13.8.2012

pika

Espoossa ollaan, tuntuu niin oudolta majailla jonkun toisen kodissa kolme viikkoo:D Ei ainakaan helpota koti-ikävää ku eilinenki päivä meni melkein kokonaan itkiessä. Luulis et viimesenä iltana haluu lähtee baariin juhlii mut ei ku mä halusin olla kotona irinan kanssa vielä niin pitkään ku voin. Vaikeinta oikeesti koko muutossa on siitä erossa oleminen, irina on kuitenki nukkunu kolmen vuoden ajan joka yö mun vieressä ja se muutenki oli aina mun huoneessa ja kokoajan mun kanssa. Nonii ja nyt alkaa taas itkettää ku ees kirjotan tätä.
Vikat baareilut tuli suoritettua onneks kuitenki keskiviikkona tosiaan tiinan kanssa joka tuli joensuusta käymään. Se yllätty positiivisesti iisalmen yöelämästä ja niin yllätyin kyllä mäki ku en oo tainnu ennen käydä ainakaan kunnolla keskiviikkona baarissa:D Illan aikana tuli mm. todettua että shotit ei sovi mulle yhtään ja muita yhtä tärkeitä huomioita tuli muutenki tehtyä. Ja pliis älkää sanoko noista hiuksista mitään, tiiän et ne näyttää järkyiltä ja hoidan ne kuntoon heti huomenna.

Eilen kävin kajaanissa kattoo roopen valaa. Luulin et se on perjantaina ku roope aiemmin viikolla luuli itekki niin:D Se vielä ei tajunnu kertoo mulle et se onki lauantaina, onneks sain kuitenki tietää mut tosin vasta kuuden aikaan aamulla perjantaina haha. En bongannu roopee tuolta ite valasta mut sit ku oli ohikulkumarssi nii siellähän se meni.

Eilen olin tosiaan herkissä tunnelmissa ja en tiiä helpottiko asiaa yhtään se et irina nuoli kaikki kyyneleet mun naamasta. Mun oma pikku vauva <3 p="p">

Äsken piti napata kuva mun tavaramäärästä ennen ku aloin purkaa noita. Tossa on siis tosiaan kolmen viikon kamat ja ei en osannu karsia yhtään:D Onneks kuvakulma on sentään sellanen ettei näytä niin paljolta... Ehkä.

Nyt mä kattelen täällä olympialaisten lopetusjuhlaa ja kohta ajattelin mennä vielä kylpyammeeseen lilluu. Jännittää ihan sikana huominen koulupäivä, mua niin pelottaa etten saa koulusta tai helsingistä ylipäätään ketään kavereita ku oon ite niin ujo. Jospa tää tästä! Palaillaan sitten huomenissa asukuvien ja kuulumisten kanssa, tuli jo bongattua et tossa parvekkeella saa aika hyvin asukuvat otettua:D

21 kommenttia:

  1. Kyllä itelläki varmaan tulee ikävä omia koiria ku tulee aika muuttaa omaan kotiin..:/ Mutta olen kyllä ihan varma että saat uusia kavereita stadista ja sopeudut sinne, yrität vaan itsekin tulla vähän kuoresta ulos niin kyllä kaikki lähtee toimimaan!:)

    VastaaPoista
  2. Tää ei nyt liity, mut mitä pohjameikkejä käytät kun sun iho näyttää niin siistiltä tossa kuvassa? :-)

    VastaaPoista
  3. Höpönlöpön, hienosti se eka päivä menee!
    Itte alotan tänään Roihuvuoressa vaatetusalan opinnot ja samaa täällä jännitetään, että entä jos sieltä ei löydy yhteistä säveltä muitten kanssa.

    VastaaPoista
  4. Kyl sää tuut uusia kavereita saamaan aivan varmasti! :) Ja ne kaverit saattaa vaihtuakin moneen kertaan.. :D Mut oikein mukavaa koulunalkua. Mulla lähtee huomenna vika vuosi lähihoitaja opiskeluita käyntiin. :>

    VastaaPoista
  5. Lohdutus,kyllä se ikävä helpottaa melko nopeesti :) Itse olen todella eläinrakas, ja suretti nin paljon jättää 2 rakasta kissaa vanhemmille kun muutin pois. Aluksi niitä tietysti mietti joka päivä ja soittelin äidin kanssa päivittäin mitä niille kuuluu yms.. Noin kahden viikon päästä tajusin yllätten, että en enää mieti kissoja koko ajan ja tuli vähän huono omatunto. Nopeasti kuitenkin tottui ja vkl sai sitten aina nähdä kissat eikä ne minua olleet unohtaneet kuten pelkäsin :) Tsemppiä kouluun!

    VastaaPoista
  6. kyllä niitä kavereita löytyy, kun on vaan avoimin mielin:)

    VastaaPoista
  7. oieei, kamalaa varmasti tulee olemaan Irinasta erossa oleminen.. Kyllä siihen varmasti kuitenkin tottuu.

    Itelläni ei oo nyt mitään opiskeluja kun en hakenukaan mihinkään. Töitä vaan teen ja mietiskelen että minnes sitä lähtis opiskelemaan. :)

    Tää blogi on ehdottomasti yks mun lemppareista!

    VastaaPoista
  8. Kiva blogi, liityin lukijaksi:)

    VastaaPoista
  9. Mihin kouluun siis meet? ihan varmasti saat kavereita, samassa koulussa tutustuu helposti! :)

    VastaaPoista
  10. ansq: käytän lumenen heleyttävää voidetta puuterin alla:) sitte tietty valokynää esim nenän varteen ja sit aurinkopuuteria

    anonyymi: laajasalon opistoon:)

    VastaaPoista
  11. muistan itekki ku muutin turun suunnalta helsinkii koulu peräs ja se oli iha kamalaa :---D ja saat varman kavereita!
    ps. bongasin sut tänää töölössä ja olin ensi sillee wtf ku mietin kuka toi noin tutun näköne tyttö on ja sit tajusin et se olit sä :--)

    VastaaPoista
  12. Pystyn niin eläytymää sun tän hetkisiin tunnelmiin. Ite muutin just toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja tää ilta on menny aika hyvin itkiessä silmiä päästä, on vaa nii ikävä kavereita ja perhettä ja kotia ja ihan kaikkea:D Ehkä se tästä, vaikkei nyt siltä ihan tunnukkaa:)
    Mutta, onnea sulle opiskeluihin ja toivottavasti viihdyt!

    VastaaPoista
  13. Mä olin jokunen vuosi sitten ihan samassa tilanteessa, muutin monen sadan kilometrin päästä pääkaupunkiseudulle ja poikaystävä oli just silloin intissä. Muistan kyllä sen ikävän ja yksinäisyydentunteen mikä alussa vaivasi, varsinkin iltaisin! Mut sit kun sain oman kämpän (tai no soluhuoneen) niin se olo vähän helpoitti kun sai tuttuja asioita ympärilleen. Usko pois, ei se vaikeemmaksi ainakaan voi muuttua kuin mitä alussa on! :D Onko Roope tulossa pian sinne viikonlopuksi, ettet ihan yksin joudu 3 viikkoa hengailemaan? :)

    VastaaPoista
  14. anonyymi: joo se tulee ei ens vaan seuraavana viikonloppuna:) mä ite meen varmaan tänä viikonloppuna käymään kotona ettei tarvii yksin napottaa tääl ku en tunne kuitenkaa ketään täältä

    VastaaPoista
  15. haha asun muutaman kilometrin päässä laajasalon opistosta ja mun pari tuttuaki opiskelee siellä :pp
    oli pakko ilmottaa :DD

    VastaaPoista
  16. haluutko sanoo missä päin espoota asut? mä asun myöskin täällä niin mietin että ollaankohan samalla suunnalla :-)

    VastaaPoista
  17. Oon ajatellu tilata forever21sta vaatteita ja kun sinä oot monta kertaa (kai) tilannu, niin mitä mieltä oot miten koot menee, että onko s koko miten pieni ja mitä sinä yleensä tilaat paidoissa esim.?

    VastaaPoista
  18. anonyymi: kyllä ne koot vastaa mun mielestä aika hyvin:) mä tilaan s-kokoo

    VastaaPoista
  19. Itselläkin syksylla muutto edessä ihan ekaan omaan kotiin. Hui. Ja uskon kyllä että kavereita löytyy. Opistomeiningeissä on yleensä niin tiivis tunnelma ja tosi samanhenkistä porukkaa! Itsekin kävin Kymenlaakson Opiston valokuvauslinjan pari syksyä sitten. :)

    VastaaPoista
  20. Deploying a quality website facilitates in developing a good impression over the visitors across the globe. how to unlock the mobile. Tu target son profesionales. install vpn windows 98

    VastaaPoista