5.7.2012

sairaanfuckingkipeenraastavaa

Haha pari viime päivää on menny musiikin suhteen nostalgisissa tunnelmissa - nimittäin nylon beattia kuunnellessa:D Oltiin ala-asteella yhen kaverin kanssa kovia naikkarifaneja, me mm. laitettiin joku biisi soimaan (yleensä jos-niminen biisi) ja leikittiin et ollaan musiikkivideolla. Mä olin aina jonna! Sitten keksittiin perustaa vielä oma ''bändi'' jonka nimeks tuli nilen blue. Anteeks mitä oikeesti? No pistetään lapsuuden ja tyhmyyden piikkiin:)

Nyt asua taas pari päivää myöhässä, mä nyt tarkotuksella koitan säästää asuja postattavaks ainaki ens viikolle ettei postaustahti harvene liikaa. Ens viikko olis vielä lomailua ja sitten tää tyttö suuntaa mansikkapellolle. How nice is that.....
Tällasta siis oli päällä ku kävin kattoo ku pojat pelas korista (mä ite vihaan korista ja oikeestaan kaikkia muitaki pallopelejä) ja ku käytiin yhillä terdellä. Jumpsuit on monkista, vyö kirpparilta, laukku nellystä, hattu h&m:ltä ja sormus new lookista. Jos joku on ihmetelly että miten voin tällasillaki keleillä käyttää sukkiksia niin believe me olis ihanaa jos ei tartteis käyttää niitä. Mun jalat on vaan niin järkyttävässä kunnossa että ei niitä kehtaa esitellä paljaina, varsinkaan ku rusketus on alkanu lähtee pois.

Mitä tykkäätte asusta?

14 kommenttia:

  1. Hei mullakin oli ala-asteella kaveri jonka kanssa fanitettiin Nylon Beatia! Viimeiset pari päivää olen jostain syystä kuunnellut koko ajan naikkareita :D Osaan vieläkin kaikki biisit ulkoa, haha :D

    VastaaPoista
  2. Eikäää naikkarit on ihan parhaita :D mä itse asiassa omistan joka ikisen niitten levyn, koska keräsin ne kaikki ala-asteella :DD mutta mä taas aina olin Eerin ;)

    www.lifeinpinkclouds.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. i feel u, mullakin on jalat ihan eri sävyä yläkropan kanssa kun rusketus ottanut paremmin käsivarsiin. Pakko siis pitää sukkiksia/ohuita legginsejä, jos lähtee ihmisten ilmoille :D
    mut ihana kesäne asu jälleen kerran!

    VastaaPoista
  4. Kiva asu! Mutta eiiii, kukaan ei voi vihata korista :D

    VastaaPoista
  5. Tollasta hattua oon haaveillu ostavani,oisko joku vinkki et mistä tollasia/ton tyylisiä mahtaa saada ku ei oo silmii osunu :)? Kauheeta ku tuntuu et kommentoin oikee urakalla tänää mut et varmaa kuole siihen toivottavasti :D

    VastaaPoista
  6. aivan huippukiva asu!! Mistä toi ihana jumpsuit on? :) ootkin joskus esitelly sen blogissa, mutten enää voi muistaa..

    Nylon Beat <3 paras.

    VastaaPoista
  7. sara: hattu on h&m:ltä, tuolla postauksessa itseasiassa lukee;) tollasia löytyy vissiin vähän kaikkialta, ainakin sieltä h&m:ltä. ja tottakai saa ja pitääkin kommentoida paljon!:)

    krista: oottepas te nyt huolimattomia tekstin lukijoita:D tääki lukee postauksessa mutta siis jumpsuit on monkista:)

    VastaaPoista
  8. Ahahaa, emppu aina satunnaisesti laulelee dominoivaa koiraa...:DDD

    VastaaPoista
  9. Ootko jo löytäny kämpän Helsingistä? Minnepäin sinne aiot muuttaa? :)

    VastaaPoista
  10. laura: ainiin unohdinki sen jo, ehkä paras biisi ikinä:Dd

    anonyymi: en oo löytäny, pitäs eka päättää että otanko kämpän elokuun alusta vai syyskuun alusta:)

    VastaaPoista
  11. Huh, ihanaa et joku muuki (kuin minä) käyttää sukkiksia kesähelteillä! :D

    VastaaPoista
  12. hyvin voi jättää sukkahousut pois! eihän ne jalat rusketukkaan jos on sukkikset ;)

    VastaaPoista
  13. Ihanaa, kun sä käytät sukkiksia kesähelteillä. Myytkö mulle yhdet käytetyt? :) Maksan hyvin.

    VastaaPoista