9.8.2012

summer summer summer

Tilanne on nyt sellanen että mulla on täällä täys muuttopakkaaminen käynnissä. Sunnuntaina lähen kohti helsinkiä, tai no tarkemmin sanottuna kohti espoota jossa asustan todennäkösesti seuraavat kolme viikkoo sukulaisen tyhjässä kämpässä. Oli hiukan vaikeeta pakata vaatteet kolmelle viikolle eteenpäin, ei riittäny edes yks iso matkalaukku:D Laitoin hesariin ilmotuksen asunnon etsinnästä ja sainki kolme asuntotarjousta. Käyn ens viikolla kattoo ne läpi, kuulosti kyllä kaikki tosi hyvältä. Mun pitää nyt siis pakata kaikki muuki valmiiks ku porukat tulee sitten vaan muuttokuorman kanssa perästä sillon kolmen viikon päästä.

Ainiin ja mitä hiuksiin tulee niin en oo saanu yhtään (!) tarjousta keltään kampaajalta, eli ikävä kyllä joudun varmaan taituroimaan ite oman tukkani kanssa:D No pitää nyt ootella vielä päivä jos joku edes innostuis, muuten päädyn varmaan värjää kokonaan takasi tummaks ja ehkä kevennän otsiksia vähän jos osaan. Harmi kyllä jos en pääse kampaajan käsittelyyn!

Mulla ei oo oikein kuvia viime päiviltä mut lauantai meni olevinaan läksiäisiä juhliessa. En ollu nähny viikkoon irinaa nii baarin sijaan suuntasin kotiin heti ku kuulin et porukat tulee että pääsin pussailee tota mun vauvelia. Olin rupeemassa nukkuu mut sit pitiki lähtee baariin hakee roopee, olin tosi söpösti (not) hiukset nutturalla ja päällä oli ekat vaatteet mitä käteen sattu (leggarit). Onneks ei tarvinnu kauaa värjötellä siellä sen näkösenä. Pääsin tällä viikolla näkee pitkästä aikaa tiinaa jonka kanssa oltiin bestiksiä joskus ala-asteella, ihan samanlaisia ollaan ilmeisesti vieläkin ku parin siiderin jälkeen matka kävi kiertää iisalmen leikkipuistoja..... Eilen puolestaan näytin tiinalle vähän yöelämää ja se yllätty positiivisesti:D Ei oltu nähty siis moneen vuoteen, soiteltu vaan sillon tällön jne. Tiina pelkäs että musta on tullu kauhee diiva koska näytin kuulemma kuvien perusteella sellaselta haha. No onneks sille tuli helpotuksena että samanlainen sekopää mä oon ku ennenki, ei se ulkonäkö kaikkee kerro.

Koska kuvia ei oo nii ajattelin vähän koota menneen kesän asuja kollaaseihin.
Löytyykö lempparia?

Mulla tosiaan pukkaa vähän kiirettä nyt tän muuton sun muun kanssa, huomenna olis kans roopen vala kajaanissa. Mut ens viikolla palaillaan sitten toivottavasti normaaliin postaustahtiin, katotaan nyt kerkeenkö postata heti sunnuntaina vai meneekö maanantaille:) Meikä jättää savon taakse ja suuntaa vihdoin kohti helsinkiä!

33 kommenttia:

  1. hirveesti kioja asuja! ehkä nyt ekana nousee lemppariks toi mis sulla oranssi paita ja toi sulkakoru :)

    VastaaPoista
  2. Heii mäkin muistan vielä sen Tiinan ala-asteelta, vaikka en ollukaan sen kavereita:D Mut musta toi eka on ehkä kivoin asu! Ja onnee kämpän ettimisen kaa:)

    VastaaPoista
  3. 11. ja 17. on lemppariasut!
    Toivottavasti löytyy kämppä pian :)

    VastaaPoista
  4. toivottavasti viihdyt täällä helsingissä! :-)

    VastaaPoista
  5. 8. elokuuta 2012 14.25
    Blogger Minka sanoi...

    mä asun vantaalla ja mielelläni laittaisin hiukses uuteen uskoon! laita spostia naeh_@luukku.com!
    --

    mikä tää on jos ei tarjous?

    VastaaPoista
  6. anonyymi: oho jäi näköjään huomaamatta:) mut idea oli joka tapauksessa se et halukkaat voi laittaa mulle sähköpostii, ei toisinpäin

    VastaaPoista
  7. onhan sulle tullu yks hiusten laitto tarjous:

    "mä asun vantaalla ja mielelläni laittaisin hiukses uuteen uskoon! laita spostia naeh_@luukku.com!"

    VastaaPoista
  8. senja kirjoitti...
    anonyymi: oho jäi näköjään huomaamatta:) mut idea oli joka tapauksessa se et halukkaat voi laittaa mulle sähköpostii, ei toisinpäin

    Ei huhhuh, kun kerta joku ilmaseks sulle letin tarjoutuu laittaa kuosiin niin on vaikeeta pistää itte s-postia :D Vaikutat todella nenäkkäältä..

    VastaaPoista
  9. anonyymi: en mä oo sanonu etten vois laittaa, sanoin vaa et idea oli et mulle laitetaan:) tottakai jos joku tarjoutuu nii otan vastaan tarjouksen

    VastaaPoista
  10. missä päin espoota tää sun sukulaisen kämppä on? terv. utelias espoolainen :D niin ja kolmas asu on lemppari!

    VastaaPoista
  11. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  12. 17. asu on mun lemppari!:) Mistä toi liivi on?:)

    VastaaPoista
  13. Lemppareita ehdottomasti 3. ja 11.!! Saattaa johtua pienestä ihastuksesta tuohon hameeseen :--)

    VastaaPoista
  14. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  15. Hupsistarallaa hehheh, kommentoin sit ennenku luin edellisen postauksen.. Tässä postauksessa kuulostit vaan jotenki melko nenäkkäältä, edellinen oli paljo järkevämmän olonen. Älä julkase tota "miks et mee kampaajalle", kiitos.

    VastaaPoista
  16. Hiusmalliksi?

    http://www.schwarzkopf-finland.fi/tule-hiusmalliksi-5-400-1.php

    http://www.goldwell.fi/ota_yhteytta/hae_hiusmalliksi/

    VastaaPoista
  17. 11,14,20.. kaikki asut toosi kivoja :)

    VastaaPoista
  18. Tervetuloa tänne Helsinkiin! :) Onnea syksyyn ja koulunalkuun, sekä elämään yleensäkin!

    Sellainen postaus olisi kiva, missä kertoisit miten selätät mahdollisen vaatekriisin. Tai kuvailisit miten valitset päivän asun?

    VastaaPoista
  19. ihana oli tuo kolmas asukokonaisuus! just ku hiukset kiinni ja muutenki täydellinen!:)

    VastaaPoista
  20. anonyymi: mun vaatteitten valitseminen tapahtuu ihan vaan sillä et päässä keksin jotain, ei sen kummempaa:) kiitti paljon!

    VastaaPoista
  21. 19. Ja 17. on mielettömiä! (8

    VastaaPoista
  22. 19. Ja 17. on mielettömiä! (8

    VastaaPoista
  23. 17 ! Toi hame on niin ihana :)

    VastaaPoista
  24. Tsemppiä Helsinkiin! Uskon että tuut pärjäämään oikein hyvin ja oot varmasti mielettömän onnellinen siellä. :)

    VastaaPoista
  25. ois kiva jos tekisit valasta postauksen :) oli aika paljon porukkaaa :D

    VastaaPoista
  26. en ymmärrä miksi jotkut on arvostellu sun tukkaa! koska se on ihan mielettömän hieno eikä kaipaa mitään leikkuuta ja arvostan että jaksat aina laittaa sitä!:)

    VastaaPoista
  27. ehodottomia suosikkejä on 1,4, 13 ja 14. 13 on just niin sulle sopiva asu :D sellanen rento ja ei oo yritetty liikaa! i like it a lot :)

    mutta oon niin järjettömän kateellinen sun helsinkiin muutostas! ite asun kans aika pienessä kaupungissa ja vituttaa tää touhu täällä aika paljon. hain yhteishaussa 4:lle eri paikkakunnalle, myös tänne missä asun nykyisin. no, enköhän sitte tänne päässy! tosi ilonen oon opiskelupaikasta, mutta tää pienen paikan kirous... mä haluun toivottaa sulle mitä mahtavinta uuden elämän alkua! eläkä sitte tyri sitä:D

    VastaaPoista
  28. sulla on iha kiva blogi:) luen sitä iha päivittän, mut mua härihtee sun etuhiukset ne on iha järkyt...! muute oot kyllä tosi nätti;)

    VastaaPoista
  29. Hei miten oot ton kollaasin tehny? Että millä ohjelma vai mitenkä? :) Tykkään kovasti 9 kuvan asusta.

    VastaaPoista
  30. anonyymi: picasalla oon tehny:)

    kiitti paljon kommenteista kaikki<3

    VastaaPoista