2.7.2012

you get the green light

Viikonloppu takana päin, olis pitäny olla kerranki selvä viikonloppu mut eihän siitä mitään tullu. Katottiin roopen kanssa lauantaina illalla ihan rauhassa leffaa jonka jälkeen napattiin tume kyytiin ja mentiin keholle tarkotuksena selvä ilta. No kello oli kymmenen ku keksittiin että lähetään sittenki juhlii ja niinhän me sitten lähdettiinki. Mulle ei ilmeisesti sovi tollaset pikakännit koska seuraavana päivänä en muistanu juuri mitään edellisillan tapahtumia:D Mulle ei oo koskaan käyny tolleen, yleensä muistan ihan kaiken. Oon tullu vanhaks!

Nyt perjantain ja lauantain asua, perjantai-ilta meni kotona nii toi asu ei ollu ku kauppareissulla päällä. Lauantaina en jaksanu keksiä mitään asuviritelmiä vaan menin helpon kautta ja vedin samat vaatteet päälle.
Päällä oli h&m:n jakku, kirpparilta ostettu laukku, forever21 kengät, antti asplundin ristikoru ja new lookin earcuff ja aurinkolasit. Hame on ikivanhasta h&m:n topista sovellettu ja hyväks havaittu monen monta kertaa:D

Nyt on enää viikko siihen ku roope lähtee armeijaan nii tää viikko on buukattu täyteen kaikkee kivaa tekemistä. Onneks kelienki pitäs alkaa parantua, mä haluaisin niin kovasti piknikille!

16 kommenttia:

  1. anteeks ku kyselen mutta oon ite ihan uuno näissä asioissa :-D eli siis tiiätkö minkälaiset postarit ja tullimaksut tulee ku tilaa romwelta tai forever21:seltä? :) kiitti tosi paljon jos jaksat auttaa minua tyhmää :D

    VastaaPoista
  2. anonyymi: tullimaksuja ei kummassakaan ole, foreverilla on postimaksut muistaakseni 6e:) romwelta oon tilannu pari kertaa ja kummallakaan kerralla ei ollu postikuluja ollenkaan

    VastaaPoista
  3. mihis roope lähtikää armeijan pelvelukseen :)

    VastaaPoista
  4. Oot niin kaunis että kadehdituttaa! :-D Ja tosi kiva asu!

    VastaaPoista
  5. mitä eyelineria käytät?:) onko kallis?

    VastaaPoista
  6. anonyymi: kajaaniin:)

    jetta: vooi kiitos:))

    anonyymi: lumenen jotai sinises putelis olevaa, ei mitää hajuu paljo maksaa:Dd

    VastaaPoista
  7. Vau, katoin sun Pipefest 2010 postausta. Ootpa muuttunu :) Mut parempaan suuntaan vaan mun mielestä! Ja tosi kivoja kuvia

    VastaaPoista
  8. ootko koskaan tilannut asokselta? onko siellä tullimaksuja ja paljonko postikulut maksaa? :)

    VastaaPoista
  9. anonyymi: kyllähän sitä kahdessa vuodessa kerkee muuttua paljonki:)

    anonyymi: oon tilannu, ei oo tulleja ja en muista postikuluja ku parilla edellisellä kerralla ku oon tilannu niin ei oo ollu postikuluja:) mut sen muistan et palauttaminen makso, en tiiä oliko se sit vaan nyt ku ei ollu niitä toimituskuluja vai ihan yleisesti

    VastaaPoista
  10. nyt toi banneri on tooooooooosi yvä, i like :)

    VastaaPoista
  11. mun avopuolison piti kans lähtee kajaanii ja myöskin viikon päästä :D mut se yrittää saada sen viel lykätyks ku haluis tehdä töitä, eikä se enää kajaanii joudu ku se muutti mun luo pääkaupunkiseudulle, se joutuis lähemmäs :P mäki koin muuten ensimmäisen muistinmenetyksen juomisen takia tossa juhannuksena, tuli myös tehtyä asioita joita vähän häpeen, mut onneks olin pienessä ja hyvin tutussa porukassa, ei ollu kuka tahansa todistamassa sitä :DD tää 19 on selkeesti jännä ikä ku molemmat koki sen vasta nyt ekaa kertaa haha :D

    VastaaPoista
  12. Onko noi kuvat otettu Koukunjoen tieltä? :) t. Ex-iisalmelainen

    VastaaPoista
  13. heidii: kiitti!:)

    minka: toivottavasti lykkäys onnistuu:)onneks en oo ainoo joka kokee muistinmenetyksen vasta tässä iässä:D

    anonyymi: en oo tien nimestä varma mutta kyllä vissiin:D

    VastaaPoista
  14. onko sulla vasemmassa nimettömässä sormus huii :O

    VastaaPoista
  15. anonyymi: on sormus muttei kihlasormus:D haha en mä ihan tollasta kihlasormusta sentään kelpuuttais

    VastaaPoista
  16. Your lovely outfit in one of "The best of the week" on my blog.
    http://legwearinfashion.blogspot.com/2012/07/best-of-week-xxi.html#more

    Kisses
    Anne

    VastaaPoista