27.9.2012

you can be my full time baby


Tänään missasin jollain ihmeen keinolla herätyskellon soiton ja nukuin pommiin. Ihme kyllä havahduin sit vahingossa kahdeksan aikaan, muutenhan mä olisin vedelly hirsiä ainaki puolille päivin. Siitä sit vaa reippaasti laittautuu ja kaupungille työntekoon. Tehtiin kristan kaa kaks videohaastatteluu, toinen tuli kristalle ja toinen mulle. Mä toimin molemmissa haastattelijana ja ihme kyllä ei ees jännittäny. Oman juttuni tein katumuodista ja pystytettiinki kamera narikkatorille ja aloin vaan bongailee tyylikkäitä ohikulkijoita. Kello oli jotain jälkeen kahdentoista nii hirveesti siellä ei porukkaa ollu ja tosi moni oli niin kiireinen ettei kerenny tulla pistäytyy kameran eessä tai sit ei vaan uskaltanu:D Otin kyllä riskin ku päätin näkyä ite myös siinä kuvassa, helpoimman kautta olisin päässy ku olisin ollu piilossa kameran vieressä ja kenties vaikka editoinu kysymykset kokonaan pois. Alan nyt tosissaa miettii kaikki tehtävät mitä tulee muodin mukaan, koska mulla on tasan yks paikka jonne haluun työharjotteluun ja mun on pakko tehdä kaikkeni koska sinne on muitaki halukkaita. En nyt paljasta sitä paikkaa kuitenkaa, mut ei oo kovin vaikeeta arvata:D

Tällasta päällä tänään, mitä tykkäätte?

9 kommenttia:

  1. Saadaanko me lukijat koskaan nähdä noita videoita? Ois tosi kiva :)

    VastaaPoista
  2. anonyymi: kyllähän ne jossain vaiheessa aina nettiin ilmestyy mut en mä tänne taida laittaa ku kuitenki oon sanononu haastateltaville et tulee vaan koulun nettilehteen:)

    VastaaPoista
  3. karvaliivi on ihanan lämpimän näköinen :)

    VastaaPoista
  4. Se on muuten nariNkkatori : )

    VastaaPoista
  5. anonyymi: mitä hittoo siis oikeestikko?:D kuulostaapa tyhmältä

    VastaaPoista
  6. Kannattaa ens kerralla mennä jonneki ihan muualle kuvailee muodikkaita ku kamppiin, esim pikku roba, bulevardi, kallio ja vaikkapa kruununhaka ois hyvii paikkoi varmasti!!! Ja kannattaa muutenki kierrellä noit paikkoi eikä kantsi pelätä et eksyy ku sit voi kysyy vaa neuvoo joltain :)

    VastaaPoista
  7. mistä toi karvaliivi on? :--) ihana!

    VastaaPoista
  8. Onko Roopellakin siis suunnitelmissa tulla Helsinkiin opiskelemaan :)? ja sun jatkaa siellä tän vuoden jälkeen?

    VastaaPoista