20.11.2012

17.11.2012

Nyt ei toiminu taaskaan ajatus otsikon kanssa yhtään, se on oikeesti yllättävän vaikeeta keksii otsikkoo:D Jonkun biisin sanat on aika varma valinta mut nyt ei tullu mitään hyvää biisiä ees mieleen. Mä niin tartteisin uusia kappaleita kuunneltavaks! Mutta joo, siis nyt vähän kuvia lauantailta.

Pimeydestä voiki päätellä et lähettiin aika myöhään liikenteeseen. Tai no myöhään ja myöhään ku pimeys iskee jo kahden jälkeen, miten masentavaa oikeesti. Päällä oli ebayn hame ja kaulassa roikku forever21:n ristikoru joka päätti mennä loppuillasta rikki, yläosa vaan jäi:(. Mua ahistaa et mulla on aina toi sama laukku, pitäs ostaa uus mut en tiiä mistä löytäisin sopivan. Haluisin tollasen samantapasen missä on niittejä pohjassa mut pitkä hihna ja vähän erilainen ulkonäkö olis jees. Kattelin tänään millasia laukkuja ebayssa olis tarjolla ja sieltä löyty just sellasia mut postikuluineen ne ois tullu tosi kalliiks. Ärsyttää ku kengät ja laukut ebayssa on melkeinpä samanhintasia ku kaikkialla muuallaki:s

Suunnattiin kasun luokse, niillä oli siellä ravintolapäivä meneillään mut mentiin sen verran myöhään et ruoka oli jo loppu. Saatiin onneks kuitenki viiniä:D

Nälkä oli jo sen verran kova että siirryttiin hard rock cafeeseen ruuan toivossa. Jono oli kaks tuntia ja meitä oli yheksän nii oli vähän vaikeeta saada pöytää. Aika meni kuitenki onneks melko nopeesti baarin puolella istuskellessa:)

Mä päädyin tilaa tällä kertaa tollaset leivät kanavuohenjuusto-täytteellä. Oli ihan jees, tykkäsin tosin enemmän legendary burgerista:)

Ku oltiin saatu mahat täyteen niin siirryttiin aussie clubille. Noin tyhjältä siellä vielä tossa vaiheessa näytti, mut vissiin vajaa tunti tosta nii toi tanssilattia oli ihan pullollaan. Viihdyttiin melkein tappiin asti ja jatkotki olis ollu mut me lähettiin suosiolla kotiin roopen kaa:)

Nyt onki sit kolme viikkoo siihen et roope pääsee seuraavan kerran lomille, aika rankkaa. Onneks lauantaina on ees armeijan vierailupäivä! Mutta tällasta siis tällä kertaa, jospa huomenna palattais asukuvien kanssa ku esimerkiks tänään jäi kuvat ottamatta ku oli niin pimeetä ku tulin kotiin :s Josko mä huomenna vihdoin kehtaisin mennä ulos ottaa kuvat?

8 kommenttia:

  1. http://www.hersecret.fi/laukut/1277-musta-laukku.html voisiko tämä olla sinun näköinen laukku, niittejä ei kylläkään pohjassa ole.. Mutta jotenkin minulle tuli heti sinut mieleen kun tämän näin.!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti vinkistä mut toi ei oo ihan mun tyylinen:)

      Poista
  2. Moi,tilasin just vähän aikaa sit uk ebaystä sellasen mustan laukun missä oli kultasii niittei pohjassa.siinä on pitkä irrotettava hihna kans eikä se maksanu ku 16 euroo postareinee :) ja just viime viikol kävin ebayn sivuilla ni niitä löyty vielä paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ookkaa tajunnu kattoo uk:n ebaysta, hyvä ku vinkkasit!:) mutta nyt mitä katoin nii en löytäny noin halvalla sellasta laukkua sieltä

      Poista
    2. Mitä nyt pari kertaa mä oon ebaystä tilannu, niin oon aina sieltä UK:n tilannu ja siellä on kyl mun mielestä ainakii kaikki laukut ja kengät aika halpoja, mistä oon ite tykänny:)

      Poista
  3. Sulla on ihana tyyli! Mielenkiintonen blogi muutenki, liityin lukijaksi:)

    http://www.essi-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista