17.9.2012

felt the jones in my bones when you were touching me

Niinku arvata saattaa enhä mä jaksanu eilen herätä sinne valtterille vaan nukuin sitte kolmeen asti. No ens kerralla parempi onni, ehkä. Eilinen meni muutenki aika koomaillessa, tosin selvisin vihdoin lenkille ekaa kertaa täällä ollessani. Illalla sit käviki nii et lähdin saijan ja sen kaverin kaa baariin. Päädyttii jostai ihmeen syystä tigeriin, oli aika huono valinta:D Ihan sika kallis paikka nii ei tullu juotua ku yks shotti. Muutenki vika bussi lähti 00.45 nii piti joutuu siihen. Nukkumaanmeno veny sit vähän liikaaki ja takana onki neljän tunnin yöunet. Silti jaksoin herätä kouluun, hyvä minä! Päikkäreitten jälkee lähdin asuntonäyttöö ja olin iha hukassa, onneks siellä oli toinenki tyttö oottamassa näytön alkua. Saatiinki sit ootella puol tuntia mikä meni kuitenki nopeesti jutellessa, selvis et mä en oo ainoo jolla asuntotilanne on poikkeuksellisen hankala:D Sit ku ketää ei alkanu näkyy nii mentii vaa suoraa pimputtaa ovikelloo ja asunnon nykynen vuokralainen näytti asuntoo meille ja soitettii sit sille vuokranantajalle joka oli kyllä ollu paikalla mut ei ollu kai huomannu meitä tai jotai. Asunto vaikutti kuitenki täydelliseltä ja laitoin hakemuksen menee, nyt vaa toivotaan parasta. Huomenna olis peräti kolme asuntonäyttöö nii jospa mä nyt jonkun asunnon onnistuisin saamaa.

Yllä siis tän päivän asuu kera jäätävien silmäpussien. Hame on ebaysta, liivi zarasta ja koru forever21:ltä.

Mitä tykkäätte asusta?

9 kommenttia:

  1. Eiks sulla oo ikinä kylmä, kun tuntuu, et sulla on aina tosi vähän vaatetta päällä? Asut on siis kivoja kuitenkin:)

    VastaaPoista
  2. kukaan ei olekkaan maininnut asiasta, ettet todellakaan ole AINOA asunnonhakija pk-seudulla.....HERÄÄ

    VastaaPoista
  3. kiva asu! ja jos oot ens viikolla menossa valtteriin, ni mä voin tulla sun kaa! :)

    VastaaPoista
  4. olitko siis sunnuntaina tigerissä? sielt saa niitä mukeja joilla hanat on tosiaan 1e eli ei oo kyllä kallista, kaikki muut juomat sit toki on :P

    VastaaPoista
  5. anonyymi: taas tää joka syksy/talvi/kevät kysymys:D mutta joo ei oo kylmä ja käytän kyllä takkia

    anonyymi: oonko väittäny etten tiedä?:) tottakai kaikilla asunnottomilla on vaikee tilanne ja ihmisillä on eri tilanteita, mä tapasin nyt ihmisen jolla oli melkein yhtä hankala tilanne ku mulla. en väitä et ei olis ihmisii joilla voi olla vielä vaikeempi tilanne, lueppas nyt vähän tarkempaan näitä mun viime aikojen postauksia niin ymmärrät mitä mä tarkotan. ei aina tarvii tarttuu johonki juttuun ja keksii jotain negatiivista kommentoitavaa:)

    jade: en kerkee nyt ainakaa muutamaan viikkoon mennä, joskus sitte:)

    anonyymi: joo mut kuulin tosta vasta jälkikätee:)

    VastaaPoista
  6. Toivottavasti tosiaan saisit jostain sen kämpän, mä pdiän sulle peukkuja! :) Kiva asu, ihana toi liivi ja wau mikä koru. Onks toi se yks vanha liivi mitä sulla on ollu useemminki käytössä? Meinaan jos on uus niin ryntään heti huomenna bussilla stadiin ja lähimpään zara liikkeeseen ostamaan sen....

    VastaaPoista
  7. hanna: toi on se minkä ostin portugalin zarasta keväällä:) kiitti!

    VastaaPoista
  8. http://kuvake.net/user/%5Ehanzu Tommonen löyty :/

    VastaaPoista