15.9.2012

crazy friday

Tällä kertaa tais kerranki mennä toi crazy-sanan kirjotusasu oikein?:D No mutta joo eilen oli aikas huippu päivä ja koska kiirettä piti nii en kerenny räpsii asukuvii ku iha nopeesti. Hassuu miten hyvän vastaanoton mun otsikset sai, ku omasta mielestäni näytän paljon nuoremmalta suorilla otsiksilla ja ennen kaikkee ne tekee mun kasvot pyöreemmän näkösiks. Mut ei voi muuta ku kiittää teitä kaikkia, ihanaa oli ku tuli niin paljon kommentteja:)

Meillä oli eilen luokan saunailta, olin aluks vähä kahden vaiheilla et lähdenkö vai en. Onneks sit kuitenki lähdin:) Oli ihan pirun kylmä ilma ja tiedossa oli ulkona nuotion ääressä istumista nii päälle valikoitu villapaita. Ei ehkä mikään paras valinta ku matka jatku baariin. Muut joi ihan hillitysti mut mulla ja saijalla tais mennä vähän överiks, viihdyttiinki sitte melkein pilkkuun asti baarissa. Oli ihan sika kuuma tanssii villapaita päällä, never again! Mä lähdin sitte jossai vaiheessa harhailee töölöstä kamppia kohti ja tietty lähdin väärään suuntaan kävelee. Sit joku tummaihonen mies tuli ahistelee mua ja piti kokoajan mun kädestä kii ja lässytti et miten hyvin puhun englantii jne. Mun ääni oli taas kadonnu ja siihen päälle vielä hikka et joo hirveesti mä sille sitä englantia puhuinki:D Oli aika ahistavaa kävellä ku se mies lähenteli kokoajan ja houkutteli mua sen hotellii. Sit onneks joku vastaantulija tajus tilanteen ja vissii anto ihan oman käden kautta opetuksen sille miehelle. Aika sekopäistä meininkiä ja tajusin vasta aamulla et sehä ois voinu vaikka raiskata mut. Koska navigaattori näytti et kamppiin on kaks kilometriä, oli niin pirun kylmä tuuli ja ahistelijoita vielä liikenteessä nii tyydyin sitte ottaa taksin kotii. Kallis ratkasu mut turvallisuus ennen kaikkee vissii.

Tässä olis nyt eilisen päivän asua, illalla oli tosiaa eri vaatteet päällä.
Tänään mulla oli ylläripylläri melko jäätävä krapula ja koska selvisin eilen kotii vasta neljän aikaa nii nukuin sit johonki kahteen asti. Jääkaappi ammotti taas tyhjyyttään nii vedin vaa likaset hiukset nutturalle ja korjailin vähän meikkiä ja lähdin kauppaa. Just mietin et kiva ku voi lähtee sen näkösenä kauppaa ku kukaa ei tunne mua täällä. Sitte tietty bussipysäkillä minea bongas mut ja tuli juttelee:D Oli tosi kivaa jutella, terkkuja vaan minealle! Muutki saa tulla iha koska tahansa vetää hihasta ja juttelee:)

Meinasin eka et lähen tänäänki juhlii mut taitaa kylpyamme houkutella tällä kertaa vähä enemmän. Mietin et jos jaksan vaa herätä aamulla nii lähen valtterissa käymää. Siks kaipaisinki teiltä vähä vinkkejä et monen aikaan paikalle kannattaa mennä?:)

18 kommenttia:

  1. valtteri aukee virallisesti yhdeksältä, mutta myyjät ja sitä mukaan kyllä ostajatki alkaa mennä jo kahdeksan jälkeen. ihan hyvin oon kyllä löytöjä tehnyt muöhemminki!

    VastaaPoista
  2. Hei mitä huulipunamerkkiä ja -sävyä toi on mitä sä käytät? Aina näkee kaikkia ihania mut sit kun menee meikkiosastolle kattelee puikkoja ni ei tuu yhtään mitään :D

    -Tuuli

    VastaaPoista
  3. tuuli: kyseessä on tää huulipuna http://www.yves-rocher.fi/control/meikit/huulipuna/kosteuttava-huulipuna/?cmSrc=Category sävyssä punanen:) tuol on eriksee kans punanen omena mut toi on pelkästään punanen sävynimeltää

    VastaaPoista
  4. Uudet hiukset on superihanat ja paljon paremmat kuin entiset, näytät tyylikkäämmältä:) T. toinen tummahiuksinen suorilla etuhiuksilla

    VastaaPoista
  5. Tosi kivat hiukset nyt! Tosin olen edelleen sitä mieltä, että hiukset ylhäällä sopii paremmin.:)

    Millä muuten yleensä kiharrat hiuksesi?

    VastaaPoista
  6. Valtteriin kannattaa lähtee jo sillee, että on puol 8 viimeistää paikalla. Sillo ehtii kattoo parhaat jutut sielt ! Mut toi aikasin herääminen on kyl sen arvosta jos löytää jotain :)

    VastaaPoista
  7. noi sun hiukset on aivan ihanat!!! hirvee hinku iteki päästä kampaajalle et sais näihin hiuksiin jotain tolkkua!:D

    VastaaPoista
  8. Melkein väittäisin päinvastoin että näytät just aikuisemmalta ja kasvot kapeammilta noilla hiuksilla :)

    VastaaPoista
  9. Oon ite käyny yhden kerran valtterissa, ja eksymisen vuoksi olin siellä vasta noin klo 14. Voin sanoo etten löytäny yhtään mitään ja myyjät oli lähössä jo pois. Mene aamulla. :D

    VastaaPoista
  10. Aamulla ehdottomasti Valtteriin! Itsekin olen menossa huomenna kasin aikaan :)

    VastaaPoista
  11. onneks en sentään pelästyttänyt sua, kun randomisti tulin vaan juttelemaan... enpä jäänyt paljoa miettimään siihen sitten enää moikkaanko vai en :D

    VastaaPoista
  12. Joo mun mielestä näytät kans vanhemmalta ton otsatukan kaa :) Ja ei kyllä pyöristä yhtään sun kasvojas, sopii sulle niin täydellisen hyvin noi hiukset!

    VastaaPoista
  13. Hiukset sopii tosi hyvin!:)

    VastaaPoista
  14. voi kuulostaa siltä et alkaa helsinki elämä jo maistumaan! kyl se siitä:)

    VastaaPoista
  15. hyi vähän kauhee toi ahistelujuttu, sulle ois voinu käydä vaikka mitä! ja tosi paljon tekee susta pirteemmän näkösen noi suorat etuhiukset:-)

    VastaaPoista
  16. http://www.vuokraovi.com/vuokraovi/kohde/vuokra-asunto/kerrostalo/Punavuori/Helsinki/Yksio/338654?id=289615&entryPoint=fromSearch&rentalIndex=10&searchIdentifier=1229888072

    en tiiä ootko jo huoman ton kämpän mut ois meinaan aika perfect teille :)

    VastaaPoista
  17. Hui ku säikähdin tota ahdistelujuttuu..ite kans liikuin kauheessa kännissä viikonloppuna keskustassa, vaikkei yleensä oo tapana lähtee yksin baarista pois :D tiedä sitte mikä järki oli olla ilmottamatta kavereille et lähen pois. Mut hyvä ku ei käyny mitää vakavampaa, itekki törmäsin onneks ihan toiseen kaveriin sitte, yksin en ois varmaa selvinny ku ei koskaa tiiä ketä tuolla liikkuu. p.s Noi hiukset on just kivat! :)

    VastaaPoista
  18. Hahhaa i feel you! Ja mä ajattelin kärsiväni kun olin viime viikonloppuna baarissa pitkillä housuilla...

    VastaaPoista