18.9.2012

my favourite outfits

Hellurei! Eipä tässä muuta ku että ajattelin koota vähä mun lemppariasuja parin vuoden sisältä. Osaks ihan vaan siks et kaipailin vähä inspiraatioo ku suurin osa vaatteista on edellee iisalmessa nii pitää mennä aikalailla samoilla nyt. Nii ja toivottavasti joku teistäki saa jotai irti näistä:)

1. Toissavuoden ystävänpäiväasu. 2. Toi neule toimii musta hyvin tollee mekkona, tykkään!
3. En tiiä mikä tässä on, kai se on toi takki. 4. Karvahuitula, joka on ikävä kyllä hävinny:(

5. Lettivyö sortsien oman vyön tilalla toimii ainaki mun mielestä. 6. Pitäs vissiin opetella käyttää taas pantoi vaihteeks. 7. Tää oli hirmu kiva asu tuolloin ja menis hyvin nytki. 8. Punanen kaulahuivi+harmaa jakku.

9. Tässä asussa tykkään kaikesta. 10. Noi värit! 11. Kokovalkee, tykkään. 12. Muuten harmahtava asu+pinkki laukku väripilkkuna.

13. Punanen hame toimii hyvin tuolla alla. 14. Pitsihame, nam. 15. Yhdet lempparisortseista. 16. Haluun ton karvaliivin heti tänne!

17. Toi jakku! 18. Farkut+korkkarit toimii aina. 19. Hame ja neule yhdessä, tykkään paljon! 20. Tää on yks lemppareista ikinä vaikka onki melko simppeli asu.

21. Tääki aika simppeli asu, mut joku tässä iskee. 22. Äitin vanhat puutarhasortsit, toimii:D

Sellasta, osaattekos valita vaan yhden lempparin näistä? Mä en osaa! Tässä oli nää lemppariasut mut epäonnistuneimpia en kehtaa ees esitellä:D

ps. mitä tykkäätte uudesta bannerista?

13 kommenttia:

  1. Toi mis on on punanen hame ja raidallinen hame :) Mut tää on ehdottomasti paras kautta aikojen http://littlebitvain.blogspot.fi/2012/09/crazy-friday.html ♥

    VastaaPoista
  2. 7 ja 14 äkkiseltään kivoimmat:) kiva simppeli banneri, mut ehkä toi kenkäkuva toimis parhaiten keskimmäisenä.. en tiiä mistä tälläne ajatus :D

    VastaaPoista
  3. Mun lemppari taitaa olla tuo asu 18; ihanat värit ja kokonaisuus pukee sua tosi hyvin!

    VastaaPoista
  4. 4 ja 7 on mun lempparit :)

    VastaaPoista
  5. 11 ja 19! punanen huulipuna sopii sulle tosi hyvin, ala käyttään ihmeessä enemmän. :)

    VastaaPoista
  6. Mun lemppari on 18! Ja noi pannat sopii sulle tosi hyvin, kauheen monelle ne ei sovi :)

    VastaaPoista
  7. 21, simppeli toimii moneen tilanteeseen :)

    VastaaPoista
  8. 7, 8 ja 10 oli ainakin musta tosi nättejä asukokonaisuuksia, 10ssä on yhdistelty nätisti vaaleita värejä, miellytti mun silmää :)
    Tosi nätti tyttö olet :)

    VastaaPoista
  9. 1, 10 ja 14 on mun lempparit! :)

    http://j-ennas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. ääää oon nii kateelline ku sulla on nii paljo vaatteita ja jaksat aina panostaa sun asuihin, jaksaisinpa mäki:D epäonnistuneimmat asut postaus ois hauska, sais ehkä vähä "vinkkejä" mitä ei kannata yhdistää...

    VastaaPoista
  11. Sulla on aivan sairaan hyvä tyylitaju! Oon ihan kade :D

    VastaaPoista
  12. 9. Mikset pidä aina tollasta? Mukavan rennon näkönen?

    VastaaPoista