11.10.2012

mä lähden himaan

Lol toi biisi on soinu nyt pari päivää päässä:D Istun nimittäin tällä hetkellä junassa määränpäänä koti. En oo tainnu ikinä olla näin innoissani iisalmeen pääsemisestä... Mä en saa ikinä junassa nukuttua, mut nyt jostain syystä nukuin alkumatkan ku tukki kunnes konduktööri tuli kertaalleen tarkistaa kaikkien matkaliput. Kiitti vaan:D Katotaan nyt et millon saan tän postauksen julkastuu ku netti ei tietenkää toimi juuri ollenkaan.

Nyt eilisen asua. Aamu meni koulussa lähinnä chatrouletessa pelleillessä, iltapäivällä mentii sit tekee hertsikan metroasemalle taas vaihteeks videohaastatteluu. On se kumma miten vaikeeta suomalainen on saada kameran eteen vaikka kyseessä oli vaan yks helppo gallupkysymys:D Eri asia jos menis vaikka italiaan nii ihmiset tunkis väkisin ittensä näkyville. Nyt meni aikaa hukkaan vaan siinä haastateltavien metsästämisessä ku kukaan ei tahtonu oikein suostua. Noo mut tällasta tää on, pitää tottuu.

Jösses noi mun eriparikulmakarvat, vihaan niitä vaan päivä päivältä enemmän. Ei oo kyse mistään kulmien väärin piirtämisestä ku siitä et ne on kasvanu tollee eri tasoille eikä niitä saa oikein muotoiltua samanlaisiks:s

Mitä tykkäätte asusta?

21 kommenttia:

  1. Siis aa oon sun kulmakarvaongelmakaima!! Mulla kans ne on ihan eri tasolla ja kasvaa ihan eri tavalla eikä niistä saa kaksosia millään. Siksipä mulla on aina otsatukka toisen päällä haha

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä ihana asu! Tuo paljettihame näyttää tosi kivalta tuolla neuleen alla. :)

    VastaaPoista
  3. tiesitkö et toi sun kulmien ero saattaa johtuu kasvojen lihaksien erilaisuudesta, koska toi sun toinen kulma näyttää ns "laiskalta" kulmalta :D kuulostaa hölmöltä mut mulla autto ku "jumppasin" kulmia et tein sellasta hämmästynyttä ilmettä :D

    VastaaPoista
  4. täältä löytyy toinen eriparikulmakarvainen! ittelläni taitaa ainakin olla kyse kasvojen lihaksista sillä kun piirrän kulmat, ne ovat tasan samanlaiset mutta päivän aikana toinen kohoaa mystisesti korkeuksiin :D

    VastaaPoista
  5. Voi pimu, oot kyl niin nätti. :) Ja siis mun mielestä sun kulmat ei oo mitenkä häiritsevän erinäköset, mut ymmärrän et itestä se tuntuu just siltä! :D Mäkin voisin yhtyä tohon ''laiska kulma'' teoriaan. :D Mullaki on meinaan erilaiset kulmat (ja hei mikä ärsyttävämpää erikokoset silmät :DD), ja nyt kun aloin ajatella nii mun oikea kulmani on paaljon laiskempi kuin vasen! KULMAJUMPPAA!!!

    Hauskaa viikonloppua ♥ Sun blogia on niin kiva aina lueskella. :>

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. onko sulla instagramissa profiilia :) ?

    VastaaPoista
  8. Mistä tuo hame on? IHANA! ♥
    Ja mulla on samanlainen neule! :)

    VastaaPoista
  9. Tosi kiva idea yhdistää juhlavampi paljettihame arkisempaan neuleeseen! :-) Ja nätit kulmakarvat sulla on, höpöhöpö! Ite vaan oot liian itsekriittinen ;-)

    VastaaPoista
  10. anonyymi: ei oo, eikö sinne pysty lataa vaan puhelimen kautta kuvia?:D

    anonyymi: toi on kai oikeesti toppi mut siis lindexiltä joskus ostettu:)

    VastaaPoista
  11. mun mielestä eriparikulmasuus on vaan söpöä :D

    VastaaPoista
  12. ei kulmien kuulukkaan olla kaksosia, ennemmin siskoksia :)

    musta sulla on kauniit kulmat! <3

    VastaaPoista
  13. Mut jos et piirtäs niitä noin vahvasti vaan ihan vähän värittäisit väriä päälle niin se ei ensinnäkää näyttäis tolta. On tosi hassun näköstä ku piirrät tommoset tiukat viivat. Onks niitä kulmii pakko värjätä ensinkää?? Sillon niihin tuskin kiinnitäs mitää huomiota.

    VastaaPoista
  14. anonyymi: siis ku mä en piirrä noita millään kulmakynällä vaan just tavallaan ''värjään'' sellasella kulmavärillä, mun kulmat vaan on ton muotoset:D

    VastaaPoista
  15. !! ärsyttää.
    miksi et voi vain piirtää tuota toista kulmaa samanlaiseksi?? :D ihan varmasti pystyy tekemään niin. vaikka sitten nyppimällä sen tosi olemattomiin ja lyhentämällä niitä karvoja.
    tai sitten tatuoit ne.

    VastaaPoista
  16. Mulla on ollut tikkejä toisessa kulmakarvassa, ja arvaa vaan kasvaako ne yhtään samalla lailla... :D pakko koittaa aina nyppiä ja värittää niitä ees vähän samanlaisiks, mut ei. lisäks kivat arvet vielä :/

    VastaaPoista
  17. aaahhahahahhahaa:D:D::D:D taaskaan mä en ees huomannu noita kulmia ennenko sanoit niistä !

    tästä vois päätellä, että ei kukaan oikeesti kiinnitä niin paljoo huomioo toisten ulkonäköön. taisiis, kyllä jotkut mutta ei tosiaankaan kaikki.

    oot aika söpö, ja toi paljettihame on ihana!

    VastaaPoista
  18. Mistä oot hommannu to rusettisormuksen?:)

    http://aurrrevoir.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  19. Tykkäät vissiin käyttää sukkahousuja

    VastaaPoista
  20. anonyymi: oisko parempi ilman?:) haha nojoo, tykkään kyllä käyttää

    VastaaPoista