkl.)

    Sullakin alkaa opiskelut niin aika menee niihin keskittyessä, onhan se varmasti aluksi haikeaa kun toinen poissa. Sitä oppii arvostamaan vain omaa aikaansa ja aikaa yhdessä toisen kanssa erilailla kuin aikaisemmin.

    Mutta tarkoitus ei ollut vähätellä tms, mutta ei se intin alku loppujen lopuksi maata mullistavaa ole!
    Loistava blogi kuitenkin, jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista
  19. mä nyt vähän poikkeen asiasta mutta meetkö pipeen tänä vuonna?:D

    VastaaPoista
  20. Täällä myös itketty monet kerrat, mun avopuoliso lähtee myös maanantaina inttiin.. :(Ekat kuukaudet voi olla vaikeita, mut uskon että kyllä se siitä. Tsemppiä Senja <3

    VastaaPoista
  21. Ikean lihapullathan on hyviä just sen takia, että odottaa saavansa pahoja eineslihapullia, mutta saakin parempia lihapullia. Joka kerta iloinen yllätys. Itse tehdyt lihapullat ovat yleensä parempia, kuin Ikean, mutta on niistä onnistuttu tekemään pahojakin.

    VastaaPoista
  22. Tutulta kuulostaa. Olin ihan rikki vuosi sitten kun mun poikaystävä lähti inttiin. Eilen se kuitenkin kotiutu ja kaikki on menny tosi hyvin.

    Meille kävi hyvä tuuri kun nähtiin lä'hes joka viikonloppu ja kiiinnioloja oli yhteensä ehkä 7.. :) Tsempit!

    Ja vaikket usko sitä nyt, niin se aika menee oikeesti ihan pirun nopeesti... nauti joka hetkestä.

    VastaaPoista
  23. kiitos ihanista kommenteista, piristää kummasti!:)

    anonyymi: en usko että lähden pipeen ku ei oo rahaa yhtään:D

    VastaaPoista
  24. Mulla sama homma ja oon kuullu ny viikon aikana armeijasta mitä tahansa juttua. Muakin huolettaa enempi et kauan mun kihlattu mahtaa olla siellä.. Mulla on suunniteltu ens viikko jo valmiiks ja yritän olla sillä kantilla et pian mä tähän totun! p:

    VastaaPoista
  25. Kyllä se inttiaika menee oikeesti nopeesti! Mä muistan vuos sitten kun avomies lähti armeijaan ja se tuntu ihan kamalalta. Ekat pari viikkoo se joutu olemaan siellä putkeen niin kyllähän ne illat aika yksinäisiltä tuntu. Yrität vaan viettää nyt paljon aikaa kavereittes kanssa etkä jää kotiin murehtimaan! :)

    VastaaPoista
  26. Munkin poikaystävä lähtee maanantaina armeijaan :/ parit kriiseilyt oon jo kerinny aiheuttamaan, mutta joskus se armeija on kohdattava! :D Varmasti tulee kova ikävä mutta pitää vaan ajatella tulevaa. uskon että armeija ajasta oppii suhteen kummatkin osapuolet valtavasti ja se kasvattaa kumpaakin omalla tavallaan itsenäistymään :)
    JMutta hei, jos muutat Helsinkiin niin tervetuloa vaan inttileskeilemäään mun kanssa. ;)

    Tsemppiä vielä teille. :)

    VastaaPoista
  27. Pääsitkö sinne kouluun minne hait??

    VastaaPoista
  28. näin sut ja roopen eilen, oottte sulosia ja sulla on ihana blogi!:) teki mieli tulla juttelee sulle:D

    VastaaPoista
  29. kaaduit perjantaina kadulla baariin mennessä :D olitko hieman huppelissa?

    VastaaPoista
  30. hyvin vedit lauantaina!!

    VastaaPoista
  31. Samassa veneessä ollan, menen saattamaan omaa poikaystävää huomenna linja-autoasemalle kun hän lähtee inttiin... Enemmän mua ahdistaa, kuin surettaa. Mun poikaystävä asuu ihan 200m päässä musta joten aina olen nähnyt häntä, kun vain on ollut halin tarve tai ihan muuten vain. Hän koittaa päästä puolella vuodella ulos... Toivottavasti pääsee :o Mut toisaalta, itse olen sen verran kuitenkin vanhanaikainen että kyllä mun mielestä miehen armeija kuuluu käydä :D

    VastaaPoista
  32. Ihana asu! Mun poikaystävä meni tammikuussa armeijaan ja tuli viikon jälkeen pois allergioiden takia. Onneksi on homekasarmit... =D

    VastaaPoista