31.8.2012

diy studded shorts

Moikka! Tää päivä meni vähän kiireellisemmin ku olin ajatellu, mut kerkesin kuitenki nukkuu päikkärit. En vaan oikeesti osaa rueta nukkuu ajois nii päikkäreistä on tullu pysyvä tapa:D Kävin aamupäivällä kalliossa asuntonäytössä ja noh sanotaanko nyt vaikka niin että alue ei ainakaan vakuuttanu... Matkalla sörnäisten metroasemalta asunnolle joka toinen vastaantulija oli kännissä ja miehet huuteli jne. Parasta oli tietysti että olin ihan liian ajoissa alaovella näyttöö oottamassa ja siinä vieressä oli terassilla varustettu pubi josta juopot pääski sitten huutelee. Kämppä oli kuitenki ihan ok, tosin vähän turhan pieni. Välittäjä vinkkas mulle toisesta asuntonäytöstä mikä tänään oli ja päädyinki sit sinne. Seuraavaan näyttöön oli siinä vaiheessa pari tuntia aikaa ja en tajunnu ees miettiä et en kerkee käydä espoossa. Tajusin sen sit tietysti bussissa istuessani ja hsl:ää tutkiessani, pitiki jäädä sitte heti seuraavalla pysäkillä pois ja lähtee sitä toista näyttöö kohti. Kämppä oli ihan unelmien asunto, ei onneks tarvinnu täyttää sinne hakemusta ku se minkä aiemmin täytin päti myös sinne ku oli sama välittäjä.

Molemmissa näytöissä oli kaks ihmistä vaan mun lisäks ja tänään pitäis kuulla et tärppääkö. Kello on jo mitä on eli turha varmaan enää ees oottaa. Ei se mitään hyödytä että oon savosta ja ollu muutaman viikon asunnottomana ku pitemmän korren vetää aina ne joilla on työpaikka. Mut ei ne vuokranantajat varmaan tajuu ottaa sitä seikkaa huomioon et oon tullu kaukaa, mulla on alkanu just koulu ja oon ravannu joka päivä asuntonäytöissä nii sille työpaikan ettimiselle ei oo jääny niin paljon aikaa. Oon tottakai laittanu hakemuksia, mut päähuomio kiinnittyy nyt tietysti asunnon ettimiseen. Oon mä sitä niissä hakemuksissa selittäny et työpaikka on hakusessa mut se ei kuitenkaa oo mitenkää välttämätön vuokranmaksun kannalta. Silti ei tunnu selittelyt auttavan, ei sitten millään:D Mun epätoivo ei vaan pure.

Mä en sitten vaan millään totu noihin hiuksiin tolleen....:D Pahinta on mun eriparikulmakarvat, toinen puoli on nimittäin melkeinpä piikkisuora ja en voi asialle mitään. Eilen pääsin vähän näpertelee niittien kanssa, ku vihdoin länttäsin ebaysta tilattuja niittejä noihin farkkusortseihin. Huomaa et tuli kiirellä laitettua ku niittejä tippu tasaseen tahtiin pois, kuviin fiksasin ne kuitenki kuntoon. Mitä tykkäätte?

Nyt mä oottelenki et roopen lento lähtee tulee kohti helsinkiä. Tarkotuksena olis käydä tänään ainaki syömässä, huomenna mennään ehkä vihdoin korkeasaareen. Porukat tuleeki sitten vuorostaan sunnuntaina tänne, et katotaan nyt millon tulee seuraava postaus.

Ainiin mä tein ku teinki sen haastattelun ja tottakai pyysin sen tarkastettavaks itelleni ennen ku se julkastaan, toivottavasti siitä nyt ei saa ihan idioottikuvaa musta:D

33 kommenttia:

  1. tosi upee asu ! :)
    ja tsemppii asuntohakuun :)

    http://lifeasjanika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä noi hiukset on just täydelliset noin. :) näytät paljon vanhemmalta noin ja se on siis erittäin hyvä juttu :) se sopii paremmin myös sun tyyliin ja saa sun kauniit kasvot esiim kun ennen ne peitty sen letin taa :(

    VastaaPoista
  3. Jokasen ihmisel on eriparikulmakarvat! Itelläniki toinen on ihan tuuhee et näyttää kunnon karvamöykylt ja toises on pitkii ja harvaksee karvoi! En ite tajunnu kattoo ees sun kulmakarvoi tai kiinnittäny niihi huomioo paitsi kun tossa tekstissä siitä mainitsit. Turhaa häpeät!

    VastaaPoista
  4. etuhiukset ylhäällä sopii sulle tosi hyvin !

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva noi shortsit ! :) Turhaa mietit noita kulmias, en ois tajunnu asiaa ellet ois maininnu !

    http://tanja-dreamon.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. voi että miten voitkaan hävetä kaikkia NIIIIIN PIENIÄ SEIKKOJA! rupaa ärsyttämään ku mainitset jostain jotain, ja sitten kun katson kuvaa, en huomaa YHTÄÄN MITÄÄN vikaa! Ala ajattelemaan postitiivisemmin! Elämääsikin tulisi edes hiukan enemmän iloa ja itsevarmuutta :D luulisin

    VastaaPoista
  7. herrajestas ku näytät paremmalta ilman otsatukkaa ja en huomaa edes mitään eroa noissa kulmakarvois :D?

    VastaaPoista
  8. ootko miettiny et menisit ihan tavallisissa vaatteissa näyttöön? siis jotkut kulahtaneet farkut ja peruspaita päällä? silloin voisit vaikuttaa helpommin lähestyttävältä ja sulla vois olla paremmat mahkut saada kämppä. :)

    sama pätee ainakin työpaikkoihin - mitä arkisempi ja tavallisempi on niin sitä varmemmin saa paikan.

    VastaaPoista
  9. Kallio on yksi parhaista paikoista asua maailmassa. Minun Helsingin vierailut on nykyään sitä, etten jaksa mennä Helsingin keskustaan vaan jään Kallion kohdalla jo pois bussista. Olen jonkin verran kateellinen kavereilleni, jotka asuvat Kalliossa, mutta täällä Vantaalla on minulla työt tosi lähellä. Kallioonkin pääsen täältä alle puolessa tunnissa.

    VastaaPoista
  10. noi hiukset + asu on molemmat aivan ihania! (-:

    VastaaPoista
  11. Oikeesti miten voi olla mahollista ettet oo vieläkää löytäny kämppää? ite muutin kans syksyks pois iisalmesta, kävin eilen vuokravälitysfirmassa ja sain tänää avaimet taskuun kämpästä, jota tosi monet muutkin oli hakemassa:D mut toisaalta en ihmettele jos noissa vaatteissa olit näytössä, kannattaa tosiaan pukeutua siististi mutta rennosti, eikä paljastavasti niihi näyttöihin nii vois tärpätä :)!

    VastaaPoista
  12. oot liian kriittinen ittes suhteen, sun kulmakarvoissa ei oo mitää vikaa! sulle sopii tosi hyvin hiukset noi :) mietit liikaa tommosia pikkujuttuja, sama että hyvin voit käyttää shortseja ilman sukkahousuja! Tai tietysti tällä ilmalla voi tulla kylmä :D

    VastaaPoista
  13. samaa mieltä edellisen anon kanssa! Kantsii ehkä vähän panostaa asuun.. :) minishortsit ei välttämättä tee ihan vaikutusta positiivisella tavalla

    VastaaPoista
  14. Kuules, kaikki tulee mikä on tarkoitettu! Muista se :)kyl sielt viel loistava asunto tulee siullekki. :) -emily-

    VastaaPoista
  15. mistä oot hommannu noi ihanat sortsit ?!

    VastaaPoista
  16. ihanan perfectot shortsit!! :)

    VastaaPoista
  17. Mullakin on tollaset eripari kulmakarvat :D Toinen ihan suora ja toinen menee paljon nätimmin. Ihan tyhmää, mut ei sitä välttämättä moni edes tajua katsoa, jos on muuten niin nätti naama, niinku sulla on :)

    VastaaPoista
  18. Joo mäkin menin näyttöön sillai vähän tavallista tyyliäni neutraalimmissa vaatteissa ja I has an apartment! Tää ei nyt tarkota et sun tyyli ois ruma, mut joskus aikuset on vähä hassuja eikä ymmärrä muotia. :D

    VastaaPoista
  19. sulle sopii tosi hyvin toi että pidät etuhiuksia ylhäällä! :)

    VastaaPoista
  20. sun toinen kulmakarva (kuvissa oikeanpuoleinen) on ehkä hitusen liian lyhyt niin toi kulmakarvojen väli on liian leveä, voisit piirtää ne vähän lähemmäs toisiaan, ja toinen vinkki että kannattee kulmaharjalla harjata ja häivyttää sitä väriä tosta mistä kulmakarvat alkaa niin ei oo noin jyrkän näköinen :)

    VastaaPoista
  21. Noi hiukset on niin paljon paremmat noin! ei kulmakarvojen eriparisuutta huomais ees ellet kertois siitä:)

    VastaaPoista
  22. moi! millasta sun opiskelu on tähän mennessä ollu? millanen luokka ja minkä ikäsiä? oon itekki miettiny et hakis tohon opistoon:)

    t: cara

    ps. sopii noi hiukset sulle tosi hyvin.

    VastaaPoista
  23. siis huh miten paljon vanhemmalta näytät hiukset tollain! ja mun mielestä myös jopa paremmalta niinku joku jo mainitsikin :)

    VastaaPoista
  24. anonyymi: ei mulla oo mitään farkkuja esimerkiks mukana ja ku kuitenki käyn näytöissä suoraan koulusta niin sama mennä niillä vaatteilla mitkä on päällä:D en mä reikäsissä leggareissa kehtaa minnekkään lähtee ja muita housuja mulla ei oikeestaan olekaan mukana

    anonyymi: sortsit on haidin blogikirppikseltä, alunperin gina tricotista:)

    cara: ihan jees, nyt meillä vaan on luentoja joka aamu ja ne ei oo ihan mun juttu ku lukiossa just käsiteltii vähän samoja aiheita nii on tuoressa muistissa:D mut siis muuten on ollu kivaa ja vaikuttais et tulee olee kaikkee mielenkiintosta. luokalla on oikeestaan vähä kaiken ikäsiä mut nuoria suurin osa. hae ihmeessä:)

    VastaaPoista
  25. Vaatteitakin enemmän ratkaisee tuollaisissa näytöissä kuitenkin varmasti ihan simppelit seikat, kuten se että hymyilee, katsoo silmiin jutellessa, puhuu reippaalla äänellä yms. Okei, alkaa varmaan jo rasittaa nää meidän lukijoiden antamat vinkit, mutta kuitenkin! :D

    VastaaPoista
  26. oioii oot niin kaunis hiukset tolleen! :) eikä sun kulmakarvoissa oo mitään vikaa usko pois!

    VastaaPoista
  27. Mun mielestä toi etutukka on ihan hyvä ylhäälläki ! Ja en mä ainakaa huomaa mitää eriparisuutta :o

    VastaaPoista
  28. koita oikeesti saada jotain itsevarmuutta itselles! :) ei oikein jaksa enää lukea tota sun ainasta nillitystä joka pikkuasiasta.

    VastaaPoista
  29. Mun mielestä sä näytät niin paljon kauniimmalta hiukset ylhäällä kuin etuhiuksilla!

    VastaaPoista
  30. vinkkki kulmille: yksin kertasesti nypit pois siitä kohti mistä haluat et ne alkaa kaareutua ja sit vaan piirrät sen alas päin. ei tuntuis olevan kauhee vaiva kun muutenki varmaat meikkat joka päivä?

    VastaaPoista
  31. mä haluaisin niin kovasti muotoilla noi sun kulmat !!! :D

    VastaaPoista