26.8.2012

favourite outfits from summer -11

Moikka ja kiitos tuhannesti kaikista ihanista ja piristävistä kommenteista mitä ootte laittanu:) Laittaisin tähän sydämen mut jostain syystä koko teksti tulee täyteen ihan ihme merkkejä ku laittaa:D Otin itteeni niskasta kiinni ja lähdin perjantaina juhlii mut eihän siitä mitää tullu ku olin iha mieli maassa. Ei muuta ku taksilla espooseen, en jaksanu ees ettiä busseja ku se bussi millä yleensä tuun ei kulkenu enää siihen aikaan. Tarkotuksena oli lähtee eilen parin mun siskon kaverin kanssa baarikierrokselle mut olin sit niin väsyny etten yksinkertasesti jaksanu lähtee. Kaikki on nyt silti ihan ok. Kyllä mä jotain kuitenki sain eilen aikaseks ku piipahdin asuntonäytössä, turha varmaan ees toivoo et saisin sitä kämppää mut toivon silti. Oon koittanu soittaa perään ja kysyy vaikka et onko vuokralainen jo valittu ja kertoo viel et kuinka kovasti sen haluisin mut puhelin on kii siellä toisessa päässä:D Tää päivä meneeki hygienajuttuja opiskellessa, mä nimittäin ilmottauduin tiistaiks hygienapassikokeeseen jos se passi vaikka helpottais töitten saamista. Onneks äiti tietää kaiken hygieniapassikokeista ku se ite pitää niitä, nii se kirjotti mulle kaikki tärkeimmät jutut ylös. Pitäis kans kirjottaa kouluun kolumni ja mullahan ei oo mitään hajua mistä aiheesta sen tekisin.

Illalla oona tuleeki tänne sit muutamaks päiväks ja huomenna oliski lady gagan keikka luvassa. Ketään teistä tulossa sinne? En siis nyt varmaan postaa pariin päivään mitään. Nyt kuitenki vihdoin lemppariasuja viime kesältä.
Tässä siis mun lempparit, mut mikä näistä on teidän suosikki?

PS. TSEKATKAA NELLYN ALE!! Suosittelen eniten käymään läpi juhlamekot ja kengät, ite päädyin tällä kertaa tilaa vaan vaatteita ku en voi kauheesti käytää enää korkkareita täällä asuessani:D

Niin ja postikulut on vielä tänään ilmaset. Ale on vielä suljettu, mut mä menin (taas) koodilla laura.



18 kommenttia:

  1. ihania asuja :)

    http://ilonajuliafashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. kaikki asut on todella ihania :)

    http://veeruskankuvat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. toi viides on kyllä niiiin ihana :*

    VastaaPoista
  4. paras asu on toi missä punanen paita :) ihana!

    VastaaPoista
  5. mä tuun gagaan! :--) oot tosi kaunis ja toi vika asu on vauuuuuu

    VastaaPoista
  6. mä tuun gagaan! :--) oot tosi kaunis ja toi vika asu on vauuuuuu

    VastaaPoista
  7. Mie oon tulossa huomenissa gagaan! jee huisia koulu alkaa huomenna ja myös tuo keikka on sillon :)))

    VastaaPoista
  8. kakkosasu on ihan superkiva! (-:

    VastaaPoista
  9. Tokavika on ihanan pirteä, tosi kaunis : )

    VastaaPoista
  10. Vika on mun mielestä paras :)

    VastaaPoista
  11. Toi toinen asu on paras. Oon aina ihastellu sitä koska se on vaan jotenkin niin raikas ja simppeli :)

    VastaaPoista
  12. Mä oon tulos kans kattoo gagaa:)

    VastaaPoista
  13. toi hapsulaukku on ihana, mistä se on? et vaa ois myymässä sitä...? ;)

    VastaaPoista
  14. Ihan täydellisen ihanat kengät tossa kolmanneks viimesessä asussa!

    VastaaPoista
  15. ihana toi punasen paidan ja oranssin hameen yhdistelmä, en ite ois osannu noita värejä käyttää ees yhessä!:)rusketus saa noi värit näyttää nii kivalta

    VastaaPoista
  16. kaks ekaa ja vika!
    Ja täältä sulle voimahali! :)

    VastaaPoista
  17. Sun tyylis on kyl niiin ihana :3

    iianploki.blogspot.com

    VastaaPoista