9.10.2012

shine bright like a diamond

Tänään oli jo paljon parempi päivä ku sain puhelimen takas, mitä nyt vaa meinas olla vähän ongelmia sim-kortin paikalleen saamisessa - kuinka tyhmä pitääkään olla? No mä syytän puhelinta ku siinä oli niin outo se systeemi... Olin kieltämättä vähän hukassa koulussa ilman puhelinta ja varsinki bussia ootellessa ku ei ollu mitään hajua kellonajastakaa. Jännä miten se käsi aina on menossa laukkuun ottaa puhelinta, ehkä vähän paha tapa jopa olla kokoajan puhelinta näpräämässä.

Tää päivä meni kyllä vähän liianki koomaillessa ku nukuin vissiin parin tunnin päikkärit ja sit makoilin vaan kylpyammeessa kattomassa uusinta gossip girliä ja 90210:ta. Ihanaa et kaks sarjaa palas yhtä aikaa tauolta, nyt ku vielä pretty little liars jatkuis nii olisin vielä enemmän happy.

Mä en nyt oikein tiedä et mitä mä tekisin näitten mut otsisten kanssa. Niinku edellisessä postauksessa näkyki nii nää on jo vähän ylipitkät suorina pidettäviks. Pitäski nyt päättää et lyhennänkö nää takas suoriks vai kasvatanko taas sivuotsikset vai kasvatanko kenties koko otsikset pois. Valinnanvaikeus! Kertokaa mitä mieltä te ootte: mitä mun pitäs noille nyt tehdä? Ainaki jos nyt kasvatan noita nii pitää alkaa pitää taas ylhäällä ku nyt noi on niin huonon pituset ku vaan voi olla:D

Ja hei tänään mattimyöhäset kerkee laittaa vielä kysymyksiä tänne!

29 kommenttia:

  1. justhan gossip girl meni tauolle maanantaina :OO

    VastaaPoista
  2. suora otsis on kiva!

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva asu, ja Mötley Crue \,,/ Mut leikkaa ottikset vaan suoriks. Sopii älyttömän hyvin sulle! :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: seuraan amerikan tahdissa, siellä alko eilen pyörii just kuudes kausi:)

    VastaaPoista
  5. ihana hame mutta en tykkää tuosta paidasta sen kanssa :(

    VastaaPoista
  6. Miltä sivustolta katot GG:tä?

    VastaaPoista
  7. mistä voit seurata amerikan tahdssa, onko joku sivu mistä seuraat? viititkö linkittäää! <3

    VastaaPoista
  8. anonyymit: en rupee täällä levittelee mitään tollasia mut googlettamalla löytyy helposti:)

    VastaaPoista
  9. Ehdottomasti suora otsis!! Tekee aikuisemman lookin ja vaikka ite sanoit et se korostaa sun kasvojen pyöreyttä ni musta se tekee just päinvastoin ja tekee sun kasvoista siromman näköset :)

    Oon niin kade, kylpy+telkkarintuijotus... Mahtuiskohan meillekki kylpyamme :DD

    - Tuuli

    VastaaPoista
  10. älä leikkaa suoraa takas, tykkäsin enemmän siitä sivuotsiksesta!

    VastaaPoista
  11. tiedatko millon pretty little liars jatkuu? :)

    VastaaPoista
  12. voisitkos joskus kuvata jotain muutakin kuin aina vaan samaa itseäsi? kirjotat paljon sun elämästä mut laitat aina vaan itsestäs kuvia, tylsää.

    VastaaPoista
  13. toi suora otsis on ihana, pidä se! se sopii sulle hyvin :) mä oon ihan onnessani kun ncis:än uudet jaksto alko eilen suomessaki <3 noi korvikset on ihanat

    VastaaPoista
  14. anonyymi: oisko halloweenin aikoihin:)

    anonyymi: tällanen tää mun blogi on, ei mun elämässä oikein oo muuta kuvattavaa ku asut:D olishan se tietty kiva ottaa kuvia kokoajan jostaki, mut mun laukku painaa aina ilman kameraaki ihan liikaa ja en tiiä, en vaan oo sellanen

    VastaaPoista
  15. Hei ei oo helppoo saada sim-kortti paikalleen! nimim hajotin sen koko sim-kortti"telineen" Nokian kännykässä kun yritin laittaa kortin paikalleen :---DD Ja nyt kun ostin iPhonen nii myyjä kysy et kai osaan laittaa sim-kortin paikalleen, rohkeesti sanoin et juujuu ja kotona tuli ongelmia sen kanssa kun en tajunnu yhtään mikä siinä oli idea:D
    perfectstuddeddress.blogspot.fi

    VastaaPoista
  16. Kasvata ehottomasti otsis pois! Oisit jotenki aikuisemman näkönen :) pitää vaan löytää sopiva jakaus ja tottua siihen.

    VastaaPoista
  17. No jos mä saan sanoa mielipiteeni näin kampaajan näkökulmasta niin leikkaa "pyöreämpi otsis." http://media.pointblog.fi/UserImages/FI/BlogPostImages/500032819/9566cf9269794734b9b21d5c209bc08e_500032819.jpg_600x600.jpg

    Eli sivuilta en leikkais yhtään, mutta keskeltä vaan sen verran että saat siihen sen pyöreyden. Joissain kuvissa näyttää että sun otsis on jopa pidempi keskeltä kuin sivuilta, joka ei ehkä oo paras sun kasvoille. Joten muuta vaan muotoa, nyt kun sulla kerta on jo valmiiksi otsis. Sen jälkeen tee mitä haluat.:D

    VastaaPoista
  18. suora otsatukka! :)

    VastaaPoista
  19. Suora otsis ehdottomasti! Love it:)

    VastaaPoista
  20. Ehdottomasti suora otsis ! Näytät sillä niin tyylikkäältä, jotenkin huolitellummalta!:)

    VastaaPoista
  21. siis mitä ihmettä !! oot iisalmesta, minä sonkajärveltä. oletko käynyt. Oon lukenu sun blogia kauan mut en oovaa jotenkiii älynny ku vasta nyt ! oot niin kaunis!:) p.s. tee fb blogillesi ? :)!!!1

    VastaaPoista
  22. mun mielestä toi suora otsis sopii sulle ehdottomasti parhaiten! :)

    VastaaPoista
  23. anonyymi: oon käyny:) fb ryhmää oon itekki miettiny ja teen sen nyt tässä joku päivä. kiitos!:)

    VastaaPoista
  24. pidä toi etari ! sopii sulle niin hyvin c:


    minniethediamond.blogspot.fi

    VastaaPoista
  25. suora etutukka ehottomasti!!!
    niin paljon vanhemman näkönen ja muutenki siistimpi ja huolitellumpi :--)

    VastaaPoista
  26. kasvata otsis pois! yllättävän kivasti saa esim sivulle ranskalaisella letillä, eikä tarvi vetä tyhmän näkösesti taakse sitä otsista kasvatusvaiheessa. Sun sirot kasvot tulis paremmin esiin kun ei oo tommosta tonnitukkaa sitä naamaa peittämässä :)

    VastaaPoista
  27. Kasvata otsis pois mutta ei enää sitä kamalaa sivuotsista :( Mielummin kokeilisit vaikka keskijakausta sitten kun noi tosta kasvaa!:-)

    VastaaPoista