11.9.2012

inspiration

Kiirettä pitää ja mulla on teille paljon kerrottavaa, mut nyt ennen sitä pikku ilmoitusasia.

Elikkä lokakuussa alkaa sellanen uus konsepti ku Inspiration, johon mä nyt siis oon jostain ihmeen syystä päässy mukaan. En nyt kerro siitä kuitenkaa sen enempää tällä kertaa, mut siis siihen liittyen tohon mun sivupalkkiin on ilmestyny tollanen lukijatutkimus. Ton tutkimuksen avulla kartotetaan teidän ruudun toisella puolella olevien taustoja ja kiinnostuksen kohteita. Kannattaa ihmeessä vastata, sillä vastanneitten kesken arvotaan 10 ''superlahjakorttia'', jotka käy näihin kaikkiin toimipisteisiin. Lisätietoo tästä jutusta sitten myöhemmin:)


Tänään tulee sitten myöhemmin ihan normipostausta, on muute paljon kerrottavaa varsinki tästä päivästä joka on ollu yhtä katastrofia ja mun tuurilla vaan pahenee:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti