25.9.2012

I know that for the good of life there's a price we all gotta pay

Moikka! Jee eli tosiaan jos joku missas edelliseen postaukseen lisätyn jutun, nii me tosiaan saatiin vihdoin kämppä! Just se pihlajiston kämppä mitä kävin eilen kattoo. Jotenki nii uskomatonta ku huomasin ilmotuksen siitä kämpästä vasta vähä ennen ku rupesin nukkuu, aatella jos en ois huomannu. Sitte meinas jo vähä kärsivällisyyski mennä ku olin näytössä puol tuntii liian aikasin ja meinasin kuolla kylmyyteen. Tais sitten olla vaivan arvosta:D En tiiä toimiko freessimpi tyyli niin vaatteissa ku hiuksissaki, tosiaa tätä ennen mulla ei ollu ees farkkuja käytettävissä. Kello oli vissii jotai kuuden jälkee ku mun puhelin soi ja sit ku oli ihan ihme numero kyseessä nii tottakai tuli mieleen heti et oiskohan tärpänny jonkun kämpän kanssa. Sit ku selvis et saatiin se asunto nii menin tietty ihan sekasin.

Muutto olis eessä maanantaina, eli viikonloppu menee vissiin ikeaa ja muita huonekaluliikkeitä kierrellen. Kämppä ei tuu heti olee valmis ku siinä kestää et sinne tulee hankittuu kaikkee, esim yks hylly tehdään iskän työpaikalla nii siinä kestää vähän. Kämpässä on 32,5 neliöö eli tosi hyvin verrattuna moniin muihin kämppiin mitä oon käyny kattomassa. Nyt sitte pitäis siis mahtuu mun vaaterekkiki sinne! Sit siel on kylpyamme mitä oon toivonukki. Jos nyt joku miinus pitää keksii nii se et ei oo parveketta, mut jos siel olis nii en mä uskaltais varmaan ees käydä siellä ku se on kuitenki ylin eli seittämäs kerros. Ainii ja keskustaan siitä on joku 20min bussilla ja kouluun 40min.

Nukuin tänään ihan vahingossa puolille päiville asti. Porukat täytti mun jääkaapin viikonloppuna nii kerranki oli aamupalatarpeet, jee. Huomaa et tulee syötyä harvoin aamupalaa ku kurkutki on leikattu ihan miten sattuu:D

Yääh noi kulmakarvat... No mutta joo, tollasta pääty päälle kaupungille.

Haha irina oli mulla laukussa mukana, sai kieltämättä katseita:D No mut mä lupasin etten jätä sitä itekseen tänne, eikä me käyty ku h&m:llä ja alkossa nopsaa.

Lauantaina palloiltiin porukoitten kanssa isossa omenassa ja bongasin itelleni talvitakin. Olin just aiemmin puhunu et miten nyt pitää kerranki hankkii kunnon takki ku täällä on nii kylmät talvet ja ei voi enää lohduttautuu sillä et autolla pääsee kaikkialle:D Sitte huomasin ton takin vilassa ohikävellessä ja se oli menoo sit. Etittiin kans äitille takkia mut se päätyki ostaa lopulta farkut espritistä. Iskällä oli kivaa ku se oli vaan maksajana:D

Pakko oli räpsästä näistä sortseista kuva ku vihdoin sain nää takas käyttöön. Tilasin nää siis joskus keväällä romwelta enkä kerenny ees virallisesti käyttää näitä ku vetoketju meni rikki. Nyt noissa on kokonaan uus vetoketju mut pitää varmaan oottaa ens kesään et noi pääsee käyttöön:D

Nyt mä oottelen että mun tilaama pizza saapuis ja korkkaan skumppapullon asunnon löytymisen kunniaks. Jee!

37 kommenttia:

  1. oot kyllä niin kaunis :-) oon niin onnellinen sun puolesta kun löysit kämpän! hihi onnea sitten vaan uuteen asuntoon :)

    VastaaPoista
  2. ihana takki! paljon toi maksoi? :)

    VastaaPoista
  3. paljon takki ja mistä? just tommosta oon meinannu itekki!

    VastaaPoista
  4. Onnee kämpästä! Ihanaa, että vihdoin tärppäs :)

    Ps. katoin tänään tota ihan samaa takkia vilassa ja meinaan sen myös kotiuttaa :D

    VastaaPoista
  5. aa paljon onnee asunnosta! :) oon tosi ilonen sun puolesta

    VastaaPoista
  6. Mistä toi takki on?:)

    VastaaPoista
  7. paaljon onnea! ja tosi kiva ku oot alkanu käyttää hiuksii erilail ku yleensä :)

    VastaaPoista
  8. kiitti kaikille!<3

    takki on vilasta ja makso n. 70e:)

    VastaaPoista
  9. Huippua että vihdoin löyty kämppä, hurjasti onnea!! :) Kyllä se niin menee että ku tarpeeksi jaksaa vaan yrittää nii kyllä se yritys sitte palkitaanki jossakin välissä! :) Nyt asuntopostauksia odotellessa! :P

    VastaaPoista
  10. OIJJOIJ, mä oon niin onnellinen sun puolesta kun sait vihdoin kämpän, muakii rupes jo ärsyttää ja surettaa sun puolesta kun et millään meinannu saaha sitä kämppää D: mut kärsivällisyys palkittiin, onnee!:)

    VastaaPoista
  11. onnee oikeesti vielä tosi paljon! =) ite en ois uskaltanu muuttaa pieneltä paikkakunnalta isolle ja ravata päivästä toiseen asuntonäytöissä vielä kun poikaystävä on armeijassa ja sitä ei nää usein... huhhuh! :D nonyt se on ohi ja pääsette omaan kämppään :)

    VastaaPoista
  12. Siis sä et usko kuinka oon odottanu että tulee postaus missä lukee että saitte kämpän!!! tosi paljon onnea,toi on kivaa mutta raskasta aikaa (omaan kotiin muuttaminen) ja vielä toisella paikkakunnalla..
    Mukavia muuttohetkiä! :)

    VastaaPoista
  13. Paljon onnee kämpästä :) ihana lukee positiivistakin välillä! kyllä ne asiat siitä lähtee rullaamaan :)

    VastaaPoista
  14. Oiii! Oon seurannut koko sen ajan, kun oot ettinyt asuntoa, ja pitänyt peukkuja pystyssä;) Onneksi vihdoin tärppäs! Niin niillä asioilla on tapana järjestyä:) Onnea vielä!

    VastaaPoista
  15. hei mitkä noi farkut on ? mistä? sun perse näyttää iha älyttömän hyvälle noissa!

    VastaaPoista
  16. voi tosi paljon onnee kämpästä, ison työn kyllä oot sen eteen tehnyki! huippua että vihdoin tärppäs!:)

    VastaaPoista
  17. kiitoskiitos ihanat<3

    farkut on new lookista tilattu:)

    VastaaPoista
  18. hahah ei juma mä nauran irinalle ku se kurkkaa tuolta laukusta :DDDD ihan mahtava!

    jeee ihanaa kun saitte vihdoin kämpän <3

    VastaaPoista
  19. IHANA paita! Muistatko mist oot ostanu sen? :)

    onnee asunnon löytämisestä <3

    VastaaPoista
  20. krista: joo se on aika ihana<3 kiitti!

    emilia: lindexiltä, veikkaan et noita saattaa olla vielä myynnissä:) kiitos<3

    VastaaPoista
  21. just ostin eilen samanlaisen takin mut valkosena, eipähän tarvii tätä talvee sit jäätyä niinkun viime vuonna :) ja paljon onnea kämpästä!

    VastaaPoista
  22. Onnea! Mistä päin Jistoa sait kämpän?? :) Itekin tulee pyörittyä siellä, kun mies majailee siellä vielä toistaiseksi..

    VastaaPoista
  23. Ihan älyttömästi onnea kämpästä! Oon myöskin odottanut tätä postausta kauan ! :)

    Toivottavasti nyt elämä vähän tasottuu ja Helsingissä asuminen helpottuu!

    Oot niin rohkea kun yksin muutat tänne kaukaa! Kaikkee hyvää ja upeelta näytät, as always ;)

    VastaaPoista
  24. anonyymi: kämppä on siinä pihlajiston ostarin vieressä melkei heti, ikkunasta näkyy se rakennus missä on ainaki alepa:)

    VastaaPoista
  25. Hihii ollaan sitten "naapureita" :)

    VastaaPoista
  26. Onnee kämpästä!!! :) Pysyykö irina ihan kiltisti paikallaan tuolla laukussa? Oon koittanu meidän chihuu laittaa joskus laukkuu mut se ei oikee toimi.. :D

    VastaaPoista
  27. anonyymi: joo pysyy se, sieltä se vaan nätisti kattelee:)

    VastaaPoista
  28. JESSS!!! Ihan sairaan hienoo että kämppä löyty vihdoinki ! Ei vitsi, toi kyl piristi päivää vaikka ei omasta kämpästä kyse ookkaa :-) Onnea uutee kotii ! :)

    VastaaPoista
  29. hahah, söpö irina! :D

    VastaaPoista
  30. Itelläs on hyvä pylly<3 ! :D

    VastaaPoista
  31. Mäkin just eilen ostin tollasen takin mut punasena :) Se on ihana!

    VastaaPoista
  32. Oi vitsi onnea ihan älyttömästi!! Munkin poikaystävä just sai kämpän, sunnuntaina lähteekin edellinen alta et aika viimetipalle meni :D Mun luokse se joutuu tulee ny viikoks ja täyttää mun häkkivaraston tavaroillaa ens viikon ajaks, kunnes saa paperiasiat kuntoo ja avaimet kätee, mahtavaa! :)

    VastaaPoista
  33. https://stockmann.com/p/fi/Vila-Takki/383188?itemId=383196¨

    Onko se takki tollanen? Näyttää kyllä ihan erilaiselta kuvassa, heh.

    VastaaPoista
  34. anonyymi: joo taitaa olla just toi:)

    VastaaPoista