18.10.2012

keskiviikko kuvina

Heippodei, mulla olis teille tarjolla tällanen päivä kanssani -postaus pitkästä aikaa. Tästä selviääki aika hyvin et mä en oikeesti tee yhtään mitään:D Pitäs saada jotai sisältöö elämään, työpaikan mä koitan ainaki hankkia mut muutenki.

Nyt siis eiliseen kera miljoonan kuvan:

Herätys 6.45 ja pientä jumitusta päälle. Ei oo mitenkää helppoo rueta virittelee jalustaa ja kameraa heti herättyä:D

Suihkun kautta meikkaamaan. Tässä vaiheessa vielä tyylikkäästi ilman housuja:D

Hiusten vuoro.

Ready to go!

Bussissa.

Koulu alko 8.30. Pois lähdin kahen aikaan, ei ollu oikeestaa iltapäivällä enää mitään hommaa ku höpöteltii vaan saijan ja caron kanssa nii toi lähtö vähä viivästy:D

Sitten taas kotiin tyylillä bussimetrobussi. Monesti tulee käytyä itiksessä kaupassa mut nyt ei ollu tarvetta.

Ulkona sato vähän vettä...

Kotona ekana mainosten kimppuun joita tuli taas aikas paljon. En silti aio laittaa ''ei mainoksia'' tarraa/lappua oveen ku tulee sieltä välillä ihan mielenkiintosiaki mainoksia ja ei mulle tuu muutakaa postia oikein:D

Asukuvien vuoro.

Vähä rennompaa vaatetta päälle.

Kolmen aikaan vihdoin ruuanlaittoon. En ehtiny syödä koulussa ja aamusin en syö arkisin mitää nii oli jo aika kova nälkä:D

Lempparia eli pirkan ceasarsalaattia+kanaa ja tomaattia. Melkonen sotku toi annos mut sekotan ton aina ennen ku syön. Ainii ja tietty juomaks pepsi maxia!

Sit eiku syömään ja kattoo serranon perhettä dvd:ltä.

Päikkäreille vihdoinki. Tiedän et on paha tapa nukkuu päikkärit joka päivä mut mä voisin oikeesti nukkua melkein kokoajan jos se olis mahdollista:D Sängyssä tietty puhelin ja huulirasva, ne pitää aina olla. Mun roopelta saama ihaa-pehmolelu ei näy kuvassa mut se pääsee aina kainaloon nukkuu nyt ku irina ei oo toimittamassa sitä virkaa.

Sitte vähän datailee ja kattoo telkkua.

Päikkäreitten jälkeen toisiks kivointa on lilluu kylpyammeessa. Nyt oli vielä tuhat kertaa kivempaa ku katoin samalla gossip girlin uutta jaksoo. En mä osais olla kylvyssä ilman et katon koneelta jotai sarjaa samalla:D

Sit ruuaks vielä pinaattilettuja ja paistettuja munia. Nam! Mä erottelen paistaessa keltuaiset pois, en niitten epäterveellisyyden takia vaan yksinkertasesti siks et en pidä niitten mausta:D

Kylvyn jälkee lisää datailuu ja serranon perhettä. Nukkuu taisin rueta yhen aikaan, se on aika perus aika mulle rueta nukkuu.

Että sellasta, en usko et ketää kiinnosti mut tällasta on toivottu:D

29 kommenttia:

  1. Luin jostain joskus, että voi olla jopa parempi, että nukkuu kahdesti päivässä, mutta lyhyempiä pätkiä :)Rippuu kai vähän ihmisestä ja meneehän siinä päivä vähän hukkaan, jos nukkuu :D

    VastaaPoista
  2. Mistä sä lataat noi gossipgirl:it (miten toi kirjotetaan xd)?? En löydä mistää, muutaku virusten höystämiä huonolaatusia pätkiä :((

    VastaaPoista
  3. jeii siisti kuulla et joku muuki erottelee ennen paistoo ne keltuaiset pois ja vaan sen takii et ne maistuu ihan järkyttävältä! ennoo ainoo outo, hahah :-D

    VastaaPoista
  4. täysin samanlainen päivä ku mulla:D!!!!AINA

    VastaaPoista
  5. Tää oli just kiva postaus, ei sitä pidäkään yrittää esittää jtn mitä ei oo:) oihh kylpyammeessa lilluminen on parasta!!<3

    VastaaPoista
  6. Käytkö joka aamu ennen koulua suihkussa ja peset hiukset? Voi kunpa mäkin jaksaisin :D

    Ja joo mäkin erottelen aina keltuaiset, hyi ne on kauheen makusia :(

    VastaaPoista
  7. anonyymi: mun tapauksessa päivä menee nopeemmin ohi ku nukkuu haha:D

    anonyymi: en haluu täällä kertoo tollasia, mut googlettamalla löytyy tietoo:)

    rriinae: mä teen vaikeemman kautta ja erottelen vasta pannulla:D

    heidii: no onneks en oo ainoo:)

    elina: sanoppa muuta!<3

    emma: joo mun on vähän pakko ku mun hiukset rasvottuu nii nopeesti:)

    VastaaPoista
  8. "en usko et ketään kiinnosti", huhhuh! Koita jo aikuistuu

    VastaaPoista
  9. anonyymi: en tajuu miten se liittyy aikuistumiseen jos mä ajattelen nii et ketää ei kiinnosta mun tylsä päivä?:D

    VastaaPoista
  10. mistä noi kengät on? :)

    VastaaPoista
  11. näyttää iha mun päivältä :D toi serranon perhekki ♥

    VastaaPoista
  12. oli ihan tositosi kiva lukea tämmönen postaus :)! haha naurahdin tolle kylpyamme-tietokone -yhdistelmälle :D pakko joskus iteki kokeilla ;D

    VastaaPoista
  13. anonyymi: ellokselta:)

    kata: thanks:)

    anonyymi: paras ohjelma!:)

    krista: suosittelen:)

    VastaaPoista
  14. noi etuhiukset sopii sulle superhyvin!:) onneksi leikkasit!

    VastaaPoista
  15. Tosi kiva postaus! :) Ei mun mielestä aina tartte olla mitään "suurta" postausta varten, vaan tälläsestä ihan normaalista elämänmenosta on melkein hauskempaa lukea.

    VastaaPoista
  16. Hui kamala tuli semmonen mielikuva, että toi tietokone tipahtaa kohta tosta tonne ammeeseen :D:D En ikinä uskaltais olla noin, siirrän aina vesilasinkin metrin päähän jos juon. :D

    VastaaPoista
  17. Sun hiukset rasvottuu sen takia nopeesti kun peset ne joka päivä. Ei tee hyvää hiuksille. Koita olla pari viikkoo niin että peset ne 2-3 krt vko. Aluks ne tietty on rasvaset mut helpottaa nopeesti ja on parempi hiuksille että peset mahd harvoin.

    VastaaPoista
  18. anonyymi: kiitti:)

    anonyymi: kiva että tykkäsit!:)

    mirella: haha ei se mihinkää tipu, kyllä se sen verran tukevasti siinä aina on:)

    anonyymi: ei mun hiusten kunto oo ainakaa huonontunu tosta useesti pesemisestä ja ei mua se rasvottuminenkaa pahemmin haittaa:)

    VastaaPoista
  19. Mullon just sama toi, että en suostu laittamaan meidän oveen "ei mainoksia" lappua, ku haluan edes jotain postia :DD

    VastaaPoista
  20. toi oli just kiva postaus ! tee lisää tälläsii :D

    VastaaPoista
  21. muista et toi kylpeminen tulee aika kalliiiks, ettei tule sit yllätyksiä ku saat ekan vesilaskun. varsinki ku käyt lisäks viel päivittäin suihkussa.

    VastaaPoista
  22. loviisa: nii ja tulee sielt oikeesti hyviiki mainoksii:D

    ansku: kiitti:)

    anonyymi: mulla on vesimaksu 12e kuussa eli ei oo tota ongelmaa:)

    VastaaPoista
  23. mulle kans tuli heti semmone olo et kohta kone tippuu kylpyy :DD kiva postaus, voisit tehä tämmösia useemminki :)

    VastaaPoista
  24. Hei vähän ihana päivä ja sun blogi on iha unelma!! Oon himonnu pitkään tollast valkosta läppärii.. Onks hyvä? Mikä sen merkki on? :DD

    VastaaPoista
  25. anonyymi: pitää tehä:)

    anonyymi: toi on mac, en hankkis itelleni tollasta ku on jotenki outo, mut onha toi ihan hienon näkönen:D

    VastaaPoista
  26. Tää oli kyllä tosi kiva!! Ja voi että tulin kateelliseks tosta vaahtoisasta kylvystä ja ggstä samalla... :D Ja jee ihanaa että joku muukin nukkuu pehmolelun kaa :D mulla on vaan nallepuhin möhköfantti :D

    VastaaPoista
  27. Tosi huippu postaus! :D Kiva lukee tälläsistä tavallisista päivistä välillä, ei aina silleen että on laittauduttu ja tehty valmisteluja postausta varten :) Koulupäivistä ja siitä sun koulutusohjelmasta ois kiva saada lukee ihan oma postaus, et millasia on normaalisti päivät, mitä aineita teillä on ja miten oot viihtyny ja mikä tuntuu omimallalta :)

    VastaaPoista
  28. Tuli vaan ekana mieleen et apua miten epäsäännöllöllisesti syöt +missä urheilu :D

    VastaaPoista