16.10.2012

I'm tired of feeling like I'm f-ck-n crazy

Pidennetty viikonloppu iisalmessa takana, tulin takas yöjunassa ja helsingissä olin vaille kymmenen aamulla. Iisalmessa mulla oli herätys neljältä yöllä mut enpä mä saanu yhtään nukuttua. Onneks sit junassa onnistu, silti olin aika pahasti silmät ristissä päivällä. Jotenki suoraan sanottuna vitutti tulla takas helsinkiin, ei tää kaupunki vaan se millasta on napottaa yksin täällä. Kouluki suoraan sanottuna vituttaa ku en oo päässy menoon oikein mukaan. Eniten kuitenki ärsyttää kauhee koti-ikävä, mulla on irinaa kokoajan niin kova ikävä ettei mitään järkee. Asiaa ei yhtään auttanu et yöllä ku olin lähdössä nii se koitti lähtee väkisin mukaan. Oli lähellä etten olis ottanu sitä, äiti ei vaan olis kauheesti tykänny:D En mä silti haluis lähtee pysyvästi takas iisalmeen mut oikeesti olisin niin paljon onnellisempi täällä jos saisin edes irinan tänne ihan pysyvästi.

Yllä on asukuvia torstailta asti. Niinku näkyy niin päädyin ainaki toistaseks takas suoriin otsiksiin, ei vaan ollu ehkä mikään paras idea alkaa leikata niitä aamulla kiireessä. Nyt noi on onneks jo paljon tasasemmat.

Vauvelia tais vähän väsyttää ku otin siitä kuvia:D

Iisalmeen oli tullu jo syksy ihan kunnolla ja aika kylmääki oli. Mulla ei tietty ollu muuta ku nahkatakki mukana, vähä meinas kieltämättä paleltaa.

Lauantaina lähdettiin ylläripylläri juhlimaan. Mulla oli kriisi otsisten kanssa et ylös vai alas, roope oli sitä mieltä et alas ja oona et ylös. En nyt sit ees muista et kumpaan loppujen lopuks päädyin:D Enpä mä muista illalta muutenkaan paljoo mitään, paitsi että kivaa oli. 

Näillä näkymin meenki sit seuraavan kerran iisalmeen kolmen viikon päästä jos vaan mahdollista. Sellanen ilouutinen tuli onneks perjantaina että roope pääs rukkiin ja torstaina se siirtyy sit haminaan. Lyhyt matka helsinkiin ja tanssiaiset ens vuoden puolella, kelpaa:) Ainoo huono et se joutuu olee viikonlopun heti kiinni, mut mä meen viikonloppuna käymään haminassa jos vaan mahdollista. Nyt taas sit siirtyy se et roope pääsee näkee meidän kämpän, kyllä se nyt sai sentään jo avaimet:D

25 kommenttia:

  1. Onko multa menny ihan ohi jos oot asiasta maininnu, mut mikset vois ottaa Irinaa sinne Helsinkiin?

    VastaaPoista
  2. sanni: koska irina ei oo pelkästään mun koira vaan porukoiden myös ja ne ei haluu antaa sitä mulle ku ne on siihen ihan yhtä kiintyneitä ku mäki:)

    VastaaPoista
  3. Eikö sun vanhemmat vois hankkia itelleen uutta koiraa tai sulle?? :)

    VastaaPoista
  4. Mä niin tiedän ton tunteen, että joutuu vaa yksin jumittaa "vieraas kaupungis". Ite oon muuttanu Lahtee n.6kk sitte ja on sellanen fiilis et en oo löytäny hyvii kavereit täält vielkää. Perseest tälläne :D

    VastaaPoista
  5. apuaa! tuut haminaa :D järkytyin jotenki ihan!ihi :)

    -Lauraaaa

    VastaaPoista
  6. oot kyllä nii nätti!

    VastaaPoista
  7. Hei ensinnäkin noi otsikset on IHAN MAHTAVAT, näytät paljon aikuisemmalta ja etenkin tyylikkäämmältä noilla, pidä noi jooko? Ehkä noita vois vähän ohentaa niin ei ois niin raskas tosin tms. Ja sit toinen, oon miettiny tätä, siis juotko aina niin paljon ettet muista mitään vai mitä toi tarkottaa kun kirjotat aika usein tohon tyyliin mitä tän postauksen loppuun? :D

    VastaaPoista
  8. sulla ei sitte ikinä näyttäis olevan asiat hyvin elämässäs, ainaka omasta mielestäs :) kovin kurjalta kyllä kuullostaa et oot just saanu kivan kämpän, sulla on huolehtivat vanhemmat, rakastava poikaystävä ja sua kiinnostava opiskelupaikka. en muista millon viimeks sulta ois tullu semmonen postaus missä et ois valittanu yhtään mistään. sulla oikeesti näyttäis olevan asiat helvetin hyvin, joten kannattaisko osata nauttia elämästäs? :)

    VastaaPoista
  9. anonyymi: oon mä suostutellu niitä et pennutettais irina mut kattoo nyt ku irina on kuitenki nii pienikokonen ja aina noissa jutuissa on riskinsä:)

    emilia: hyvä etten oo ainoo, mut kyllä tää tästä vai mitä:)

    anonyymi: mikäs siinä on niin järkyttävää?:D

    anonyymi: kiitos:)

    anonyymi: en mä juo paljoo, mulla vaan on huono viinapää:D

    carpediem: en mä rupee mitenkää kaunistelee asioita, eikö suomessa oo ihan liikaa blogeja joissa toitotetaan vaan et miten täydellistä elämä on ja et mitään pahaa ei tapahdu koskaan?:) perusasiat mulla on tietty hyvin ja tiedän sen, mut mun tapa purkaa pahaa oloo on kirjottaminen ja jos musta tuntuu just esimerkiks yksinäiseltä nii mä puran sitä tälleen ''valittamalla'':D

    VastaaPoista
  10. Voi olla että tarvit kovan kolauksen ennenku osaat nauttia. Nauti hetkistä ja tartu hetkiin. Älä mieti sitä että ei oo ketään kenen kans mennä ja tehdä. Helsinki on valtava, täällä on kaikkia ja kaikkea kun vaan itse haluaa panostaa

    VastaaPoista
  11. Oon seurannu sun blogia jo jonkun aikaa ja nyt vasta uskallan kommentoida. :D Tiedän miltä susta tuntuu, asun nyt kolmatta vuotta Helsingissä ja edelleen vähän irrallinen olo kun tuntuu että kaikki syvät ihmissuhteet jäi kotikaupunkiin. Musta on vaan hyvä (ja ihan sallittua!) purkaa huonoja fiiliksiä vaikka kirjottamiseen, ei se tarkota että koko elämä ois perseellään. :D Eiköhän kaikilla oo kausia kun tuntuu että kaikki kaatuu päälle vaikka perusasiat oiskin kunnossa.

    Tsemppiä, kyllä sä pärjäät! :)

    VastaaPoista
  12. Hei sulla on se mun numero niin voit ottaa yhteyttä anytime, jos tuntuu yksinäiseltä:) en oo ite viittiny mitää viestii laittaa, kun sulla on ollut muuttoa ja kelasin et oot muutenkin kiireinen :D

    VastaaPoista
  13. ihan mahtava toi sun otsatukka! näytät superkauniilta sen kanssa :)

    VastaaPoista
  14. ...:(( Tiedän tunteen. Taisiis en ehkä kyllä niiiiin, mutta ainakin sen, että kavereiden saaminen suomessa on tosi hankalaa. Siis silloin kun ei oikein tunne ketään. Mutta muuttaahan helsinkiin joka vuosi ihan älyttömästi ihmisiä muualta... Ehkä sitä kautta. Alku aina hankala :) !

    VastaaPoista
  15. Hei lähetinkin sulle sähköpostia aikasemmin ja kyselin jos mentäis vaikka kahville kun muutat Helsinkiin! :)

    Hassua, munkin poikaystävä pääs rukkiin! Voitais panikoida tanssiaisia yhessä, mulla ei oo meinaan mitään haisua koko tapahtumasta :D

    VastaaPoista
  16. "Tarviit kovan kolauksen" kirjoittanut anonyymi täällä vielä hei :D Huomasinkin näin aamulla kommentteja lueskellessani että omani ei ollutkaan niin positiivissävytteinen ja tsemppaava :D noh se sen oli kuitenkin tarkoitus olla, joten tsemppiä kaikkeen ja ihana kun olet aito meille lukijoille!

    VastaaPoista
  17. Oot tosi kaunis ! Ja sulla on ihanat hiukset (oon kade)

    VastaaPoista
  18. millä linjalla roope olikaan intissä? mun poikaystävä on siellä rukissa kouluttajakokelaana nimittäin :)

    VastaaPoista
  19. Haminas siis on viel armeija. Joku ku väitti et se ois lopetettu. :D (En oo iha kartal ku en enää asu siel) Mutta ei vitsi ois kyl kiva törmätä joskus suhu! (Toiv uskaltasi tulla sit kans moikkaa) Kummiki aika usein tulee käytyy siel. :)

    VastaaPoista
  20. anonyymi: ei se oo niin helppoo ku on ujo:)

    anonyymi: totta puhut, kiitti:)

    minea: mulla meni kaikkien numerot samalla ku puhelin varastettii mut laita sä ihmeessä viestiä joku kerta:) eikä tosiaa tarvii pelätä et mä kiireinen olisin, päinvastoin:D

    krista: kiitti:)

    maria: niinhän se tahtoo olla, kyllä tää tästä:)

    mirella: mä tiedän vaa sen että kyseessä on hienoimmat tanssiaiset suomessa linnanjuhlien jälkee:D

    anonyymi: kiitoskiitos:)

    kiia: kiitti:)

    anonyymi: se on tiedustelussa, en tiiä mitä se sit käytännössä tarkottaa ku se menee rukkii:D

    laura: saa tulla moikkaa tottakai:)

    VastaaPoista
  21. on sulla kyllä kieltämättä helvetin rankka elämä. kuka sut sinne helsinkiin pakotti lähtemään?

    VastaaPoista
  22. Voi ei aloin melkee itkee ku puhut aina niin ihanasti sun koirasta ja sit näin ton kuvan! ku mun oma koira on mulle niin rakas et voin melkee ymmärtää miltä susta tuntuu! voimia!:) ja oot upee! xx

    VastaaPoista
  23. Olen sinua noin 10 vuotta vanhempi, mutta muistan kyllä hyvin miltä tuntui muuttaa kotoa pois vieraaseen kaupunkiin. Kaipasin kotikaupunkiin enkä olisi halunnut lähteä sieltä pois sunnuntaisin. Tunne meni kuitenkin ajan kanssa pois, joten tsemppiä vaan, kyllä se siitä!

    VastaaPoista
  24. Mistä oot ostanu ton harmaan paidan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on lindexiltä joskus muutama vuosi sitten ostettu, myin sen itseasiassa just blogikirpparilla pois:)

      Poista