29.10.2012

don't look ahead there's stormy weather

Tänään oli jotenki harvinaisen helppoo ja kivaa herätä aamulla ku koulu alko vasta kymmeneltä ja ku heräs nii oli valosaa:) Mulla meni viikonloppuna itseasiassa vähän ohi et kelloja siirretään, en muistanu yhtään! Illat pimenee nyt nopeemmin ja sen seurauksena asukuvien otto hankailoituu, tänään otin kuvat vissiin puol neljän aikaan ja oli jo pimeetä:D

Päällä oli h&m:n pinkki neule sekä netistä käytettynä tilatut (alunperin gina tricot) farkkusortsit joihin oon ite laittanu niitit. Niinku näkyy nii niittejä on alkanu jo tippuilla, noi on muutenki vähä ärsyttävät ku ne pistää joistain kohista vaikka oon kiinnittäny ne kunnolla.

Tässä vielä vähän kuvaa kohteista joita huuto.netissä on myynnissä. Aika vähän on tullu huutoja eli menkääs ihmeessä huutelee:)

Tästä viikosta on tulossa aika kiva, keskiviikkona ja torstaina ei oo koulua ja perjantaina lähden iisalmeen. Keskiviikkona ois luvassa apollossa siihen meidän vaaliradioon liittyvät pippalot, jeee:) Parasta on kuitenki se et irina (okei äiti myös) tulee tänne huomenna, saan mun vauvelin kainaloon! Kauheeta miten kova ikävä mulla irinaa onkaan, eikä ikävää oo ainakaa helpottanu se ku oon kattonu sen pentuajan kuvia ja videoita.

Plus yks kiva juttu eli indiedays inspiration on nyt vihdoin lähteny käyntiin, voitteki bongata indiedayssin bannerin sivupalkista!:)

Ihanaa viikkoo kaikille!

7 kommenttia:

  1. mistä hankit noi irtoniitit? :) hienot shortsit on!

    VastaaPoista
  2. Tosi kivan näkönen asu :) Ja noi sortsit on iiiihanat!

    VastaaPoista
  3. mä oon aina vähän salaa hävenny ku ikävöin niin paljon mun (okei meidän porukoiden) koiraa :D Muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja hauvveli jäi sinne entiselle kotipaikkakunnalle, huvittaa kuinka mä oikeestaan ikävöin sitä usein enemmän kun esim mun parasta kaveria :D mut hyvä tietää etten oo ainut...

    VastaaPoista
  4. anonyymi: ebaysta tilasin:)

    sanni: kiitti:)

    anonyymi: noo mä kaipaan irinaa varmaan enemmän ku roopee:D

    VastaaPoista
  5. ihan sika kivat noi shortsit! :)

    VastaaPoista
  6. Ihanat sortsit :) ♥

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista