30.8.2012

I've been there and back

Heips! Tää päivä meni ikävä kyllä aikalailla sängynpohjalla jumalattomien mahakipujen takia. Ne alko mennä jo ohi nii lähin kohti asuntonäyttöö, no eikö vaan tullu mahakivut takasin ja piti unohtaa näyttö. Sain tänään aikas odottamattoman tarjouksen, nimittäin iisalmen paikallislehdestä soitettii ja kysyttii et voisko ne tehä mun blogista jutun. Mä suostuin, mut puhelun jälkeen rupesin vasta miettii et kannattaako mun sittenkään. Mitä nyt oon jutellu ihmisten kanssa nii ne sano et siitä seurais vaa lisää paskanpuhumista, eikä sillä kyllä oikeestaan enää oo mulle väliä ku oon täällä. Mut sit siin on se, et mun blogista sais tietää myös kaikkien vanhemmat, niinku esimerkiks roopen. En tiiä miks mut mua kyllä hävettäis jos ne tulis tänne lukee:D Roope kuitenki sano et ihan hyvin voin antaa tehdä sen jutun et ei siinä mitään. En nyt oikein osaa päättää mitä tekisin, huomenna mua haastateltais nii pitäs alkaa päättää. Siks mua kiinnostaaki että mitä mieltä te ootte?
Tällaset pökät lähti mukaan maanantaina, mut ei ollu todellakaa mikään heräteostos. Niinku ootteki varmaan huomannu nii mä käytän aina vaan ja ainoastaan hameita ja sortseja, nii mulla on ollu jo pitemmän aikaa tarkotuksena hankkia edes jonkinlaiset housut. Farkuista mä en oo vieläkään oppinu tykkäämään nii päädyin nyt tollasiin. Noi näyttää vähä collareilta mut kangas on erilaista ja nois on sellaset taskut takana ja lahkeissa vetoketjut. Ginalta siis nämä.

Tähän on ikävä kyllä tultu otsisten leikkaamisen seurauksena.... Tunnen itteni niin rumaks ilman otsiksia mut sit taas varmaan vielä rumemmaks ku en saa otsiksii asettuu mitenkää ku ne on nii lyhyet. Pitiki mennä leikkaamaan!

Kerkesin vihdoin tutustuu vähän uuteen costumeen. Ihan hyvältä vaikutti, mut ootin ehkä vähän parempaa vielä:)

Mut nyt auttakaa, suostunko juttuun vai en?

32 kommenttia:

  1. SUOSTU IHMEESSÄ! :)
    terv. koukussa blogiis

    VastaaPoista
  2. äläkä hermoile ton otsiksen kans,mä en nää mitään vikaa! oot niin söpö

    VastaaPoista
  3. käy hei jollain kampaajalla korjauttaan sitä otsista, ne ohentaa sitä nii saat asettumaan paremmi:)

    VastaaPoista
  4. oot kaunis tollai et otsis on ylhääl! :3

    VastaaPoista
  5. Et oo ruma vaikka sulla onki tollee noi otsikset ;)

    VastaaPoista
  6. älä höpötä yhtään näytät paljon kivemmalta ilman otsista ku ei oo se peittämässä puolta naamaa!! :)

    VastaaPoista
  7. Näin entisenä iisalmelaisessa, niin kannattaa suostuu. Koska eiköhän jo kaikki tiedä sun blogista ja ns. vanhat kuitenkaan mitään blogeja seuraa. Kannattaa ihmees!

    VastaaPoista
  8. oi vitsit, sun kascvot on paljon kevyemmän näköset ilman otsista ! tais siis sillain raikkaammat :D

    ja anna ihmees tehä juttu, piilota vaikka vaan sellaset postaukset joita et haluis kaikkien näkemän? itte ainakin piilottaisin jotkut mis rageet just roopest tms jutuist, mistä et suoraan naamatustenkaan puhuis vanhemmille :D

    VastaaPoista
  9. voi sua kun olet niin epävarma :( koita ottaa vähän rennommin! :) Tai noh, mikä minä olen tästä asiasta mitään sanomaan kun oon itte ihan samanlainen :D

    VastaaPoista
  10. Kaunishan oot kun mikä ilman otsista!! mutta kyllä ymmärrän jos on ollut kauhean kauan otsis että tuntuu et ois jotenki ruma ilman sitä!

    VastaaPoista
  11. Teet sen jutun tottakai! mieti jos pääsisit sen jutun kautta vaikka indiedayssiin bloggaamaan! :-D sun blogis sopis sinne!!

    VastaaPoista
  12. Suostu ! ihan mahtava tilaisuus :) Ja musta näytät 10000 kertaa kauniimmalta ja helpommin lähestyttävältä kun sun tukka on noin, ihana!

    VastaaPoista
  13. tosi hyvin sopiii hiukset noi!! :)

    VastaaPoista
  14. Paljon parempi ilman otsista, sä hukut siihen!

    VastaaPoista
  15. oot kyl nii kaunis! sopii tosi hyvin tolleeki sun hiukset, vaik et ite tykkää :D

    VastaaPoista
  16. mun mielestä oot paljon nätimpi ilman otsiksia! (:

    VastaaPoista
  17. Tuskin ihmiset jaksaa yhdestä paikallislehden jutusta jauhaa kovinkaan pitkään. Ehkä luulet, että tyypit seuraa sinun tekemisiä enemmän kuin he oikeasti edes tekevät.

    Yritä siis vähän rentoutua ja olla välittämättä muista. :)

    VastaaPoista
  18. anonyymi: ei siinä muu häiritsekkään ku et sitten kaikki oikeesti tietää mun blogista ku tähän asti on tienny tyyliin vaan kaikki samanikäset:D

    VastaaPoista
  19. Kyllä saattais mustaki tuntua vähän ahdistavalta lähteä mukaan johonki paikallislehden juttuun mutta mieti nyt rauhassa että lähdetkö, ainahan voit muokata postauksia ennen jutun julkasua tai poistella :) PS. just kivalta näyttää otsis ylhäällä!

    VastaaPoista
  20. Joo kannatan! loistavaa et sulla on tollanen mahdollisuus:)

    VastaaPoista
  21. mietippä asiaa niin että ehkä ne saa suhun uuden kuvan sen lehtijutu kautta ;)? mun mielestä oot paljo aikuismaisempi ja kauniimpi ILMAN otsista. ja sulla on ollu se aina :D

    VastaaPoista
  22. Sultahan löyty tosi nätit kasvot sieltä hiusten alta piilosta! Jotenkin näytät aikuisemmaltakin noin :)

    VastaaPoista
  23. Ihan superkaunis kuva susta, sulle just sopii otsis tollain ylös vaikka on se sillain normaalistikin hyvä :) toivottavasti asuntoasiat ja muutkin on alkanu sujuun! Jos vielä kavereita kaipaat nii mä oon ainakin vapaaehtonen sitten kun kohta muutan helsinkiin! :D

    VastaaPoista
  24. ex-iisalmelaisena, voisin sanoa, että älä suostu :D Tietenkin tee kuinka itse haluat, mutta helposti saattaisi tulla semmoinen "pyrkyrin" leima. Sillä iisalmen sanomathan on niin pieni kuppanen lehti, että ne vääntää tikusta asiaa :D
    En siis sano, että blogisi olisi turha asia tai uutinen, mutta saattaisi tulla semmoinen kuva, että haet tarkoituksella "julkisuutta". Plus mä en ainakaan kestäis jos exän/poikakaverin vanhemmat kyyläis mun blogia (jos minulla sellainen siis oli) :D

    VastaaPoista
  25. Tukattomuuskin passaa sulle ! :-)

    Mä en tiedä suostuisinko ite, mutta niin..toisaalta ihan mahtava juttu ja sitten saisit "taakan" harteilta pois kun ei tarttis miettiä sitä että mitä jos joku saa tietää.

    Tää jatkuu vielä. :D Noi housut on niin mahtavat! Hennesillä oli alejen alussa vastaavanlaisia 10e hintaan ja harmittaa NIIN PALJON etten ostanu niitä. Millään en voi kolmeakymppiä maksaa niistä, kun tiedostan että oisin voinu kympillä saada. Pelleä, mutten voi sille mitään. :D

    VastaaPoista
  26. Tee vaan se juttu, jos haluut oikeesti tehdä sen. Ei kannata miettiä, että mitä muut ajattelee. Ite ainaki tykkään sun blogistas tosi paljon ja monet uudet ihmiset saattaa myös sen lehtijutun myötä sitten tykästyy siihen myös. :)

    Just kivalta näyttää muutes kun sun otsis on tollee ylhäällä.

    VastaaPoista
  27. :) Suostu siihen juttuun! Sä oot ainut iisalmelainen bloggaaja, joka oikeesti tietää mitä tekee ja jonka blogissa on jotain ideaaki.

    VastaaPoista
  28. nätti oot vaikka otsis onki noin ylhäällä! mutta voithan leikata suoran otsiksen, silleen että kulmakarvat peittyy :)

    VastaaPoista
  29. ehdottomasti suostut, harvemmin nuuin hienoja tilaisuuksia tulee!:-))

    VastaaPoista
  30. kannattaa suostua, eikä välittää muiden mielipiteistä! vaikka IS onki tosi pieni lehti, nii eihä sitä ikinä voi tietää mitä siitä jutusta vois seurata:) eikä sit tarvii jäädä harmittelemaan, eihä sitä nii usein lehteen pääse kuitenkaan:D

    VastaaPoista
  31. noi hiukset on tosi kivat noin!! näytät jotenki vanhemmalt :-) useemmin vaan hiukset noin!

    VastaaPoista