7.8.2012

the craziest idea ever

Sain sen verran täystyrmäyksen tosta uudesta tukasta että sain päähäni ehkä tyhmän idean mut ajattelin nyt kuitenki ilmottaa teille tästä ideasta:D Koska mun hiukset ylipäätään tuntuu herättävän mielipiteitä, niin ajattelin että mä voisin antaa jollekkin kampaajalle melkeinpä täysin vapaat kädet mun tukan suhteen. Väri, malli ja mitä näitä nyt on. Joku halukas sais siis tehdä mun tukasta erilaisen, mut siis tottakai kampaaja pitää olla kyseessä ku en mä nyt ihan kenen tahansa käsiin tukkaani laske. Tässä on vaan se mutta että make over pitäis tehdä ilmaseks, tottakai vastineeks tulee näkyvyyttä mun blogissa mut koska mun rahatilanne on nyt niin huono niin mulla ei oo varaa tehdä mun hiuksille juuri mitään just nyt ainakaan kampaajalla.

Jos joku kampaaja siis olis kiinnostunu tekee make overin mun hiuksille, nii eiku sähköpostia tulemaan! Muutan sunnuntaina helsinkiin joten kampaajan pitäis olla vissiin sitten sieltä päin:)

En tiiä innostuuko nyt kukaan tästä mut musta tää vaikuttaa oikein mainiolta (ja tyhmältä) idealta:D

17 kommenttia:

  1. Kuulostaa tosi hauskalle operaatiolle. Toivottavasti onnistuu ja tulee hyvää jälkeä! (:

    VastaaPoista
  2. ....se on craziest eikä graziest

    VastaaPoista
  3. anonyymi: haha ei oo totta et mokasin ton taas:D ja mä viel mietin et tulikohan ton z paikalle c vai että mikä se kohta on missä aina mokaan. en vaan opi!

    VastaaPoista
  4. mee jonnekkin kampaamo kouluun kyselemään, siellä usein opiskelijat tekee ilmasiks :D

    VastaaPoista
  5. aa harmi et asun lähempänä turkua kun helsinkiä, olisit tullu mun käsittelyyn ;)

    VastaaPoista
  6. sä välität ihan liikaa muiden mielipiteistä. entä sitten jos sait täystyrmäyksen uudesta tukastasi? jos se on susta hieno niin mitä väliä vaikka muut sitä vihaisi?

    VastaaPoista
  7. anonyymi: en oo tyytyväinen tähän tukkaan nyt, olisin halunnu vähä erilaisen lopputuloksen tosta liukuväristä:) ja mulla on kuitenki ollu mooonta vuotta suunnilleen sama hiustyyli nii tottakai mä kaipaan vaihtelua ja ku en ite oikein tiiä mitä tälle tukalle tekisin nii apu on kyllä tarpeen:)

    VastaaPoista
  8. mä asun vantaalla ja mielelläni laittaisin hiukses uuteen uskoon! laita spostia naeh_@luukku.com!

    VastaaPoista
  9. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  10. Varmasti tosi hyvä idea! Suosittelen tosin käymään kampaajalla ihan suosiolla täällä ihanassa Savossa, koska pääkaupunkiseudun kampaajareissut kustantaa (kuulemma!:D) reilusti yli 100 €, vaikka kyseessä olisi perus latvojen leikkaus ja värjäys..

    VastaaPoista
  11. Mää kävin pätkäsemässä omat hiukset parturi-kampaamo koulussa joskus vuos sitten. Tuli tosi hyvää jälkeä ja aivan ihanat erikoiset hiukset ! Mää annoin vapaat kädet niin leikkauksen kun värinkin suhteen, ja tosiaan oli ilmanen kun koululla oli sellanen tehtävä että suuri muodonmuutos hiuksille (-:

    VastaaPoista
  12. Helsingissä tapanilassa on sellanen kun kampaamo nina! Siellä on edulliset hinnat että muotoon leikkaus on n.30€ pitkiltä hiuksilta...ett jos et löyä mistää ilmasiks nii toi on edullinen vaihtoehto:)

    VastaaPoista
  13. Kämppä tais siis löytyä,jos kohta jo muutat :) ? Mäki muutan sunnuntaina heh :D

    VastaaPoista
  14. Hitto ku en oo kampaaja. Voin kyllä silti yrittää...:D kjehe

    VastaaPoista
  15. Itse oon myös miettiny, josko antais kampaajalle täysin vapaat kädet, mutta ei oo rohkeus koskaan riittänyt eikä löytyny sopivaa kampaajaakaan.. Mutta hyvä idea, jos kaipaa vaihtelua!

    Hui, mikäs Helsinkiin vetää? Esittelethän uuden kotisi jossain vaiheessa ? :)

    VastaaPoista